Hae Anna.fi-sivustolta

laulun sanat hukassa..

Viestiketju osiossa 'Harrastukset' , käynnistäjänä pöllö..........., 22.08.2007.

1. pöllö........... Vierailija

miten menee laulu joka alkaa näin-pöllö istui puussa,ei oo pöllöllö hampaita suussa...lapset tykkää tuosta laulusta mutta mä en osaa ku ekan säkeistön ja senki varmaan väärin:)

2. JooJa Vierailija

Pöllö istui puussa, ei oo pöllöllä hampaita suussa. Suuret on silmät ja pyöreä pää, eikä se sano että mää-mää-mää vaan huu, huuu, huuu...

Jotenkin näin muistelen, on niin kauan ku sitä lasten kanssa laulelin ;D Käy kirjastossa, sieltä varmaan jostan kirjasta löytyy muutkin säkeistöt.

3. Ennikarhu Vierailija

Tuohan on kirjasta: loinen Aapinen, Weilin + Göös. Siinä Onni- ja Ennikarhu seikkailee. Iteltä löytyy hyllystä kyseinen kirja ja siinä on ton ja monen muun hyvän laulurallin sanat.

4. tyttö-96 Vierailija

se menee: Pöllö istui puussa,ei oo pöllöllä hampaita suussa,suuret on silmät ja suuri on pää eikä se sano että määmäämää vaan uu uhuu uhuu uu.
    Lammas istui maassa,oli ruohoa syömässä haassa,pienet on silmät ja pieni on pää eikä se sano että uu uu uu vaan mää määhää mää mää.
    Susi istui yössä oli kuutamo valvonta työssä,suuret on silmät ja suuri on suu eikä se sano että mää mää mää vaan uu uu uu uuu....
    Enempää mä en millään muista ,mutta mun mielestä se menio tolleen ainaki.

5. Janne Ahonen Vierailija

en osaa mitään hyviä lauluja 13-vuotiaan juhliin. sano kaa te jonnekkin suomalaiselle sivulle missä oisi laulun sanoja...

6. ldkfjghöldksfghs Vierailija

7. Tyttö(97) Vierailija

Mistä saa hakee laulun sanoi??

8. Rillariina Vierailija

se menee: Pöllö istui puussa,ei oo pöllöllä hampaita suussa,suuret on silmät ja suuri on pää eikä se sano että määmäämää vaan uu uhuu uhuu uu.
    Lammas oli maassa,oli ruohoa syömässä haassa,pienet on silmät ja pieni on suu eikä se sano että uu uu uu vaan mää määhää mää mää.
    Susi istui yössä oli kuutamo valvonta työssä,suuret on silmät ja suuri on suu eikä se sano että mää mää mää vaan auu uu auu auuu. Käki, tykkäs huonoa. kun ei sillä ole kuonoa. onpahan laulu ja laulupuu, eikä se laula että hepskukkuu vaan kukkuu, kukkuu kukkuu kukkuu. Pöllö, istui puussa. ei ole pöllöllä hampaita suussa. Suuret on silmät ja suuri on pää eikä se asno että määmäämää vaan uuu uuu, mää mää, au auu, kukkuu!

9. 10v poika Vierailija

katso liramasta sieltä voisi löytyäkkin riippuu vain jos joku on laittanut sen sinne eikä oo troijaneita

10. moikka moi Vierailija

Se laulu menee näin

Pöllö istu puussa ei oo pöllöllä hampaita suussa. suuret silmät ja suuri on pää. eikä se sano että mää mää vaan uu uuhuu uhuu uuhuu.
    Lammas oli maassa, ruohoa syömässä haassa. pienet on silmät ja suuri on pää. eikä se sano että uu uu vaan mää mää mää
    Hauki makas veessä, suuret on silmät ja suuri on suu. eikä se sano että mää mää mää.
    vaan "älä vangoita vesistöjä"

11. Ninnunea Vierailija

:} aika tyhmä laulu.. Sori..!

12. kiire Vierailija

hei!

ois kiva jos joku auttais mua..on sanat ja nuotit hukassa ja lauantaiksi tarvisin ne siskon häihin.
    laulu alkaa näin "on aika tänään nyt kiitoksehen kun täyttyi rukous hiljainen..." muuta en muista..siis että jos joku tunnistaa ton ja siltä kiltiltä löytys sanat ja nuotit tuohon niin olisin tosi kiitollinen..laittelen sit sposti osotetta..
    KIIITOS jos joku auttaa mua.

13. surullinen mies Vierailija

14. old girl Vierailija

muistaako, tunteeko joku vanhan 70-80-luvun biisin Sä lupasit tulla.
    Tää ei ole koskaan ollut hitti, mutta muistaakseni laulaja oli Meeri Pesonen tai Berit
    Kertosäe menee kutakuinkin näin:
    Sä lupasit tulla, minä sanasi sain, muttei sinua näy.
    Nyt onko se luotu, että aina nyt vain mulle täällä näin käy.

ois hienoo jos biisi jostain löytyis.

15. marjukka Vierailija

se oikeastaan menee näin

pöllö istui puussa, ei ole hampaita suussa. suuri on silmä ja suuri on pää.
    eikä sano mää,mää,mää,mää vaan uhuu uhuu uhuu uhuu.

lammas oli maassa, oli ruohoa syömasssä haassa. pieni on silmä ja suuri pää.
    eikä se sano että uhuu uhuu uhuu uhuu.

hauki makas veessä ihan suuri laituri eessä. suuri on silmä ja suuri on suu. eikä se sano
    mää,mää,mää,mää. vaan "älä vahingoita vesistöjä" 2# "älä vahingoita" 2# "älä vahingoita
    vesitöjä.

16. Pöllörockin... Vierailija

17. evilor Uusi jäsen

Saadut tykkäykset:
    0
    hauki makas veessä ihan suuri laituri eessä. suuri on silmä ja suuri on suu. eikä se sano
    mää,mää,mää,mää. vaan "älä vahingoita vesistöjä" 2# "älä vahingoita" 2# "älä vahingoita
    vesitöjä.:unsure:

Kaikki kentät ovat pakollisia
Luonnos tallennettu Luonnos poistettu

Jaa tämä sivu

Alibi
Anna
Deko
Dome
Erä
Hymy
Kaksplus
Kippari