Hae Anna.fi-sivustolta

Lasten vihaajille

Viestiketju osiossa 'Vapaaehtoinen lapsettomuus' , käynnistäjänä Aaltoila, 02.08.2007.

1. Aaltoila Vierailija

Suosittelen kaikille lapsiin negatiivisesti suhtautuviin siedätyshoidoksi kokopäiväretkeä Ikeaan.

Siellä ette pääse pakoon lapsia ja heidän vanhempiaan.

Ottakaa homma seikkailun kannalta.

Lapset ovat lapsia, kaikki erilaisia niinkuin me aikuisetkin.

Kannattaa liittää käyntiin myöskin ruokailu tavaratalon ravintolassa, siellä voi lihapulla mennä väärään kurkkuun kun äidit imettävät vauvojaan yhtään peittelemättä.
    Katsokaas kaikki on niin luonnollista.

Muistakaa ettei paikalta saa paeta, tämä on kokopäiväistä siedätyshoitoa ;D

2. röh röh Vierailija

Joo käyty on tänä kesänä. Melkoinen extreame-kokemus todella näin velalle ainakin. Siedätyshoitonakin varmaan ihan ok, mutta mulle tuli sellanen mahtava, superhyvä fiilis: JES! YKSIKÄÄN NÄISTÄ KILJUKAULOISTA EI ONNEKSI OLE MUN!!! JES JES JES!!!! Ja päivä oli sen ajatuksen myötä erittäinkin onnistunut :)))))

3. Väärä hoito Vierailija

Valitettavasti näihin oireisiin ei siedätyshoito tehoa. Paitsi jos kyytiin saa ottaa niittokoneen. ;)

4. öh öh Vierailija

Miksi niille pitäisi siedättyä? Mieluummin välttelen. Ei ne tuolla liikenteessä nyt kumminkaan ihan syliin tunge.

5. antakaa elää. Vierailija

minun ratkaisuni on kulkea ikeassa ipodia kuunnellen, nopeasti läpi ja ulos. kuka niitä yököttäviä eineslihapullia syö; en minä ainakaan.

siedätyshoito johtaisi kohdallani todennäköisesti "vihani" yltymiseen. miksi sitä voisi haluta? mitä se antaisi kenellekään?

6. 808 Vierailija

Siedätyshoitoa? Varokaa vaan, jos tämmöinen lauma "lapsivihaajia" tulee teidän kakaroittenne kanssa samaan Ikeaan. Voi käydä lapsosille hullusti ;)

7. DarkWings Vierailija

Olen opettaja, en tarvitse muuta siedätyshoitoa ;)

8. Erikoista Vierailija

Kerro mikä saa velan hakeutumaan ammattiin jossa ollaan jatkuvasti tekemisissä lasten kanssa. Tuo yhtälö ei mulle oikein aukene. Vai oletinko väärin että olet vela?

9. röh röh Vierailija

Totta tämäkin. Miksi pitäisi alkaa väkisin sietämään. Jos ei tykkään niin ei. Minkäs teet. Olen mäkin jo 40 v. (tai en nyt ihan niin kauan, koska olen 40-vuotias) odotellut sitä kuuluisaa vauvakuumetta, mutta eipä ole noussut, edes pienen pientä lämpöä ;) Tai en mä sitä nyt odotellut ole, mutta kun niin useat ovat sanoneet, että kyllä se vauvakuume sullekin vielä tulee.... ei ole tullut. Koiravauvoja voisin ottaa enemmänkin. Hih.

10. usko tai älä! Vierailija

Kysytkö ihan tosissasi? Tiedoksi vaan: tää ketju on huumoria alusta loppuun (kuten hymiötkin kertonee nettiä ymmärtävälle). Tuolla oikeassa maailmassa moni vela pitää lapsista, jopa niin että työskentelee mielellään opettajina, lastenhoitajina, lastenlääkäreinä, lastensuojelussa jne.

11. DarkWings Vierailija

Minua kai tarkoitit, nimimerkki Erikoista? Opetan yläasteikäisiä ja lukiolaisia, pidän työstäni nuorten parissa. Oppilaitteni joukosta löytyy aivan mahtavia tyyppejä! Lapsiahan hekin ovat, mutta tuonikäisten kanssa pärjään. Ihan pienten lasten seurassa koen olevani aivan hukassa... En vihaa pieniä lapsia, mutta en vain osaa olla luontevasti heidän seurassaan. Eli olen kyllä vela ja tähän ammattiin olen aina halunnut. Siis nimenomaan opettamaan yläasteella ja lukiossa.

