Legginsien käyttö talvella, miten?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja h
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
H

h

Vieras
Miten legginsit siis talvella toimii? Kattelin Elloksen syyskuvastoa ja siellä on ihania paksumpia legginsejä vaikka kuinka. Mutta siis, niitten kanssahan täytyy sitten laittaa jotkut sukat ja onko vähän tyhmän näköistä kun ottaa kengät pois vaikka kylään mennessä. Eikö legginsejä kuulu käyttää, jos on aikeissa kengät heittää pois? Ja mitäs itua niissä sitten on, eikö paksut sukkikset olis kätevämmät?

Tyttö kavereineen laittaa talvella monet legginssit päällekkäin farkkujen alle ja pärjää monasti ilman toppahousuja. legginssit ovat siinä mielessä paremmat, että kutistumiset eivät haittaa. Sukkahousuista ei koskaan tietä, miten ne käyttäytyvät pesuissa. Legginssejä voi käyttää useamman päivän peräkkäin kun vaihtaa vain sukat päivittäin.

Laitat legginssien alle ohuet sukkahousukangasta olevat sukat ja päälle villikset, mitkä riisut pois kylään mennessä. Tai sitten teet kuten minä, eli legginssit ja sinne alle ihan normaalisti sukat, kuten vaikka farkkujenkin kanssa (lahkeet päällä).

mä oon käyttänyt kokotalven :) farkkuhametta ja pitkiä legginsejä -mustia sellaisia, mustienleggiensien kanssa sitten mustia sukkia!!! yksin luuli että ne on sukkahousut!! :-D
en tykkää sukkahousuja pitää, sen vuoksi pidän legginsejä -on ihanan tuntuiset ja rennot jalassa!!!

Alkuperäinen kirjoittaja tt:
Laitat legginssien alle ohuet sukkahousukangasta olevat sukat ja päälle villikset, mitkä riisut pois kylään mennessä. Tai sitten teet kuten minä, eli legginssit ja sinne alle ihan normaalisti sukat, kuten vaikka farkkujenkin kanssa (lahkeet päällä).

Näin minäkin tein. Olin viime talvena viimeisilläni raskaana ja legginssit oli aivan huiput. :D

Olikohan se Kaksplus vai mikä lehti, jossa hiljattain neuvottiin aina pitämään niin pitkää puseroa, että peppu peittyy.
Miksi ihmessä, peppuhan on peitossa,
se ei ole paljaana kuten monien naisten rinnat ovat, paljaana ja kuin tarjottimelle nostettuna.