Lasten oma kirjakerho ihan PASKA,mitä muita?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja ??
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
?

??

Vieras
liityin lasten omaan kirjakerhoon koska kuvittelin että siellä on disney-satuja, joista itse pidin lapsena. no onhan siellä, mutta kirjat on sellaisia jollain 3D-tekniikalla tehtyjä, kirjojen juonet ei kovin mielenkiintoisia jne.. lapsi vasta 1v. mitä kirjakerhoa suosittelisitte? joku sellainen, missä on laadukkaita, ehkä perinteikkäitäkin kirjoja?

Lähes kaikki kirjakerhot olleet meille pettymys. Varsinkin tuo Disney hapatus. Millainen lienee se Mauri Kunnas- juttu? Ei varmaan sovi 1- vuotiselle. Entäs Vau kirja, siel on ihan pienillekkin!

Vaukirjasta tulee juuri sopivia kirjoja meidän pojalle! Tykkää kovasti! Ollaan oltu jäseniä syntymästä saakka ja otettu noin puolet kirjapaketeista. Minä suosittelen! Ja kirjapaketit saa perua jollei ota ja pakettien toimitusvälinkin saa valita (meille tulee tällä hetkellä 7 viikon välein, niin ei tarvii koko ajan olla peruuttelemassa tai maksamassa laskuja).

Kaikissa kirjakerhoissa kirjat olleet surkea pettymys! Varsinkin nuo Disney-kirjat. Ei jaksa lapset kiinnostua, ei! Paras ostos on ollut Satusaari -kirjasarja. Vau-kirjan kirjat olivat ihan ala-arvoisia. Tein niistä reklamaationkin. Ikinä en liity mihinkään enää vaan mieluummin ostan kirjat. Ja sitten ärsytti kun niitä tuli välillä tosi tiheästi eikä muistanut peruuttaa. Esikoisen aikaan tullut samoja kirjoja kuin nyt myöhemmin kuopuksen aikana, joten joitakin surkeita kirjoja tullut tuplaten. Annan noita monesti lahjaksi pois, kun omat lapseni eivät niistä edes pidä. Liian paljon vaikeasti lausuttavia roolihahmojen nimiä jne.

http://www.lastenkirjakerho.fi/

Tuohon kuuluttiin, kun kyllästyttiin lasten omaan ja lasten parhaaseen.. Siellä on muumeja, Kunnasta, Maisaa, Nalle puhia jne Ja yleensä näitä klassikoita eikä uusia keksittyjä väännelmíä.

meille kaikki ollut pettymys! Olen ajatellut erota kaikista, koska mielestäni pakettien hinnat on postikuluineen enmmän kuin meidän kirjakaupasta ostetut ja alennuksesta saa samat kirjat paljon halvemmalla. Tuota Kunnas-kirjakerhoa olen ajatellut, koska siellä kivoja kirjoja. Ei kyllä ole mitään kokemusta tuosta.

uppo nallen kirjakerho ja lasten parhaat kirjat -kirjakerho ovat kyllä tutustumisen arvoisia! mm Tammen kultaiset kirjat valikoimissa jompsas kumpsas. ja muumit franklin peppi maisa ja paaaaljon muita hyviä kirjoja!

Mä tykkään lasten omasta kirjakerhosta. Tai siis tyttö 3,5v. tykkää tosi paljon. Nuorempana ehkä ei niinkään, mutta nyt Nalle Puhit ym. on kova sana. Tosin en hirveän montaa kirjaa sieltä ole tilannutkaan. Kunhan kuulun oikeastaan sen takia että tyttö saa kerholehdestä aina säännöllisesti itselleenkin jotain postia :) Nuorempana tuli vau'kirjalta paljon kirjoja, nyt en ole tilannut sieltä mitään pitkään aikaan. Pitäisi irtisanoutua koko kerhosta.

Yhteistyössä