Lasten vessassa se allas ja kappi on valmis (kuva)

Eestlanna Savanna

Aktiivinen jäsen
01.11.2007
38 773
0
36
nyt mies tekee suihkussakin sen ja huomenna asennetaan peilit ja muut sen sarjan kalusteet, mutta mietin vaan että onko sitten kamala että päätimme että ne muovilattiat jää :( , me vaan emme halua että takuu menee ja jos takuu menee talo on mahdoton joskus myydä, niin ja kuva laita kun joku kerran pyysi että kun asennetaan niin laitan ja kerron, niin on se hyvää ja todellisuudessa näyttää isommalta kun kuvassa...

joka päivää rakennetaan jotain, ison tauon jälkeen nyt, onneksi siis :ashamed: :xmas:

http://s897.photobucket.com/albums/ac176/jelenatikka/?action=view&current=P4260985.jpg&newest=1

niin ja p. s. en osanut taas oikea ohjelma kameraan laita niin kuva aivan kamala |O

Mä kyselin tuota ainakin aiemmin, mut siinä mielessä meidän kannalta myöhässä teette, et meillä mies just asentaa tuota samaa. :D Erivärisenä tosin. =) Kiroaa koko ajan, kuulemma veemäinen koottava...

Mitä taas muovimattoihin tulee, niin en olis jättänyt.

Alkuperäinen kirjoittaja hei:
Mä kyselin tuota ainakin aiemmin, mut siinä mielessä meidän kannalta myöhässä teette, et meillä mies just asentaa tuota samaa. :D Erivärisenä tosin. =) Kiroaa koko ajan, kuulemma veemäinen koottava...

Joo se on totta, mies kans kiroili sen ensimäisen kaa :laugh:

me soitimme sinne mistä se talopaketti, niin ja koko talon takuu lähtee kokonaan jos vaihdamme sen :/ kukas sitten ostaa talo ilman takua jos myymme sen vaikka 4-5v päästä

tere Jelena Tikka!

Mikä talo teillä on? älvsby? mun mielestä muovimatot on tosi halvan=vuokratalomaisen näkiset kylppärissä ja vessassa.. Mut aina ei voi valita.

Alkuperäinen kirjoittaja Eestlanna Savanna:

me soitimme sinne mistä se talopaketti, niin ja koko talon takuu lähtee kokonaan jos vaihdamme sen :/ kukas sitten ostaa talo ilman takuua jos myymme sen vaikka 4-5v päästä

Hmm... Se takuu tai vastuuhan siirtyis sit vaan teille, eikö? Ei se kauppaa sinänsä estä, jos joku talosta tykkää. :) Mä ajattelisin sen ehkä niin, että ne muovimatot SAATTAA olla isompi kauppaeste..

Mut onnistuisko niiden päälle laatottaminen tms.? Siis meneekö sittenkin takuu (ja voiko muovimaton päälle ylipäätään laatottaa..)?

me soitimme sinne mistä se talopaketti, niin ja koko talon takuu lähtee kokonaan jos vaihdamme sen :/ kukas sitten ostaa talo ilman takuua jos myymme sen vaikka 4-5v päästä

Hmm... Se takuu tai vastuuhan siirtyis sit vaan teille, eikö? Ei se kauppaa sinänsä estä, jos joku talosta tykkää. :) Mä ajattelisin sen ehkä niin, että ne muovimatot SAATTAA olla isompi kauppaeste..

Mut onnistuisko niiden päälle laatottaminen tms.? Siis meneekö sittenkin takuu (ja voiko muovimaton päälle ylipäätään laatottaa..)?

juu voi, se voi toimia eristenä, mut mä en tykkää noin, parempi jo niin kuin oli rakennettu :/

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Joo, kyllä vessa ja kylppäri, jossa ei edes lattiassa ole laatoitusta on ikävä. Vaikea myydä.

no ei ole vaikea, meillä naapurit kenellä oli älväri myivät äkkiä talon ja ihan kivalla hinnalla, vaikka heijän sisustus oli ihan älvsbytalon paketista =)

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Joo, kyllä vessa ja kylppäri, jossa ei edes lattiassa ole laatoitusta on ikävä. Vaikea myydä.

Näin. Varsinkin uutta taloa. Jossain 60-luvun talossa se ei enään olisi kovin yllättävä, mutta 2000-luvun talossa......

Alkuperäinen kirjoittaja kukkanen1984:
ihana keittiö teillä! reilusti tilaa!

ei ole valmis vielä, siellä vaikka mitä pitää vielä tehdä :laugh: vkloppuna ehkä tehään lopun asti tai ehkä vast 2vkon päästä se on täysin valmis, niin ja peitelevyt meille laitavat rakennusmiehet, kun emme halua niitä leikata itse ihan vaan ettei tulee ruma

ei ole valmis vielä, siellä vaikka mitä pitää vielä tehdä :laugh: vkloppuna ehkä tehään lopun asti tai ehkä vast 2vkon päästä se on täysin valmis, niin ja peitelevyt meille laitavat rakennusmiehet, kun emme halua niitä leikata itse ihan vaan ettei tulee ruma

Kauanko te sitä taloa jo rakentaneet olette? Meillä naapurissa alväri oli kahdessa kuukaudessa valmis. Te olisitte tällä rahalla ja ajalla saaneet huomattavasto tasokkaamman talon :D

Alkuperäinen kirjoittaja mie:

Kauanko te sitä taloa jo rakentaneet olette? Meillä naapurissa alväri oli kahdessa kuukaudessa valmis. Te olisitte tällä rahalla ja ajalla saaneet huomattavasto tasokkaamman talon :D

emme koko elämää jaksa elää täällä, se on meijän toinen talo vast, ensimäisen kaa oli niin paljon ongelmia että oikeastaan voi siitä taloa nyt ensimäisenä pitää

muovimatot on käytännöllinen ratkaisu, helppo pitää puhtaana ja lämmin jalan alla. vaihtaisin meidän kylppärin lattiakaakelit muovimattoon koska tahansa. son vaan vissiin kohta niin että köyhät laittaa kaakelia, muovimatot alkaa olla kohta parkettihinnoissa :whistle:

Alkuperäinen kirjoittaja Piipa:
muovimatot on käytännöllinen ratkaisu, helppo pitää puhtaana ja lämmin jalan alla. vaihtaisin meidän kylppärin lattiakaakelit muovimattoon koska tahansa. son vaan vissiin kohta niin että köyhät laittaa kaakelia, muovimatot alkaa olla kohta parkettihinnoissa :whistle:

totta että mukava se on, mut monet pitää sen liian rumana :/

niitähän on malleja mistä valita, eihän se pakko oo vuokratalomallia ottaa :whistle: sinänsä materiaalina siis hyvinkin käyttökelpo, jopa trendikäs.

niitähän on malleja mistä valita, eihän se pakko oo vuokratalomallia ottaa :whistle: sinänsä materiaalina siis hyvinkin käyttökelpo, jopa trendikäs.

on kyllä nättiäkin olemassa, mut talon paketissa ei ollut kun vain 4vaihtoehtoa :(

Yhteistyössä