Lasten oma kirjakerho?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja tilatako
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Olen tilannu, tykkään tosi paljon..
kuukauden paketin + - 20? sis. muutaman kirjan..
Voi myös perua kuukauden paketin ja valita itse mitä ottaa..(tietty) :)
Ennen olin vau´kirjan jäsen, mutta ne ei olleet mun mielestä kivoi kirjoi.. ja sitäpaitsi kaikki ne oli painettu kiinassa :( ( ajatellen vauvaa ja taaperoa), laatua kirjakerhossa.

mä oon pari kertaa ottanut kuukauden paketin mutta aika pettymys tuo on kaiken kaikkiaan ollut :| Yleensä siinä paketissa on kaksi kirjaa eikä niitä oo ainakaan paksuudella pilattu mitä oon tähän saakka saanut.

Itse olin nuorempana Harlequin-kirjakerhon jäsen. Ihan kivaa lukemista, hyvää pokkariromantiikkaa varsinkin kun joutui paljon opiskelujen takia istumaan junassa. Tosin vähän lopahti into, kun noi harlequinit on loppuen lopuksi aikalailla samaa tavaraa aina, kansikuva vaan vaihtuu. Näitä lasten kirjakerhoja oon kanssa joskus kokeillut, mutta tosiaan Disney-tavaraa lähinnä ja kirpparilta löytyy huima määrä kirjakerhojen aika uuttakin kirjaa eurolla tai kahdella. Kannattaa siis käydä sunnuntaisin kirpparilla katsomalla lapselle ja itselleenkin luettavaa, mikäli vain aikaa on. Käteviähän noi kirjakerhot toki ovat.

Yhteistyössä