Lävistykset ja tatuoinnit

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja mitä mieltä
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
M

mitä mieltä

Vieras
Mitä mieltä olet lävistyksistä ja tatuoinneista?
Omistatko yhtäkään?
Minkä luulet olevan syynä kehonmuokkaukselle?
Mikä on jo ''liian suuri määrä'' tatskoja tai lävistyksiä?

Pidän joistakin lävistyksistä, jos sopivat kantajalleen. Mutta kovin monta ei ole kaunista ja omat mieltymykseni ovat lähinnä napa ja nenä, mahdollisesti huuli. Tatuoinneista pidän hyvän maun rajoissa. Pidän pienistä ja melko huomaamattomista, ainakin toistaiseksi.

Omistin ennen kulma,huuli,napa sekä 9 korvalävistystä. Nykyään vain korvikset. Tatuointeja löytyy tällä hetkellä 3.

Itse näen kehonmuokkauksen ehkä huonon itsetunnon peittelynä tai huomionherättämishaluna.

Ajattelen että ihminen haluaa huomiota tai yrittää peitellä "todellista minäänsä", osittain pidän vain hetken hölmöytenä johon kyllästyy ajan myötä ja katuu aikoinaan. Kalliiksi tulee poistaminen.

Mie oon aina tykännyt tatuoinneista. Ja heti kun tuli mahdollisuus ottaa ensimmäinen, ni otin. Lävistyksistäkin tykkään. Lävistyksiä voipi olla jo liikaa jos naamassa roikkuu joka puolella koruja. Itselläni on ollut yhtäaikaa kasvoissa 6, mutta enempää en olisi ottanut. Nykyisin onkin enää kielessä sekä korvissa laajennukset. Syksyllä oli vielä microdermaali poskiluun päällä, mutta se sai napakan kolhun ja meinas ruveta tulemaan läpi, joten piti poistaa :( Tatuointeja onkin sitten enemmän :D En pysy enää edes laskuissa mukana. Joku 26 noita taitaa olla... Mielestäni se ei ole huonon itsetunnon peittelyä tai huomionhakua. Itselleni on on oman kehon kaunistamista/koristelua. Ja pidän siitä lopputuloksesta minkä kivun takia oon kärsinyt.

Yksikään ei ole hetken hölmöyttä vaan kaikki on mietitty moneen moneen kertaan ja osaan mennyt vuosia ennenkuin olen ne saanut. Yhtäkään en ole vielä katunut enkä yhtäkään noista aio poistaa. Ne ovat osa minua.

• Tykkää
Reactions: narikka83
lävistykset kivoja kuha nei ole liikaa. korvissa ainostaa reijät. kulmakoru oli n6kk kunnes tölmysin sen...

1 tatuointi vasen lapa -> kyynerpää. lissää tullee kuunvaihteessa. meillä on 3 päivää " tatuointi tapahtuma" :attn: tehhhään tuo yks valmiiksi ja alotetaan uus.... tekijä on hyvä! loistava tyyppi, en voi ku kehua :) tehny 18v työkseen leimoja jo.

Minusta ne on rumia. Lävistyksistä ainoastaan korvikset on ihan ok mutta jotkut kieli-, huuli- kulma- ym. -lävistykset on minusta jotenkin hölmön näköisiä. Eivät ainakaan kaunista ketään. Joku ihan pieni yksittäinen tatuointi vielä menettelee mutta esim jos on koko käsivarret peitettyinä tatuoinneilla niin se on minusta ruman näköistä. Sitä olen miettinyt että miltä ne tatskat näyttävät sit kun ihminen vanhenee ja iho menettää kimmoisuutensa.

No sehän on ihan kamalaa Jumalan pilkkaa ja kauhistus jos ihminen yrittää itseään koristella. Kaikki meikit ja korut ja muut yritykset parannella Luojan luomatyötä ovat syntiä. Hävetkää! Ja vaatteillakaan ei saa koreilla, perunasäkki sopii hyvin vaatteeksi, kunhan ei ole liian paljastava.

En tykkää lävistyksistä, osa näyttää kauempaa että ihossa on joku roska tai epämääräinen luomi. Korvikset on ihan ok. Tatuoinneista sellainen pieni menee esim. nilkassa tai selässä. Isot aina on rumia minun silmääni. Ainoat kauniit tatuoinnit olen nähnyt tällä palstalla. En muista nikkiä mutta hänellä on 2 perhosta. Todella kauniit ja nätisti tehdyt.

Lävistykset kasvoissa on mun mielestä ruman näköisiä, eikä ne sovi juuri kelleen, korvissa menettelee, muttei sellaisia isoja korvien singuttajia. Tatuoinnit voivat olla nättejä, mutta mun mielestä ne pitää olla sellaisia jotka saa tarvittaessa vaatteen alle piiloon. Sellaiset mustat epämääräiset söherrykset, pääkallot, tribaalit yms. on karmeita tai sellaiset että joka millimetri ihosta täytyy saada tatskan alle piiloon, välittämättä siittä näyttääkö se enää edes nätiltä.

Yhteistyössä