Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja Paljon:Kyllä tuo 15-20e tunnilta on tosi paljon. Perhepäivähoitaja saa päivästä 17e/lapsi... Että ei tee paljon tunnille.
Ite olen maksanut jonkin "känttä summan" kun meillä ei sellaisia tunnin/kahden tarpeita olekkaan vaan sitten melkein on niin, että hoitaja on jostain alkuillasta yöhön saakka joskus jopa aamuun...
Alkuperäinen kirjoittaja hei:Alkuperäinen kirjoittaja Paljon:Kyllä tuo 15-20e tunnilta on tosi paljon. Perhepäivähoitaja saa päivästä 17e/lapsi... Että ei tee paljon tunnille.
Ite olen maksanut jonkin "känttä summan" kun meillä ei sellaisia tunnin/kahden tarpeita olekkaan vaan sitten melkein on niin, että hoitaja on jostain alkuillasta yöhön saakka joskus jopa aamuun...
meillä onkin ollut aina koulutettu hoitaja jonkun järjestön kautta.
Jos naapurissa olisi turvallisen oloinen tyttö maksaisin 10e/h.
Oikeasti lastenhoito on vastuullista puuhaa, kuka tekee homman hyvin 5e:llä?
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja hei:Alkuperäinen kirjoittaja Paljon:Kyllä tuo 15-20e tunnilta on tosi paljon. Perhepäivähoitaja saa päivästä 17e/lapsi... Että ei tee paljon tunnille.
Minä tein aikoinani enkä todellakaan saanut 30 mk palkkaa tunnilta, kylläs se oli päivästä.
Alkuperäinen kirjoittaja niin:No pikkukakarat tulee vaikka karkkipalkalla, mutta uskaltaako lapsia jättää niille? Itse en ainakaan alle kouluikäisiä jättäisi 5 euroa tuntipalkalla pikkulikoille.
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja hei:Alkuperäinen kirjoittaja Paljon:Kyllä tuo 15-20e tunnilta on tosi paljon. Perhepäivähoitaja saa päivästä 17e/lapsi... Että ei tee paljon tunnille.
Minä tein aikoinani enkä todellakaan saanut 30 mk palkkaa tunnilta, kylläs se oli päivästä.
Suhteellisen turhaa vertailla markka-aikoihin.
Alkuperäinen kirjoittaja NäkymätönNinni:Alkuperäinen kirjoittaja niin:No pikkukakarat tulee vaikka karkkipalkalla, mutta uskaltaako lapsia jättää niille? Itse en ainakaan alle kouluikäisiä jättäisi 5 euroa tuntipalkalla pikkulikoille.
En mäkään jätä pikkulikoille. Ihan lukio-ikäisiä ovat. Nyt jo yli 18v. Ite ovat ehottaneet tuota 5e/h, joten sen maksan.
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja NäkymätönNinni:Alkuperäinen kirjoittaja niin:No pikkukakarat tulee vaikka karkkipalkalla, mutta uskaltaako lapsia jättää niille? Itse en ainakaan alle kouluikäisiä jättäisi 5 euroa tuntipalkalla pikkulikoille.
En mäkään jätä pikkulikoille. Ihan lukio-ikäisiä ovat. Nyt jo yli 18v. Ite ovat ehottaneet tuota 5e/h, joten sen maksan.
Alle minimipalkan yli 18-vuotiaalle. Tyttö ei kehtaa pyytää enempää ja sinä käytät tilannetta hyväksi? No, ei kai sen olisi pakko tulla ollenkaan, joten jatka rauhassa niin kauan kuin kehtaat.