12. Päivä ikeassa... auts, tuo kuullostaa ihan meikäläisen helvetiltä! Yksi syy tosiaan miksi en ikeassa shoppaile kuin korkeintaan tunti ennen sulkemisaikaa, on juuri nuo kiljuvat ja melskaavat kakarat (+ niiden vanhemmat) joita paikka on pullollaan. En myöskään ymmärrä miksi ihmeessä minun pitäisi oppia sietämään lapsia. Työn puolesta "joudun" muutenkin olemaan kiljukaulojen kanssa tekemisissä joten tiedän kyllä millaisia he ovat. Vapaa-aikani olkoon mahdollisimman lapsetonta. Mutta hatunnostoni kaikille lapsikammoisille jotka syystä tai toiseta ikeaan uskaltautuvat :)

13. gerda Vierailija

aika monille äideillekin tuollainen muuten käy hermoille. Eräs tuttuni sanoi, oltuaan lelumessuilla lapsensa kanssa olleensa "tuskamessuilla lapsihelvetissä".

Harvassa ovat ne ihmiset, jotka oikeasti nauttivat laumasta rääkyviä kakaroita, vaikka omiakin olisi.

14. weela Vierailija

Tää on totta. Parikin tuttua äitiä puistattelee jo etukäteen, kun ollaan lähdössä kesän puuhamaa-reissulle. Lapset tykkää tietty hirveesti, ja heidän takiaan vanhemmat "uhrautuu", mutta yksikin äiti sanoi että sieltä palattua on pakko viedä lapset suoraan mummolaan ja vetää miehen kanssa nollauskännit, että hermot palautuu ;) (ja hän ei yleensä edes juo...)

Ehkä on joitain ihmisiä, joiden mielestä on sitä ihanampaa, mitä enemmän ja mitä villiintyneempiä lapsia ympärillä riehuu, mut veikkaan että harvassa ovat.

15. tdrglödxt,yhgn Vierailija

Eikö Ikeassa ole pentuparkkikin? Silti niitä rääkyviä, kiljuvia ja riehuvia kakaroita on koko talo täynnä!!! Lauantaina en varsinkaan sinne uskaltautuisi, se olisi jo hullua! =)

16. anti- Vierailija

Mä en muutenkaan jaksa paikkoja, joissa on hirveet ihmismassat, oli kyse sitten Hulluista päivistä, Ikeasta lauantaina, rock-konsertista tai asuntomessuista.
    Vielä pahempaa, jos osa ihmisistä metelöi ja riehuu, oli ne sitten lapsia tai aikuisia. Ahistaa. Ihmisen hermostoa ei oo rakennettu sellaista kestämään, ei ihme että on burn outia ja paniikkihäiriötä, kun työ- ym. elämän vaatimusten lisäksi "kuuluu" ravata moisissa sirkuksissa.

17. Aaltoila Vierailija

Tämä siedätyshoito"ideani" toimisi luultavasti myös toisinpäinkin.

Kaikki ne joilla on liian ruusuinen kuva lapsista ja lapsiperheiden elämästä voisivat myöskin viettää päivän Ikeassa shoppaillen.

Sieltä voisivat ottaa kasvatusideoita, ainakin havaintoja siitä etteivät itse moisia virheitä tekisi.

Minä en ole lapsikielteinen, olen ( uskallan tunnustaa ) vauvafriikki.

Olen äiti ja isoäiti.

Mutta keskiviikkona ollessani poikani tyttöystävän kanssa Ikeassa shoppailemassa, sanoin hänelle että olen kyllä onnellinen kun nuorin lapseni on jo niin vanha että kiertää poikaystävänsä kanssa maailmalla.
    Tosi kamalaa olisi yrittää lasten kanssa tehdä älykkäitä ostoksia, kaikki aika menisi ihan muuhun.

