N
nyt ahistaa...
Vieras
Pojallamme on tehty aikoja sitten diagnoosit ja sai taas tässä yhden lisää. Kävi sairaalakoulua hetken aikaa talvella. Siellä sitten avoimena ,kuten olemme tähänkin asti olleet, tuli puheeksi kun olen joskus poikaa tukistanut ja läpsäissyt ja todellakin läpsäissyt olkapäähän. Näitä on ollut muutaman kerran ja siitä kertonut heille siis avoimesti ja myös poikakin. Nyt kun vihdoin ollaan saamassa apuja kaikinpuolin , niin mukaan astui sossu. Kun kuulemma vain ja ainoastaan sitäkautta voisimme saada tietynlaisia tukitoimia. Pojan loppuhoitopalaverissa oli mukana lääkäsri, psygologia jne.jne. montaa henkilöä kuten näissä nyt aina tapana onja myös sieltä sossusta yksi ihminen.Kun hän sitten siellä yhdessä maininnassa kuuli että olen poikaa tukistanut, ilmoitti hän heti, että jaahas hänen täytyy heti tehdä ilmoitus meistä. Lääkärikin siellä heti sanoi, että kenelläkään hoitohenkilökunnasta ei ole tullut oloa,että pojalla olisi hätää,tai että olisi syytä mitään tällaista tehdä. Toki ymmärrän,että tämä sossutäti teki työtänsä ja ymmärrän myös ,että olen tehnyt itse väärin.
Nyt meillä sitten tuli kutsu mennä sinne sossuun kuultavaksi. Ja samalla sani heti 2 muuta lisä aikaa.
Tarkoitus oli siis , että sieltä tulisi muutenkin joklu meille kotiin antamaan sitäkautta jotain tukea, ja nyt tämä ahdistaa ihan hirveästi.Että mitätapahtuu? ja uskaltaako sitä mitään enää puhuaja missä....ja kuinka uskaltaa kenenkään luottaa...
Nyt meillä sitten tuli kutsu mennä sinne sossuun kuultavaksi. Ja samalla sani heti 2 muuta lisä aikaa.
Tarkoitus oli siis , että sieltä tulisi muutenkin joklu meille kotiin antamaan sitäkautta jotain tukea, ja nyt tämä ahdistaa ihan hirveästi.Että mitätapahtuu? ja uskaltaako sitä mitään enää puhuaja missä....ja kuinka uskaltaa kenenkään luottaa...