lasten vienti tarhaan/eskariin vapaapäivänä?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja mama
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
M

mama

Vieras
viettekö lapsen tarhaan/eskariin jos sinulla/puolisollasi on vapaapäivä?

ja juu, antaa tulla vain haukut jos siltä tuntuu..

mietinpä tässä vain asiaa kun lapset just aloitti tarhan ja eskarin ja miehellä vapaapäiviä arkena aina silloin tällöin. ja lapset ainakin vielä innoissaan tarhaan ovat menossa ja vapaapäivinä kyselevätkin milloin on taas tarha..

ja lähinnä tuo eskaripuoli, oliskos hyvä käydä ainakin se aamupäivä eskarissa ja hakee sit klo 13-14 pois..

Alkuperäinen kirjoittaja mama:
viettekö lapsen tarhaan/eskariin jos sinulla/puolisollasi on vapaapäivä?

ja juu, antaa tulla vain haukut jos siltä tuntuu..

mietinpä tässä vain asiaa kun lapset just aloitti tarhan ja eskarin ja miehellä vapaapäiviä arkena aina silloin tällöin. ja lapset ainakin vielä innoissaan tarhaan ovat menossa ja vapaapäivinä kyselevätkin milloin on taas tarha..

ja lähinnä tuo eskaripuoli, oliskos hyvä käydä ainakin se aamupäivä eskarissa ja hakee sit klo 13-14 pois..

Kyllä mä olen välillä vienyt, ja tarvitsen sitä omaa vapaata myös vuorotyöstä palautumiseen.

Voi viedä mut voi olla viemmättäkin.Me pidettiin kyllä omia vapaita eskariaikaan kun se oli vielä mahdollista.Perustelen siis sillä että koulusta omia vapaita ei pidetä mutta eskarista voi vielä pitää.

Eskariin olen vienyt, aina ellei meillä ole ollut mitään erikoista ohjelmassa. Hoitoon olen vienyt silloin, jos olen saanut esim. kampaaja-ajan tai koti on todella tarvinnut kunnon siivousta.

Yhteistyössä