Hae Anna.fi-sivustolta

Legginsit

Viestiketju osiossa 'Muotifriikit' , käynnistäjänä NettaY, 19.02.2012.

1. karitsa88 Vierailija

Kyllä mielestäni tänä päivänä on hyvä ja laaja valikoima erilaisia leggingsejä ja muita ihonmyötäisiä housuja (jeggingsit, keinonahkaiset housut, jne). Ne eivät kylläkään kaikille sovi, siitä olen aivan samaa mieltä. Mutta etenkin normaalin/hieman urheilullisen vartalotyypin omaavien yllä ne voivat olla trendikkäätkin! Ystävättären kanssa tilattiin Spartoolta (http://www.spartoo.fi/Legginsit-naiset-st-10617-10203-0.php) parit kummallekin (Moony Mood ja Adidas) ja tyytyväisiä ollaan oltu :)

2. clubi69 Vierailija

Myös varusmiesten käyttöön thermoleggarit talviolosuhteissa. Ovat käytännölliset.

3. neito Vierailija

minä pidän mustia thermo leggareita joka pakkaspäivä ja ne sopiviat hyvin myös miehille.
    Näissä on se hyvä puoli että miehille leggarit pitää kalulle hyvän ryhdin eikä ne heilu housuissa.
    Ne sopivat hyvin myös juoksuhousuiksi jos on lämpötila muutaman plussa asteenkin verran.
    Eivät välttämättä vaadi alle pikkuhousuja juuri sen ryhdikkyyden takia. Hieman näkyy läpi jos
    ne vetää täysin tiukalle ylös mutta hämärässä pururadalla kalu tai pimppa tuskin erottuu
    juostessa kovin selvästi. Suosittelen.

4. Olen keksinyt uuden harrastuksen; käyn salilla ihan vain siksi, että siellä voi katsella kauniita, tiukoissa leggingseissä treenailevia, hyväkroppaisia naisia. Pyöreitä peppuja ja syvään uurrettuja "kamelinvarpaita" näkyy kaikkialla, ja niitä on kiva katsella!

5. kalsarit Vierailija

No tämä on jo vanha ketju mutta... edelleen näitä hirvityksiä näkee. Ilmoitan että asun yhdessä Suomen 4:ssä suurimmista kaupungista. Täällä ei niitä juuri näe enää, paitsi jossain lähiön baarissa tai marketissa mihin nyt ei ymmärrettävästi viitsitä erikseen sonnustautua. Homma ok.

Mutta maaseutupaikkakunnilla näitä on heti ja paljon. Oi rakkaat ihmiset, pukekaa nyt edes se tunika päällenne, en kerta kaikkiaan halua nähdä kenenkään p**eitä! En lihavien enkä laihojen. No okei, ehkä jollain hoikalla 15-v tytöllä menee vielä mutta kannattaa heidänkin muistaa kaikki pervopapat kun näissä kulkevat.

Maailmassa on niin paljon muitakin vaatteita.

Ja en varmasti ole kateellinen kenellekään, ennen kuin joku välkky sen keksii. Enkä ole aloittaja.

6. vierailija Vierailija

Minä käytän legginssejä (jos ne vähän polven alle ulottuvat lasketaan) kietaisuhameen alla. Tosimukavaa, eikä tartte tarkistella, ettei vahingossa vilauttele hameen avaumasta. Eläkää sen kanssa!

7. vierailija Vierailija

Itse läytän legginsejä, sillä ei täs mihinkään muori vaatteisiin ole varaa.

Kaikki kentät ovat pakollisia
Luonnos tallennettu Luonnos poistettu

Jaa tämä sivu

Alibi
Anna
Deko
Dome
Erä
Hymy
Kaksplus
Kippari
Kotilääkäri