Lastenvaatteista!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja miniliini
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

miniliini

Uusi jäsen
06.08.2006
20
0
1
En nyt tiedä millä tämän aloittaisi... Lastenvaatteissa ensinnäkin on ihan törkeät hinnat! Jos haluan että Lindexiltä saan samansävyisen "setin" Sukkahousut, paidan ja hameen. Saan maksaa siitä yli 30e! Mitkään -25% kupongit ei paljon ole alennusta. KUNNON merkkivaatteiden päälle en ymmärrä mitään. Mutta onhan se kiva piristysruiske jos lapsi näyttää vaatteissaan vähän uudemmalta? Kauhea vaatefriikki minusta on nyt tullut. Ne ovat kuin karkkeja! Suloisia ja pieniä, kivan värisiä. (Pidätte mua hulluna) :D Olen joka toinen päivä kiertämässä kauppoja josko löytyisi jotain halpaa ja kivaa vaatetta. Jos vaatteessa on pysyvä tahra, en pue sitä lapselle enää. Onko muita jotka ovat "hurahtaneet" ostelemaan lastenvaatteita??? Vertaistukea kaivataan! Kyllä ne pikkuruiset vauvanvaatteet vielä ymmärtää mutta että ostelu jatkuu vaan!? Meillä on ihan tarpeeksi vaatteita ja siistejä mutta silti kaupasta jää usein käteen jotain, ainakin sukkahousuja sillä tekosyyllä että niitähän nyt aina tarvitsee! :kieh:

Meillä yritetään hyödyntää sitä ostovimmaa alennusmyynneissä, hulluilla päivillä, Sokoksen 3 plus 1 -päivillä jne. Ja ETENKIN kirpputoreilla (ja vauva-lehden kirppiksillä) eli sieltä on ihana tehdä löytöjä: uudenveroista huomattavasti noita kaupan hintoja halvemmalla.
Paras vinkki on tietysti se, että myös myyt itse! Meilläkin nyt 4v:n tytön vaatteita menossa ostajille lähes 100 eurolla, niin kyllä sitä sitten itse voi hyvällä omalla tunnolla ostella lisää :) Olen lapsen vaatteista säästänyt vain kaikkein rakkaimmat -kaikki muu on myyty (ei siis lahjoitettu esim. sukulaisille kiertoon). Meillä ei ole tilaa eikä halua säilytellä vanhoja vaatteita, joten näin saa rahaa uusiin ostoksiin.

\
Alkuperäinen kirjoittaja 14.08.2006 klo 15:19 Meillä näin kirjoitti:
Meillä yritetään hyödyntää sitä ostovimmaa alennusmyynneissä, hulluilla päivillä, Sokoksen 3 plus 1 -päivillä jne. Ja ETENKIN kirpputoreilla (ja vauva-lehden kirppiksillä) eli sieltä on ihana tehdä löytöjä: uudenveroista huomattavasti noita kaupan hintoja halvemmalla.
Paras vinkki on tietysti se, että myös myyt itse! Meilläkin nyt 4v:n tytön vaatteita menossa ostajille lähes 100 eurolla, niin kyllä sitä sitten itse voi hyvällä omalla tunnolla ostella lisää :) Olen lapsen vaatteista säästänyt vain kaikkein rakkaimmat -kaikki muu on myyty (ei siis lahjoitettu esim. sukulaisille kiertoon). Meillä ei ole tilaa eikä halua säilytellä vanhoja vaatteita, joten näin saa rahaa uusiin ostoksiin.

Joo kyl mäkin kaikki alet ym kierrän ja toki myyn alta pois vanhoja. Pari kertaa olen kirppispöytää pitänyt ja saanut sieltä yht. yli 500e, joten kyl niillä taas lapsille saa uutta vaatetta. Ei me rahoissa pyöritä, joten tottakai aina tsekkailen nuita käytettyjäkin. Meillä kun on poika ja tyttö niin nykyvaatteissa on kovin vähän vaatteita jotka sopii molemmille, joten paljon joutuu uutena ostamaan, joskus jopa intoudun itsekin tekemään. Ei se vaateharrastua aina niin kallista ole, kun osaa vaan etsiä ja hyödyntää. Nyt tosin hieman pähkäilen vaatteiden säästämisen kans kun ollaan harkittu tuota kolmosta, mutta tuppaa nuo säilytyspaikat olee kovin vähissä, kun pitäisi säästää molenpien vaatteita kun ei tuosta mahdollisen tulokkaan sukupuolta osaa vielä ennustaa ;) Ehkä tyydyn vain säästämään ne kaikki ihanimmat.

Yhteistyössä