N
nyt eri nikillä
Vieras
Meillä on käynnissä palaverejä joka koskee vanhinta tyttöäni. Hänelle on tulossa asiakkuus mutta miksi sosiaalityöntekijät haluavat laajentaa sen koskemaan muita lapsiani? Yöunet ja järki minulta menossa pelosta että rikkovat perheen ja vievät lapset. Tullut ilmi että minun teitämättä esim. koulun kuraattori soittelee sosiaalityöntekijöille mistä minulle sitten vasta keskusteluissa mainitaan mutta ei kerrota mitä on puhuttu. Sosiaalityöntekijöiden mielestä olen uupunut ja väsynyt. Eihän se voi olla syynä viedä lapsia koska meillä on puhdas koti ja hoidan lapset mielestäni hyvin ja vien säännöllisesti pvkotiin? Voivatko köyhyyden takia ottaa lapset? Sanoivat että jatkuva kotona olo ei ole hyväksi-siis lomalle mentävä mutta eivät tarjonneet mitään tukea siihen. Rahaa ei ole koska olen 4 lapsen yh-äiti. Kiitos jos jaksoit lukea, olen niin yksin tämän kanssa. Kaikki kääntyy (viranomaiset) minua vastaan ja tulossa on väsyttävä taistelu. ystäväni ovat neuvoneet ottamaan yhteyttä laikimieheen joka erikoistunut juuri lastensuojeluun. Olisiko hvyä juttu tehdä niin?