lasten oma kirjakerho ja toistuvat maksumuistutukset palautetuista kirjapaketeista? muita?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "epätoivoinen"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
E

"epätoivoinen"

Vieras
Tympäsee ihan hulluna kun joskus tuossa keväällä menin vahingossa tilaamaan lapselle tuon lasten oman kirjakerhon jäsenyyden. Akka sillon puhelimessa kertoi, että tervetuliaispaketti tulee vain postikulujen tms. hinnalla ja sen jälkeen saa päättää ottaako vai eikö. No niin tein ja yritin perua heti tervetuliaispaketin jälkeen niin kappas, jäsenyyttä ei voi perua ennen kuin olen 2 pakettia vähintään vastaanottanut.

Olen säännöllisesti asiakaspalautuksena lähettänyt kirjapaketit takaisin. Tuossa pari kuukautta sitten tuli eka kerran maksumuistutus sellaisesta paketista jonka olin lähettänyt takaisin. Soitin sinne ja tinkoivat postin kuittia. Enhän minä sellaista ollut älynnyt ottaa, mutta suostuivat siellä pidentämään sitä eräpäivää, jos paketti tulee kuitenki heille. Noh, tänään taas mätkähti muistutus. Minusta tuo muistutus on edellisestä paketista jonka asiakaspalautuksen yhteydessä älysin nyt ottaa sen kuitin postista. Mutta tympäsee ihan hirvittävästi, että näinkö he yrittävät sitte kalastella rahoja vielä jos ei suostu niitä paketteja vastaanottamaan.

Ei meille mitään esitteitä etukäteen tule. ja en todellakaan muista ravata jonku lasten oman kirjakerhon sivuilla kärkkymässä että mitä sieltä seuraavaksi lähetetään.

[QUOTE="a p";24131338]Ei meille mitään esitteitä etukäteen tule. ja en todellakaan muista ravata jonku lasten oman kirjakerhon sivuilla kärkkymässä että mitä sieltä seuraavaksi lähetetään.[/QUOTE]

Seuraava paketti mikä tulee, niin avaa se. Ota sieltä se kerholehti ja peruuta seuraava paketti.
Teippaa paketti kiinni ja laita palautuksena takaisin.
Jatkossa sulle tulee kerholehti, ei pakettia jos et niin tahdo.

No hitto. Siellähän selkeästi sanotaan että se pitää peruuttaa etukäteen. ja kyllä se helposti sujuu vaikka samaan aikaan kun olet täällä keskustelupalstalla. Nyt on seuraavan kuukaudenpaketin peruutus 20.7. mennessä.
kannattais etukäteen peruuttaa sillä se on kerhojen sääntöjen vastaista vaan palauttaa se kirja takaisin.

Ei onneksi enää kuuluta kerhoihin, mutta ei meille koskaan muistutuksia tullut! Ei, vaikkei aina muistettu peruuttaakaan. Mutta kuitti totta kai pyydettiin asiakaspalautuksesta!

Ihan oikein sulle on myös se myyjä sanonut, siitä, että saa jatkossa päättää etukäteen otatko vai jätätkö. Se tarkoitti juuri noiat kuukauden paketteja. Ja esitelehtinen tulee tosiaan kirjan kanssa samassa paketissa, ellet ole kirjaa älynnyt peruuttaa.

Kannattiko muuten liittyä, jos ei ole aikomustakaan mitään kirjaa ottaa? Ne kaksi sun täytyy joka tapauksessa ottaa tai maksaa erotus, mutta kai mieluummin kirjasta maksaa kuin tyhjästä?

Yhteistyössä