Lasten kevätpuvun hinta

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja polka
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Sain ostettu kaveriltani Jonathanin välikausipuvun hintaan 10 e. Syksyllä onnistuin ostamaan esikolle teccipuvun 50 e kun oli hyvässä tarjouksessa, muuten en olis sitä ottanut. Keskimmäiselle löytyy esikon vanhaa.

Onko noi vedebpitävät puvut nyt sitten oikeasti ihan vedenkestäviä.
Kuinka rankassa sateessa pysyy vielä kuivana.
Ja hengittääkö nuo sitten ollenkaan? Jää iho märäksi, kun tulee hiki...
Kalvopuvut ei ainakaan hengitä, vaikka pitäisi..

Alkuperäinen kirjoittaja nirppurotta:
Ostin just pojalle Lassien keväthaalarin ja 37 euroa maksoin =)

Lassien puvut ostin ja maksoivat vähän kolmenkympin päälle, ja yllätys oli suuri kun jouduin toisen hakea Halpa-Hallista kun toisen ostin Prismasta niin se Halpa-hallin puku oli kalliimpi!!

Ja tänään ostin tyttärelle muutamalla eurolla 4 vaatetta Mll.n kirpparilta ja olin tosi tyytyväinen ostoksiini.

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Meidän 3v puku maksoi hiukan päälle 130,-?, täysin vedenpitävä. Toinen puku vedenpitävä myös, varapuvuksi 100,-?.
Vauvalle vedenpitävä haalari 80.- ja varavaunuilupuku 30,-? ei pidä vettä.
Minä en katso hintaa enkä merkkiä, mutta laadukkaista vaatteista olen valmis maksamaan.

anteeksi, varmaan hiukan ihmeellinen kysymys, mutta mihin vauva tarvii täysin vedenpitävän puvun? täytäksä vaunut vedellä vai peräti ammeessako lykit sitä? jokainenhan rahaa käyttää mihin haluaa, mut en mä ainakaan käyttäs ihan noin hukkaan, vaikka onkin millä mällätä...

Viime vuotinen Reimatec haalari, oisko ollu joku 98e, ostettu siis vuos sitten.
Lassien haalari 30e
Lenne takki ja housut 30e
Reima Casual takki ja housut 80e
Tarjoustalon Formula merkkinen takki ja housut n.25-29e, en muista tarkkaa hintaa.
Pipot, lapaset, kengät yms. päälle vielä.
Noista Viime vuoden haalari ja Lennen setti sopivimpia. Muut ens syksynä ehkä sopivia. :D

Ostan yleensä reiman haalarin, sekä talveksi että syksy/kevät. Hinta on kova, lähes 100 euroa:=(
Minusta todella kalliit!
Mutta olen todennut kankaat niin hyviksi: kestäviksi, ja eivät ihan äkkiä kastu läpi,joten haluan jatkossakin sijoittaa ks. merkkiin. Yritän aina säästää pitkin vuotta, että saan nuo haalarit ostettua.

Alkuperäinen kirjoittaja mustikkatassu:
Meidän 3v puku maksoi hiukan päälle 130,-?, täysin vedenpitävä. Toinen puku vedenpitävä myös, varapuvuksi 100,-?.
Minä en katso hintaa enkä merkkiä, mutta laadukkaista vaatteista olen valmis maksamaan.

anteeksi, varmaan hiukan ihmeellinen kysymys, mutta mihin vauva tarvii täysin vedenpitävän puvun? täytäksä vaunut vedellä vai peräti ammeessako lykit sitä? jokainenhan rahaa käyttää mihin haluaa, mut en mä ainakaan käyttäs ihan noin hukkaan, vaikka onkin millä mällätä...

Aivan pienille vauvoille pukuja ei edes ole saatavana mutta kyllä 10kk ikäinen vauva ulkona voi liikkua ja kunnon asu oli meillä ihan käytössä, ei musta mennyt hukkaan pätkääkään.

