Lehteen kasteilmoitus

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja elli
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja minddu:
Alkuperäinen kirjoittaja +:
ketä varten ilmoituksen aattelit laittaa?eix kaikki ketkä tarvii nimi tietää oo jo juhlassa?ni muillekko pitää mainostaa lassileevin nimeä?

anteeks vaan mut peesaan...

Onhan noita kasteilmoituksia ollut lehdissä.Eikä kaikki ole juhlassa joille haluaa nimen kertoa.
Mitä pahaa tuollaisessa??

ketä varten ilmoituksen aattelit laittaa?eix kaikki ketkä tarvii nimi tietää oo jo juhlassa?ni muillekko pitää mainostaa lassileevin nimeä?

Nimenomaan mainostetaan lassileevin nimeä.. Mitä ihmeellistä siinä on? Kyllä mä ainakin tunnen enemmän ihmisiä kuin ketä kutsuin kastajaisiin. Ja mummit halus leikata ne talteen lehdestä.

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja minddu:

anteeks vaan mut peesaan...

Onhan noita kasteilmoituksia ollut lehdissä.Eikä kaikki ole juhlassa joille haluaa nimen kertoa.
Mitä pahaa tuollaisessa??

Ei kait siinä pahaa mut itse koin että sellaisille, joiden kanssa sen verran tekemisissä että lapsen nimen ilmoittaa, vaikkeivat ristiäisissä olisikaan, olen soittanut ja kertonut. Se on mun mielestä kohteliaampaa kuin laittaa lehteen ilmoitus jota kaikki halutut ei välttämättä niin tarkkaan lue. Turhaa vouhottomista ehkä toi lehteen ilmoittelu...??

minusta tuntuu hassulta että kotiväki onnittelee koiraansa lehdessä....

minusta tuntuu hassulta että ilmoitetaan lehdessä "Matti 60 v. en juhli. mahdollisen lahjan voi laittaa tilille se ja se"

minusta on ihan kiva muistaa pientä lasta lehdessä. ja eihän ristiäisiin/nimiäisiin tule kaikki keitä uuden tulokkaan nimi kiinnostaa.
ja onko tuo nyt niin häpeä että haluaa lassileevin nimen kuuluttaa vaikka koko maailmalle. se on kuitenkin aika iso tapahtuma ihmisen elämässä.

ja nuo lasten synttäri-ilmoitukset, niin kyllä lapsi sieltä itsensä tunnistaa ja hymy on sen mukainen :D

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:

Nimenomaan mainostetaan lassileevin nimeä.. Mitä ihmeellistä siinä on? Kyllä mä ainakin tunnen enemmän ihmisiä kuin ketä kutsuin kastajaisiin. Ja mummit halus leikata ne talteen lehdestä.

Meillä päin lehdessä lukee kaikki kastetut,vai oliko tässä nyt pointtina se että ap haluaa lapsen nimen ja jonku hienon runon lehden sivulle killuun.

ohhoh, enpä olekaan tiennyt että kasteilmoituksen laittaminen lehteen on jotenkin junttimaista tai pröystäilevää. Mä oon luullut että se kuuluu asiaan.
Meillä oli ristiäisissä ihan vain lähisuku, ei ollenkaan ystäviä. Itsekin tykkään lukea muiden ilmoituksia sunnuntain lehdestä.

Nyt on kai kyse ihan eri asiasta ku kastetut-nimilistasta. Siis että ilmoitus siellä onnittelupalstalla.
En minäkään sellaista laittaisi, joten en osaa mitään runoakaan sanoa :)

Yhteistyössä