Lasten synttärilahjoista

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Soluttautuja
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Meillä neiti sai 2v lahjaksi sandaalit ja kesävaatteita (sovittiin etukäteen että mennään ne porukalla erikseen ostamaan), sitten sai vesivärit (olleet ahkerassa käytössä ;) ) ja askarteluvälineitä ja satukirjoja.

Meillä ei ole suvussa enää/vielä pieniä lapsia joille tulisi osteltua (paitsi tämä meidän neiti...), joten en osaa varmaksi sanoa mutta uskoisin ettei toisen lahjaan vaikuta se mitä on muilta saatu. :)

Pitäsköhän miun sitten ostaa jotain vaatetta, ei tulis ainakaan turhaa krääsää :/ Tään pojan isä (vanhemmat) on joka vuosi tuonut meidän lapsille vaan karkkipussin ja sekin joka vuosi samanlainen :laugh: Eihän tuossa muuten mitään, mutta kun ei se sitten edes seurustele synttärisankareiden kanssa :/ En tiiä oonko sitten pikkumainen, mutta kyllä tuo minua vähän häiritsee :ashamed:

Kysy mitä sankari tarvitsee niin ei tulee turhaa ostettua?

Me ollaan aina sanottu vanhemmille ym. jotka lahjoja ostaa, ettei ainakaan vaatteita mene ostamaan kysymättä. Koska meillä niitä on, ja mä olen niin pikkumainen että jos en vaatteesta itse tykkää, se ei myös lapsen päällä ole... :whistle:

Jos teidän lapset saa aina samanlaisen karkkipussin, niin sinuna en sitten ehkä kovin paljon panostaisi lahjaan. Ajattelin, että siinä olisi kuitenkin jotain muutakin ollut kuin karkkipussi... Enkä tarkoita että pitäisi välttämättä olla jotain muuta, mutta jos aina vielä samanlainen... :whistle:

Nimimerkillä "kummitädiltä aina saanut joululahjaksi ison rasian vihreitä kuulia..." :x

Yhteistyössä