V
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja nirppurotta:Ostin just pojalle Lassien keväthaalarin ja 37 euroa maksoin =)
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Meidän 3v puku maksoi hiukan päälle 130,-?, täysin vedenpitävä. Toinen puku vedenpitävä myös, varapuvuksi 100,-?.
Vauvalle vedenpitävä haalari 80.- ja varavaunuilupuku 30,-? ei pidä vettä.
Minä en katso hintaa enkä merkkiä, mutta laadukkaista vaatteista olen valmis maksamaan.
Alkuperäinen kirjoittaja mustikkatassu:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Meidän 3v puku maksoi hiukan päälle 130,-?, täysin vedenpitävä. Toinen puku vedenpitävä myös, varapuvuksi 100,-?.
Minä en katso hintaa enkä merkkiä, mutta laadukkaista vaatteista olen valmis maksamaan.
anteeksi, varmaan hiukan ihmeellinen kysymys, mutta mihin vauva tarvii täysin vedenpitävän puvun? täytäksä vaunut vedellä vai peräti ammeessako lykit sitä? jokainenhan rahaa käyttää mihin haluaa, mut en mä ainakaan käyttäs ihan noin hukkaan, vaikka onkin millä mällätä...
Alkuperäinen kirjoittaja Työäiti:Alkuperäinen kirjoittaja mustikkatassu:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Meidän 3v puku maksoi hiukan päälle 130,-?, täysin vedenpitävä. Toinen puku vedenpitävä myös, varapuvuksi 100,-?.
anteeksi, varmaan hiukan ihmeellinen kysymys, mutta mihin vauva tarvii täysin vedenpitävän puvun? täytäksä vaunut vedellä vai peräti ammeessako lykit sitä? jokainenhan rahaa käyttää mihin haluaa, mut en mä ainakaan käyttäs ihan noin hukkaan, vaikka onkin millä mällätä...
Aivan pienille vauvoille pukuja ei edes ole saatavana mutta kyllä 10kk ikäinen vauva ulkona voi liikkua ja kunnon asu oli meillä ihan käytössä, ei musta mennyt hukkaan pätkääkään.
Alkuperäinen kirjoittaja ananaskirsikka:Jonathania ja Lenneä ainakin saa alle satkulla =) ja hyväksi ollaan todettu lasten käytössä.