Alkuperäinen kirjoittaja Työäiti:
Alkuperäinen kirjoittaja mustikkatassu:

Aivan pienille vauvoille pukuja ei edes ole saatavana mutta kyllä 10kk ikäinen vauva ulkona voi liikkua ja kunnon asu oli meillä ihan käytössä, ei musta mennyt hukkaan pätkääkään.

kiitos selvennyksestä, mä koko ajan mielessäni mietin et puhutaan n. puolen vuoden ikäisestä vauvasta *nolona*

Osan ostin viime vuonna alesta, osa jo niistä myyty.. Mutta ostin nyt siis pian 2v pojalle haalarin, hatun ja hanskat päälle 100?, kolmoselle ikää 6kk myös meni sama + pojalle 2-osaisen + hatun ja tumput 70?. Vielä olisi yksi hakusessa pojalle 2-osainen kaupunkipuvuksi sellainen joka EI OLE vedenpitävä.

Alkuperäinen kirjoittaja ananaskirsikka:
Jonathania ja Lenneä ainakin saa alle satkulla =) ja hyväksi ollaan todettu lasten käytössä.

Meilläkin oli lapsilla viime ja edellisvuoden Lennen haalarit ja olin niihin tosi tyytyväinen. Nekin oli ainakin käytännössä ihan vedenpitävät. Joku kyseli, ovatko vedenpitävät puvut hengittämättömiä ja varmaan niitäkin löytyy laidasta laitaan. Meidän tytöllä oli 3-vuotiaana Remun täysin vedenpitävä puku ja se kyllä hengitti ihan hyvin. Tänään tytölle(7v.) ostamani puku on siis myöskin Remu travalle eli hyvä varmaan on.

*Tytön 8v Reiman 2-osainen asu maksoi 59? ja Ticketin 2 osainen asusta maksoin n. 25?

*Tytön 1v Reimatec-haalarin voitin Vauva-lehden arvonnassa (ovh.99?), Reimatec-takista maksoin 41? ja samanmoisista housuista 15?.

Kipuraja taitaa mennä tuossa 100e paikkeilla ;) Onneksi kohtuuhinnalla saa myös vedenpitäviä vaatteita esim. Didriksonilta.Aikaisemmin meillä oli paljon Reimaa,mutta olen huomannut että laatu on mennyt huimasti alaspäin vrt. hintaan.Ticketistä olen tykännyt ,keskimmäisellä (7v) ja kuopuksella (kohta 3v) on plain rain setit jossa irroitettava fleecevuori,kätevä setti täällä pk-seudulla.Samaten tanskalaiseen Kammakarloon olen ollut tyytyväinen ja yksivärisyys iskee meikäläiseen ;) 2-osaisen hintakin oli vain 45e.

Ainiin, ja kyllä tuolla meidän lastenvaateliikkeessä oli vedenpitäviä haalareita ainakin jo 74cm koosta lähtien. Oma pikkuiseni tosin ei vielä sellaista tarvi, ikää ukolla 4 kk.

Alesta ostin isommalle Jonathanin haalarin ja maksoin siitä 41?. Ja onpa tuo vedet pitänyt loitolla kun ei kertaakaan ole märkänä sisälle tultu vaikka sateellakin ollaan ulkona ja rapakoissakin leikkii.

Kuopukselle ostin kirpparilta Reimatecin haalarin ja maksoin hanskoista, haalarista ja hatusta 10? :) Joku on joko hoksannut kirpparin ajatuksen tai sitten ei ole tiennyt mitä tuollaisista voisi pyytää...
Ja näyttipä tuokin veden pitävän kun juuri tultiin sateesta ja kurasta leikkimästä ja sisävaatteet on kuivat. Lahkeissa oli tummentumaa jonkin verran, mutta eipä tuo kaupunki-asuna olekaan eli mitäs sen on väliä.