Lasten ohjelmista?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja bambi-80
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

bambi-80

Uusi jäsen
03.05.2008
13
0
1
Katsooko teillä n. 5 vuotiaat tai nuoremmat tytöt telkasta Winx:it/Bratzit sun muut "isojen tyttöjen"ohjelmat?
meillä lapset nyt katsoneet muutamia kertoja kun lomalla ollaan ja kovasti ovat "ihstuneet"kyseisiin hahmoihin ja toivoisivat synttärilahjoiksi myös nuket :)
Ostaisitko tän ikäisille noita nukkeja?Ovat kyllä tosi arvokkaita :/

no jos ne olis pikkusen edullisempia ni voisin ostaakkin (vaikka ne on mun mielestä ihan kumman näkösiä )..

lisään vielä sen, että meilläkään ei katota kyl kyseisiä ohjelmia.. enempi ollaan pitäydytty kakkosen lasten ohjelmissa.. jotenki "laadukkaampia"

Meillä tyttö 4-v, ja en ole antanut katsoa. Kerran yritettiin yhdessä katsoa, mutta oli senverran hurjaa menoa, että ei vielä vähään aikaan, kiitos. Kakkosen ohjelmat riittää meillekin.

hmm...olen kyllä itse kans vähän kiikun kaakun et annanko katsoa...toisaalta juu ja taas toisaalta ei...itse kun olin pieni,muistelen et kyllä äiti antoi katsoa kaikenlaisia lastenohjelmia kun olin lasteni ikäinen...mutta lempparit oli Histamiini,pikkukakkosen pelle hermanni...yms...niin ja My Little Pony :D

Yhteistyössä