Lasten Isä valehtelee päin naamaa!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Lilla2009
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
L

Lilla2009

Vieras
Lapset oli mökillä isänsä kanssa ,kun oli lasten isän viikonloppu!
Lapset tuli kotiin ja tytöllä 3v nilkka aivan mustana ja turvonnut.
Isä selitti että tyttö oli illalla joskus vaan loukannut jalan eikä tiedä siitä sen enempää.
No äsken sitten saunassa poika 5v alkoi kertomaan miten siskon jalka on tullut kipeeksi.
Likka oli tippunut kiveltä veteen ja siinä taittanut nilkkansa ja kuulemma sukeltanut,mutta onneksi isi oli sitten nostanut vedestä.
Kysyin tytöltä uudestaan miten satutti jalkansa että menikö uimassa,tyttö sanoi että joo "mä hukkusin vähän" .!!!!
ELI lasten ISÄ valehteli Aika ISOSTA asiasta minulle.Miten pitäisi toimia.ottaako lasten ISÄ puhutteluun!
Tämän vielä Kruunaa se että Isä ajoi lasten kanssa kolarin mökille mentessä,onneksi ei sattunut kellekkään mitään,auto vaan meni ihan sököksi.
Ei auta kuin aamulal mennä kuvauttaa likan jalka,on tosi pahan näköinen.Tosi hyvä alku lomalle.Piti lähtee muumimaailmaankin,mutta ei päästä kun tyttö on kipeä:(

Pointti On nyt se että lasten isä pimittää multa tietoa mitä mun pitäisi tietää! Esim.kun soittaa lääkäriin kyllä ne haluaa tietää mitä on tapahtunut ja isän mukaan hän ei nähnyt mitään!!!

Alkuperäinen kirjoittaja mamma:
Meillä samanlainen tilanne, "isä" ei tosin edes kerro missä ovat käyneet tai mihin ovat menossa jne. en siis tiedä missä ovat lapseni ovat ja kenen kanssa :(

Ei se sulle kuulukaan koska se on isän aikaa lasten kanssa.. Oletko itse velvollinen tilittää lasten isälle mitä milloinkin teette ja kenen kanssa olette?

Alkuperäinen kirjoittaja Hattara-Auroora:
Meillä samanlainen tilanne, "isä" ei tosin edes kerro missä ovat käyneet tai mihin ovat menossa jne. en siis tiedä missä ovat lapseni ovat ja kenen kanssa :(

Ei se sulle kuulukaan koska se on isän aikaa lasten kanssa.. Oletko itse velvollinen tilittää lasten isälle mitä milloinkin teette ja kenen kanssa olette?

musta ainakin on tärkeetä pystyä vähän kertomaan missä lapset ovat yms.Ihan jos sattuu jotain niin pystytään tietoa käyttää hyväksi yms!Kyllä itse kerron ainakin lasten isälle missä lasten kanssa olemme menossa tai käyneet yms.Musta on kiva jakaa asioita lasten isälle ihan sillä että ne asiat kuuluu lapsille! Eri asia on missä itse olen yksin,se ei kuulu lasten isälle!

No sinäpä se kuulostat tosi välinpitämättömältä, tuskin sulla edes on lapsia.
Kyllä minä äitinä haluaisin tietää missä lapset on ja huolehditaanko niistä hyvin.

Alkuperäinen kirjoittaja ap:

musta ainakin on tärkeetä pystyä vähän kertomaan missä lapset ovat yms.Ihan jos sattuu jotain niin pystytään tietoa käyttää hyväksi yms!Kyllä itse kerron ainakin lasten isälle missä lasten kanssa olemme menossa tai käyneet yms.Musta on kiva jakaa asioita lasten isälle ihan sillä että ne asiat kuuluu lapsille! Eri asia on missä itse olen yksin,se ei kuulu lasten isälle!

Jos jotain eritystä sattuu jolla on merkitystä niin se kerrotaan.. Mutta käytiin puistossa ja kaupassa sekä pelattiin Jaken kanssa futista arkipäiväiset asiat niin ei sulle kuulu. Ei niisä mitään salattavaa ole ja voi toki kertoa mutta en minä utele mitä lapseni on tehnyt isänsä kanssa. Niillä on ihat omat jutut joista minä olen pihalla