Lasten vaatteista, Bamse, H&M, Esprit, Benetton jne.. Mitä ostatte lapsillenne? Suosikki?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Wilhelmiina
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
W

Wilhelmiina

Vieras
:) Vaatefriikkinä olisin tiedustellut millaisia vaatteita tykkäätte lapsillenne pukea? Mitä merkkiä suositte? Laitatteko aina sävy sävyyn.. jne..?

- Meillä käytetään enimmäkseen H&M, Lindex, KappAhl, name it, esprit, benetton vaatteita, toki muitakin, mutta nämä ovat niitä ihan perus juttuja.

- Adidasta meillä on myös

Meille on nyt ainakin tänä syksynä hampstrattu uusinta BAMSEA!
Aivan ihana mallisto, ovatko muut tykänneet?

Mitä hankintoja olette tehneet syksyn uutuuksista? Ja mitä aijotte vielä ostella?

- Meillä on ostettuna juuri tuota BAMSEA, sitten h&m hello kittyä ostettu pienimmmäiselle jemmaan jo ( syntyy vasta myöhemmin syssyllä ü ) sekä aivan ihania uusia juttuja tullut espritiltä :) ja KappAhllissakin oli mukavia kukallisia farkkuja, paitoja ja ihana neule tunika..

Entä mitkä värit ovat mieluisia teillä?

- Meillä suosikki nyt ollut tuo vaal.pun ruskea yhdistelmä ja kaikki raikkaat/kirkkaat värit !

:))

H&M, Lindex, KappAhl, name it tääl kans.. eniten ostanu H&M, mut se on siitä et mistä löytyy mieleistä... pojalle sopii hyvin punanen, valkonen ja musta ja kesä vaatteis ollu vaalee sinistä. se on nii vaatteesta kii et mikä väri, mut meil ei oikeestaan yhtään vihreetä, keltasta tai tumma sinistä...

Disney ja Bamse, tyttömasukille tullut jo hamstrattua lisäksi Tuttaa, Mansikkamarjaa ja My Little Ponya alesta sitten Lindex on kauppana in: Siellä kun on parhaimmat alet, mutta on siellä kyllä tosi kivoja vaatteitakin. Normaalihinnalla en juurikaan ostele, paitsi nyt 92cm Bamse-bodyja kuopukselle kun niitä oli niin kivoja erilaisia ja tuota kokoa bodyista on enää vaikea saada... Joo, ja puen aina sävy sävyyn..

merkeillä ei väliä, mutta ostetaan sellaisia vaatteita, mitkä ovat mieluisia :)

lähinnä mitä itse ollaan osteltu, on lindexiltä, hennesistä, kappahllista, seppälästä jne.

Värinä tytöllä tumman violetti, tumman punainen ja musta suosikkeina.
Muutenkinsuosin enemmän tummia värejä, kuin niitä iänikuisia vauva-pastelleja :D

Lindexiltä ja Henkalta joskus ostan jos tulee kiva tarjous vastaan. Muuten halvempaa käyttövaatetta merketeista ja kirppareilta. En ole merkkiuskollinen enkä viitsi muutenkaan ostaa 1½ v kalliita vaatteita jotka kohta pieniä ja jatkuvasti likaisia.

Meillä ei oo niin merkillä tai kaupalla väliä, kunhan on mieluinen! =) Mutta kyllä KappAhlista, Lindexiltä ja HenkkaMaukalta tulee oikeastaan eniten ostettua. Ihan markettienki vaatteita joskus saatetaan ostaa jos joku kiva sattuu silmään. Väreistä tykkään ostaa neidille tummanpunaista (yllätys yllätys.. ;) ) ja muitaki tummempia värejä. Paljon ollaan saatu sukulaisilta käytettyjä vaatteita myös, hyvä kun on "sama maku", ostetaan paljo samankaltaisia vaatteita! =)

H&M, Lindex, Seppälä (tyttö ostaa ite vaatteensa kahdesta viimeksi mainitusta jos on saanut rahaa ja ollaan sellasella paikkakunnalla missä on nuo kaksi ensin mainittua, Seppälä on myös täällä. Meillä ei ihmeemmin ole muuten suosikkivaatteita paitsi että tyttö tykkää leveälahkeisista farkuista niinkuin minäkin.

