Lasten vaatteista, Bamse, H&M, Esprit, Benetton jne.. Mitä ostatte lapsillenne? Suosikki?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Wilhelmiina
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Joku surkutteli, ettei ole varaa ostaa Espritiä. Ei kannata surra, nimittäin laatu on ÄÄRETTÖMÄN surkea niin aikuisten, mutta varsinkin lasten vaatteissa. Saumat kiertää, värit haalistuu, kutistuu sun muuta, vaikka pesisi kuinka oikein...

Alet hyödynnän minäkin, nytkin ostin jo ensi kesäksi pojalle kesävaatetta Bobosta kun oli niin hyvät alet mm. Girandolasta.

meillä on suurin osa vaatteista espritiä. Ne ovat niin hyvälaatuisia että mielellään niitä ostelen tytölle 9kk. Jonkin verran on sitten parempaa, esim. burberrya ja kenzoa.

EevaRouva, aika hassua, nimittäin meillä nimittäin juuri Girandolan vaatteet ovat olleet saumoista vinksallaan ja muitakin "vikoja". Ensimmäiset 4kk tytöllä oli lähes pelkästään Girandolan ja Mayoralin vaatteita, mutta en osta niitä enää.

Benetton ja HenkkaMaukka.....ja Esprit jne. Stokkalta jonkin verran ostan Bogia ja Name It vaatteita..ei niin hyvälaatuisia kuiteskaan. Mayoral ja Girandola ihan jees. Timberland ja Burberry+Kenzo ihan ok...
Vaatteet yleensä sävy sävyyn, rakastan vaatteita.... :)
Kaks muksua löytyypi, poju ja typykkä.
Apua---unohdin ehdottoman suosikkini ELLEN

5- ja 6-vuotiailla pojilla Lindex, H&M, Lego, Esprit.

3-vuotiaalla tytöllä Exit, Next, Lindex, H&M, Elle, TH ja GAP.

1-vuotiaalla tytöllä Lindex, Esprit, Name It ja H&M.

Mut tuo Lindex on aikalailla valloittanut jokaista kaappia, hinta-laatu kohdallaan ja varsinkin nuo pojat, kun ne saa jokaisista housuista polvet puhki ja säädettävä vyötärö on ehdoton hoikkiksella, niin Lindexiltä löytyy poikain pöksyt vallan...

Ja tytöillä on Bamse vielä IN, pojat taas ei mitään nalleja päälleen laita... tosin meillä yritetään kaikkia örkkejäkin poikien vaatteissa vältellä, batman, spiderman ja mikä se yks -man vielä olikaan, niin ne menevät just ja just mun suodattimesta läpi, kun pojat kerran itse niistä tykkäävät :whistle: . Myöskään tytöillä ei mitään Bratzeja tai muita vilise, niistä saa muuta kuin päänsärkyä... Aika hyvin mä olen saanu jotain vaatetajua ipanoihin iskostettua ja varsinkin 3-vuotiaaseen hienohelmaan :whistle: saapi nähdä kuin sitten myöhemmin vielä käy :whistle: .

Aihe, josta voisin puhua loputtomiin :ashamed:

Ostan vähän ja hintavampaa. Tykkään kovasti ostaa pojalle Gantin, Hilfigerin, Legon ja Benettonin vaatteista ja niitä yritänkin ostaa kun vaan tilaisuus aina tulee.
Perusjuttuja sitten shoppailen Hennesiltä tai haen jotain Name Itin halpoja bodyja.

Alkuperäinen kirjoittaja EevaRouva:
Joku surkutteli, ettei ole varaa ostaa Espritiä. Ei kannata surra, nimittäin laatu on ÄÄRETTÖMÄN surkea niin aikuisten, mutta varsinkin lasten vaatteissa. Saumat kiertää, värit haalistuu, kutistuu sun muuta, vaikka pesisi kuinka oikein...

Alet hyödynnän minäkin, nytkin ostin jo ensi kesäksi pojalle kesävaatetta Bobosta kun oli niin hyvät alet mm. Girandolasta.

Mun mielestä taas Esprit on oikein hyvä merkki. Itselläni suosin juuri siksi, että laadukkaan oloinen ja ei kuitenkaan mikään kamalan kallis merkki. Lapselle ostan joskus jotain Espritin, mutta paljon suosin halvempia merkkejä. Sinistä vaatetta tuolla pojalla on suurin osa.

