lasten virsikirjan laulu, heelp, quick!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja sanat hukassa
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
S

sanat hukassa

Vieras
110, miten sanat menikään ja minkä niminen se virsi oli. perhekerhossa laulettiin ja tyttö tahtois sen nytkin laulaa. entäs sanat rukous on silta-lauluun?

110 Enkelilaulu

On paha olla jos yksin jää
tai pelkää yötä pimeää
Valo, ystävä, turva tarpeen oisi,
olkapää johon nojata voisi.
Kerto:
Oli vaara pelko tai mikä vaan,
tai joudut apua tarvitsemaan,
muista, joku pitää huolta meistä,
ja se johtuu enkeleistä.

Jos eksyt vilskeessä liikenteen,
ja mietit: "Apua, mitä nyt teen?
Missä, missä on koti, äiti missä?
On kamalaa olla eksyksissä"
Kerto

Hyvä olla on joskus, et tiedä miksi,
joku tekee meidät niin onnellisiksi.
On naurua, iloa kaikkialla,
kuin kulkisi enkelin siiven alla.
Kerto

Oliko tää? :)

[QUOTE="aapee";23234103]Ei kyllä ollut toi, siinä oli vaan kaksi muutaman rivin säkeistöä.. Hmm, muistinkohan mä nyt sen numeron sitten väärin :( Satajotain se oli :([/QUOTE]

No toi oli ainakin Lasten virsikirjasta numero 110 :D ootas.. mä katon vielä noita muita :)

Ei siinä mahdottomia toistoa ollut, mutta kuitenkin aika "iloinen" biisi. Se mun mielestä oli just lasten virsikirja mistä laulettiin, semmonen vaaleansininen kirja.

111 Enkeleiden kanssa

Enkeleiden kanssa aamulla varhain,
enkeleiden kanssa rukoilkaa!
Enkeleiden kanssa aamulla varhain,
enkeleiden kanssa toivookaa!
Kaikille rauhaa vaan
me enkeleiden kanssa rukoillaan.
Kaikille rauhaa vaan
me enkeleiden kanssa toivotaan.

Olisko toi? :D

[QUOTE="aapee";23234175]Joo toi juuri! Kiitos Pesky! Oliko se siitä virsikirjasta?[/QUOTE]

Juu on. =) Tosiaan numero 111, et siis kaukana ollut :D Se onkin ihana kappale. :heart: Afroamerikkalainen alkuperältään, siksi ehkä vähän rennompi poljento. :D

Ole hyvä :)

Joskus sisimpäämme kasvaa ilon kukkamaa kaikki on niin hyvin että ihan naurattaa silloin tuntuu että rukous kin siivet saa. taivaan isän luokse kiitos laulu koohooaa. rukous on silta luokse jumalan rukous on polku luokse auttajan rukous on lintu joka lentää taivaaseen rukous tuo rauhan sydämmeen .(jotenkin tolleen)

Yhteistyössä