Latokartanosta lenkkeily/leikkipuisto yms seuraa

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja idamaria
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

idamaria

Uusi jäsen
12.08.2011
2
0
1
Helsinki
Hei!
Olen 28-vuotias ja odotan tällä hetkellä kolmattani, la alkuvuodesta. Minulla on 4v poika ja 2v tyttö ja toivoisin lähinnä löytäväni seuraa aikuisista itselleni. Lapset ovat arkisin 8-15 päiväkodissa ja kuolen tylsyyteen ja juttuseuran puutteeseen. En ole hirveästi ehtinyt tutustua alueella muihin äiteihin koska muutimme tänne alkuvuodesta. Tykkään käydä päivisin kävelyillä ja olisi kiva saada seuraa toisesta odottajasta tai jo vaunuja lykkivästä äidistä. Mieheni on myös paljon poissa joten iltaisin ja viikonloppuisinkin olisi ihan kiva saada leikkikaveriseuraa, ihan mihin tahansa puuhaan. Asumme viikkarin lähellä. Olen melko huumorintajuinen, iloinen ja puhelias. Lähinnä olen kiinnostunut kaikenlaisesta turhanpäiväisestä ja ihanasta noin niinkuin sinkkuelämää meininkiin lähinnä, ihmissuhdepuinnit on aina kiva lisä höpinöihin. Tämän hetkiset harrastukseni ovat lähinnä rahojen laskeminen, lastenohjelmien nauhoittaminen ja synnytyksen odotus että pääsen taas laihduttamaan. Sekä raskauden pintaan nostanut kiinnostus sisustamiseen ja siivoamiseen jotka muuten ovat hieman vieraita asioita. Jälleen kerran tietysti toivon että ne jäisivät pysyvästi päälle mutten elättele liikaa toiveita siihen suuntaan. Enivei. Jos nyt yhtään tuntuu siltä niin laita jonkunlaista viestiä. =)

Yhteistyössä