Lasten kauhukohtaukset ja yökyläily?

tähdenlento09

Aktiivinen jäsen
16.10.2006
6 826
0
36
Tuli tuosta yhdestä ketjusta mieleen että miten toimitte niiden lasten kanssa jotka saa kauhukohtauksia?
Ottaako joku yöhoitoon tai viettekö edes?
Saako lapset myös kylässä ollessaan niitä kohtauksia?

Tuleva synnytys mietityttää tuon kuopuksen kannalta. Äitini on luvannut ottaa tytön heille, mutta mua jotenkin säälittää ja hirvittää etten ole itse paikalla rauhoittelemassa tyttöä yöllä jos kohtaus tulee :/ :ashamed:
Isänsä kanssa arveluttaa jättää myös kun ei tuo herää vaikka pommi räjähtäis vieressä :o :/ (eikä kukaan osaa rauhoittaa niinkun äiti :whistle: :D )

Mietin myös sitä, että olisiko äitisi mahdollista tulla teille, kun olet synnyttämässä. En tiedä onko siitä apua, mutta jos kauhukohtaus tulisikin..olisi lapsi ainakin kotona omassa sängyssä ja se voisi rauhoittaa paremmin?

Mulla on ollut yksi lapsistani tommonen "yökohtauslapsi". Sitä ei saanu rauhottuun muut ku minä, jos minäkään!
Mutta esim. mummun tykönä nää kohtaukset meni silleen, että mummuhan vaikka nousi ylös ja alko leikkiä, lukee kirjaa tai jotain.
Eikä sitä kauaa tarttenu tehä. Ja se meni silleen, että se oli sit vaan mummun juttu. Mä en ois moiseen jaksanu useempana yönä...

\
Alkuperäinen kirjoittaja 10.05.2007 klo 00:37 Aaban kirjoitti:
Mietin myös sitä, että olisiko äitisi mahdollista tulla teille, kun olet synnyttämässä. En tiedä onko siitä apua, mutta jos kauhukohtaus tulisikin..olisi lapsi ainakin kotona omassa sängyssä ja se voisi rauhoittaa paremmin?

Mulla kanssa kävi mielessä tuo, kun kyläilypäivien jälkeen tyttö näyttää takuuvarmasti saavan sen kohtauksensa :/
Ja tokihan tuo hengissä säilyy ilman äitiäkin ku ei edes varsinaisesti herää siihen huutoonsa, arveluttaa vaan kun ei muilla lapsilla ole koskaan moisia kohtauksia ollut :D
Täytyypä soittaa äidille ja puhua asiasta, eiköhän se sillä selviä :)

Yhteistyössä