Mä olen hulluna Oililyyn! Aivan ihania vaatteita. Samaten Mim-Pi on kiva merkki, värit ovat hauskoja (esim. fuksiaa, turkoosia). Meilä on paljon valkoista, punaisen sävyjä (tosin ei pahemmin sitä peruspunaista) sekä jonkun verran ruskeaa, turkoosia, vaaleansinistä... H&M:ltä ostan lisäksi paljon perusvaatetta. Minä olen itse aika kyllästynyt tuohon vaaleanpuna-ruskeaan, mutta valkoinen, turkoosi, lila jne menevät kyllä. :)

Tytöille Lindexin ihania "retro" kuoseja, kukkatunikat ja pöllöpaidat juuri ostin. Ja H&M:n Hello Kittyä. Pojalle on vaikeampi löytää, kun en suostu lasta pääkalloihin, liekkeihin ja örkkeihin pukemaan. Mutta Lindexiltä ja H&M:ltä tai Kappahlista löytyy pojankin vaatteet yleensä, enemmän vaan vaatii etsimistä.

Kaikki kaupat käy, marketeista harvemmin mitään tulee ostettua. Lindexiltä on varmasti eniten vaatetta ja sitten jonkin verran H&M:ltä ja aika paljon Stokkalta, BoBosta, JesperJuniorista. Parhaiten laadun pitävät mielestäni marimekko, jota löytyy myös aika paljon, sekä Lindexin vaatteet. Tutta menee helposti nypylle. Väreissä tykkään pojan vaatteissa leikitellä. Paljon on vihreää (varsinkin lime), kirkkaan punaista, oranssia, keltaista, yhdistettynä esim. ruskeaan tai farkkuun.

Ostan pääosin vaatteet kirpparilta joten merkkejä en kauheasti valitse, mutta kapphallin, lindexin ja h&m:n kivoja vaatteita niistä usein löytyy, nyt alesta ostin uusina lindexin vaatteita. Saadaan lahjaksi lindexin vaatteita pääosin.

Vapaavalinnasta löysin my little pony vaatteita edullisesti ja joskus ostan napero -30% kupongilla kauppamatkalla jonkun vaatteen neidille, ovat vaan aika huonokuntoisia. Ulkovaatteisiin panostan ja ostan uutena, samoin kengät, yleensä jos ostan muita vaatteita uutena odotan että postissa tulee alennuskuponkeja.

Kuinka ihmeessä teillä on vara ostaa muksuille esprittiä?? On meilläkin tyyliin yks paita jokaisella jotain "kalliimpaa".. mutta ihan arkiasuiksi. :( Bamse on kalleinta mitä meidän muksut saa.. voi elämä. Oikeen paha mieli tulee omien lasten puolesta..

lapset kaksi tyttöä!
sukat alus vaatteet perus setit tilaan Henpasta taikka ostan lindexiltä!
tykkään pikku putiikeista josta ostan tommyn, cantin, ellen, kenzon vaatteita! burberryäkin löytyy mutta mulla on mennyt maku jo siihen!
zarasta löytyy jotain kivoja juttuja (ei oo meillä päin joten käyn siellä vaan jotain 2kertaa vuodesa ja sillon kyllä mopo lähtee käsistä!)
asun Tre:lla ja käyn joko ideaparkissa, p&p taikka nonoux.issa
itse en bamsesta tykkää mutta hello kytty menee... (sadetakit kyllä ostin tota bamsea kun esikko 6v halusi)

niin ja L&B vaatteita käyttää paljon tarhassa noitten muiden lisäksi!
marimekosta tykkää mummi joka niitä lapsille ostelee itse en tykkää ainakaan tasaraita jutuista! tää päärynä kuosi oli kiva sekä punapippuri ja toi unikko on ihan kyllästys!

Hennesistä,Benettonilta,Espritiä ja Bobosta Mayoralia,Girandolaa.Joskus ostan Exitiä ja kuopukselle Name Itin vaatteita.
Kampin Benettonilla on hyvä valikoima ja siellä on ihanan värikkäitä vaatteita pojille.Ihan mahdottomia summia en ala arkivaatteista maksamaan,kalliimpia ostan yleensä alesta ja hyödynnän muutenkin alet (mm Bobo).

Yhteistyössä