No meillä suosikkeja Småfolk, Katvig, Ej sikke lej, Plastisock, Marimekko, nyt uutena testaillaan me&I-vaatteet =) tämän lisäksi hajakappaleina Benettonia, jotain Bamsea ja muutenkin Lindexiä, Hilfigeriä, Elleä, Espritiä, jonka laadusta olen kyllä aivan eri mieltä kuin joku edelläni kirjoitti, siis aivan huippulaatu, trikoot eivät edes nyppyynny! Ja po.pia tietenkin, se on aivan huippulaadukas!
tykkään lasten pukemisesta, lastenvaatteet ovat intohimoni, ja meillä tykätään kunnon reippaista väreistä ja selkeistä kuvioista =)

Alkuperäinen kirjoittaja Ella78:
Mä käytän lapsilla (pojat 6v. ja 6kk) Esprittiä, benettonia, Legoa, Ganttia ja Timberlandia pääasiassa. Ja tykkään että vaatteet on sävysävyä.

Mistä ihmeestä ganttia ja timberlandia saa?? taidetaan asua maalla..

Käytin aikaisemmin paaaljon Bamsea, H&M, Lindex jne. mutta nyt lapsen kasvettua en enää löydä mitään. Lapsi itsekkin totesi eräänä päivänä, että hänelle ei enää löydy vaatteita :( pääkalloista kun ei tykkää ja muuta ei juurikaan ole tarjolla.

Mä ostan 4 v jässikälle vaatteet hennesistä, kapphallista, lindexistä. Siä on mun mielestä kivannäköisiä vaatteita. En nää mtn järkeä ostaa merkkivaatteita kun ne menee pieneksi nopeeta. Ulkovaatteet ja kengät, pipot ja hanskat ostan sitten merkkiä ja laadukkaita

eniten on tullut ostettua Kapp Ahlista, H&M:lta ja Lindexistä. Bamset on tosi ihania isolla nallen kuvalla. Ja ennen vannoin että minun lasten vaatteissa ei tule sitten olemaan mitään nallen kuvia mutta niin vaan löytyy.
Jonkin verran myös Name It ja marketeista ostettuja. Tuttaa en ole kovin paljon raskinut ostaa mutta tykkään myös niistä, varsinkin hihattomista haalareista.
Pojilla väreinä eri siniset, vihreä, ruskea ja punainen lähinnä.

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja Kylähullu:
Uskomatonta edes lukea tätä ketjua. Pitääkö lapset totuttaa tähän vaateMERKKIEN irvokkaaseen maailmaan pienestä asti? Huhhuijaa. Ja paskaa sataa niskaan... :whistle:

älä muuta sano..

Sen verran vaan, että vaikka ostankin tietyistä kaupoista useinkin tietyn merkkisiä, niin se ei tarkoita, että minun lapsillani täytyy olla MERKKIVAATTEITA, vaan sen merkkiset vaatteet sieltä kaupasta vaan sattuu miellyttämään minun silmääni.
Olen samaa mieltä kanssanne merkkien "palvomisesta".

Meillä suosikkeja ovat benetton, zara, småfolk, molo, katvig....
h&m:ltä tulee osteltua paljon myös ja sitten on ehdoton kestosuosikkini polarn o.pyret =) Onneksi avasivat liikkeitä myös täällä suomessa (tuli enne hieman kalliiksi juosta ruotsista hakemassa heidän vaatteitaan)
Ulkovaatteita tulee osteltua lähinnä po.pista ja ticketiltä joitain asuja reimalta

Esikoiselle ostetaan vaatteita lindexistä,benettonilta ja espritistä. Se kun on hiukan ronkeli vaatteiden suhteen, mutta kyllä muualtakin ostetaan jos kivan näköistä löytyy. Kirppareilta löyty kesällä mukavasti espritin ja benettonin vaatteita. Kuopukselle ei paljoa vaatetta tuu ostettua kun siskonsa vaatteita on säilössä.
Itselleni ostan belixosta ja milloin mistäkin,mutta hyvin harvoin.

Hohhoijaa.. Ihmettelen sitä vaan kun täällä on vaahdottu että miten jotkut maksaa satasen kasvavan lapsen talvihaalarista. Sen mä vielä ymmärrän, mutta nyt tätä vouhotusta näistä sikakalliista merkkivaatteista niin ei mee jakeluun.
Meillä ostetaan suurin osa Lindexiltä, siirrytään noihin tässä ketjussa mainittuihin Benettoneihin ym. sitten kun lapsi ei kasva puolessa vuodessa ulos vaatteistaan...

Yhteistyössä