Sitäpaitsi en ymmärrä miksi vauvaa pitää imettää niin että ympärillä olevat ruokailijat näkevät tissit.
    Ei se ruokahalua kohota.
    Toki imetys on luonnollinen asia, olenhan itsekin sitä 4.5 vuotta tehnyt, ja olen joutunut julkisilla paikoillakin imettämään, mutta olisi sivistynyttä kääntyä "yleisöstä" poispäin, ja tissit voi aina peittää jollain.

Poikani tyttöystävä joutui imetysnäytelmää ruokailunsa ajan seuraamaan.
    Hän sanoi minulle että katsopas huviksesi taaksesi.
    Minä ehdotin että heitetään omat tissit näkyville, ja katsotaan kauanko niin saadaan olla.
    Ei kokeiltu ;D

Minä sain nauttia vastapäisessä pöydässä tapahtuvasta perheruokailusta.
    Eipä siinä mitään muuta omituista ollut, kuin se, että perheen äiti toimi jätemyllynä, kaikki mitä toisilta syömättä jäi upposi äidin kitaan, ei edes suuta sulkenut pureskelun ajaksi.
    Itse en kyllä ikinä toisten jätteitä syy enkä ole syönyt.

Kirjoittaisinkohan tämän myös tuonne vauvahaaveisiin tai vanhempana osioon ;DD

18. Mä en ymmärrä mikä ihmeen peikko se hyvä kasvatus oikein nykymaailmassa on! Voihan sitä lapsia kasvattaa ilman risua ja remmiäkin saati sitten huutamatta kurkunpää kierteellä. Itse tulen lasten kanssa toimeen ja ne kyllä tottelevat ilman pieksämistä ja karjumista. Olen myös huomannut, että pahimpia kakaroita ovat sellaiset lapset, jotka eivät saa vanhemmiltaan huomiota eikä heidän kanssaan olla ja leikitä. Eli juuri sellaisten vanhempien lapset, jotka eivät osaa lapsia kasvattaa ja jotka ovat lisääntyneet vain tavan vuoksi.

19. sasae n. Vierailija

Olen käynyt pari kertaa, mutta ei siellä kukaan imettänyt.

Tosin kävin Japanin Ikeassa.

20. Äärivela-70 Vierailija

Eipä siellä tule ainakaan koskaan kukaan tunkemaan kersaansa minun syliin, tai kyselemään että koska me lisäännytään kun meillä on niin iso talo nykyään. :D Eli ihan hyviä paikkoja sekä Vantaan että Espoon Ikeat.

21. salakala Vierailija

Just näin! Mun mielestä ylipäätään lauantai-iltapäivä kauppakeskuksessa on mitä parhainta ehkäisyvalistusta ;-)

22. Nomoney Vierailija

Mitä ihmettä vela tekisi Ikeassa??? Herranen aika, siinähän status kärsisi jos joku huomaisi että arkilasit onkin ostettu Ikeasta!

23. Yes but no but Vierailija

Heh, heh. Kerran tuli töllöstä brittiläinen vaimot vaihtoon ohjelma, jossa 12 -lapsisen työttömän isukin ja "kotiäidin"perheen kaikki huonekalut keittiötä myöten oli hankittu Ikeasta. Sopi hyvin slummityyliin.

24. WOOF Vierailija

Suosittelen kaikille koiriin negatiivisesti suhtautuviin siedätyshoidoksi kokopäiväretkeä kansainväliseen koiranäyttelyyn.

Siellä ette pääse pakoon koiria ja heidän omistajiaan.

Ottakaa homma seikkailun kannalta.

Koirat ovat koiria, kaikki erilaisia niinkuin me ihmisetkin.

Kannattaa liittää käyntiin myöskin ruokailu messukeskuksen ravintolassa, siellä voi lihapulla mennä väärään kurkkuun kun koirat nuuhkivat jalkovälejä yhtään peittelemättä.
    Katsokaas kaikki on niin luonnollista.

Muistakaa ettei paikalta saa paeta, tämä on kokopäiväistä siedätyshoitoa ;D

25. EIKÖ OIKEITA LAPSIVIHAAJIA OLE NE, jotka ovat viime aikoina tappaneet omia lapsiaan?????? Eli vanhemmat.

Kaikki kentät ovat pakollisia
Luonnos tallennettu Luonnos poistettu

Jaa tämä sivu

Alibi
Anna
Deko
Dome
Erä
Hymy
Kaksplus
Kippari
Kotilääkäri