K
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja ++:paskan pesua kumpikin!!
Alkuperäinen kirjoittaja lh:Se riippuu täysin kumpi sua enemmän itseäs kiinnostaa
Alkuperäinen kirjoittaja jensku:mä olen miettinyt just näitä kahta, josko vaihtaisin täysin oman alani suuntaa.
Lastenhoitajan työ ois varmaan enemmän mua kuin tuo vanhustenhoito.
Alkuperäinen kirjoittaja Kippuravarvas:Alkuperäinen kirjoittaja jensku:mä olen miettinyt just näitä kahta, josko vaihtaisin täysin oman alani suuntaa.
Mitä teet nyt..koska jos lähet opiskelemaan lh:ksi niin työssäoppimiset kannattaa tehdä mahdollisimman erilaisissa pakoissa.
Alkuperäinen kirjoittaja Kippuravarvas:Alkuperäinen kirjoittaja jensku:mä olen miettinyt just näitä kahta, josko vaihtaisin täysin oman alani suuntaa.
Mitä teet nyt..koska jos lähet opiskelemaan lh:ksi niin työssäoppimiset kannattaa tehdä mahdollisimman erilaisissa pakoissa.
Alkuperäinen kirjoittaja hmm:Minä en tykännyt lastentarhassa siitä melusta ja siitä, ettei lapset tiedä oikeaa ja väärää ja koko ajan saa huomauttaa miten joku asia pitää tehdä. Vanhainkodissa on rauhallista ja vanhukset tietää oikean ja väärän, mutta se on aika raskasta työtä fyysisesti. Lapset ovat kevyempiä nostella. Molemmilla on kurjiakin omaisia ja molemmat työt ovat tärkeitä.
Alkuperäinen kirjoittaja lh:Alkuperäinen kirjoittaja Kippuravarvas:Alkuperäinen kirjoittaja jensku:mä olen miettinyt just näitä kahta, josko vaihtaisin täysin oman alani suuntaa.
No onhann ne erilaisissa paikoissa
Alkuperäinen kirjoittaja Kippuravarvas:Alkuperäinen kirjoittaja lh:Alkuperäinen kirjoittaja Kippuravarvas:Alkuperäinen kirjoittaja jensku:mä olen miettinyt just näitä kahta, josko vaihtaisin täysin oman alani suuntaa.
No ei välttis, jos opiskelee esim. omaehtoisesti niin voi vaikka kaikki harjoittelut tehdä päiväkodeissa tai vanhainkodeissa..eli ei ole pakko kokeilla kaikkia erilaisia paikkoja.
Alkuperäinen kirjoittaja Kippuravarvas:Alkuperäinen kirjoittaja lh:Alkuperäinen kirjoittaja Kippuravarvas:Alkuperäinen kirjoittaja jensku:mä olen miettinyt just näitä kahta, josko vaihtaisin täysin oman alani suuntaa.
No ei välttis, jos opiskelee esim. omaehtoisesti niin voi vaikka kaikki harjoittelut tehdä päiväkodeissa tai vanhainkodeissa..eli ei ole pakko kokeilla kaikkia erilaisia paikkoja.
Alkuperäinen kirjoittaja Kerttu-Kyllikki:What? Miten sä muka suoritat esim. kasvun tukemisen-työssäoppimisen vanhainkodissa? Siis jos lähäriks opiskelet?
Alkuperäinen kirjoittaja Kerttu-Kyllikki:Alkuperäinen kirjoittaja Kippuravarvas:Alkuperäinen kirjoittaja lh:Alkuperäinen kirjoittaja Kippuravarvas:Alkuperäinen kirjoittaja jensku:mä olen miettinyt just näitä kahta, josko vaihtaisin täysin oman alani suuntaa.
What? Miten sä muka suoritat esim. kasvun tukemisen-työssäoppimisen vanhainkodissa? Siis jos lähäriks opiskelet?
Alkuperäinen kirjoittaja Kippuravarvas:Alkuperäinen kirjoittaja Kerttu-Kyllikki:What? Miten sä muka suoritat esim. kasvun tukemisen-työssäoppimisen vanhainkodissa? Siis jos lähäriks opiskelet?
No tukemalla vanhuksen kasvua, kasvaahan sitä seuraavaan elämän muutokseen..kuolemaan ainakin. Mä ite tein sen pk:ssa, mutta on niitäkin kun sen on tehnyt vanhainkodilla, vaikeempaa se tietty on.