lehtimyyjistä

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Aniida
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

Aniida

Aktiivinen jäsen
08.02.2007
1 293
0
36
kaks tarinaa lehtimyyjistä (tosia)

mulle soitti eilen lehtimyyjä
myyjä: erikoisasiakkaana sulla olis nyt mahdollsisuus valita tiettyjä lehtiä ilmaiseksi 2-6kk jakson, ei kestotilaus
minä: en halua
myyjä: mutta ilmaiseksi, nalle puh, me naiset, aku ankka...
minä: en halua mitään noista mutta sanoitteko tosiaan että ilmaseks...
myyjä: joo, tässä tilauksessa yritetään saada sun kustannukset kyllä mahdollsimman minimiin...
MITÄ HITON ILMAKSEKS SE ON??

siskolleni soitti lehtimyyjä
myyjä: ónko se ja se puhelimessa?
sisko: on
myyjä: olit osallistunut viime maaliskuussa 100 000? voittoarvontaan...
sisko joo (luuli voittaneensa...)
myyjä: no tätä summaa ei ole vielä arvonttu mutta sillä välin sulla olis mahdollisuus tilata joitain meidän edustamiamme lehtiä vähän halvemalla...
H.ITTO MIKÄ NARRAUS!!!! MUN SISKOLTA KUULEMMA HYPPÄS SYDÄN KURKKUUN...

Mulle soitti kans ke lehenmyyjä ja kehu et nyt saisit ilmatteeks lehet, eli toisinsanoen 9kk:n satsi joista 4kk olis ollut ilmasia tj... :whistle: meinasin sanoa et joo no sen 4kk voin ottaa, mut ne loput vois jättää..

lehtimyyjät ovat niin :headwall: :headwall: mä sain kans "ilmaseks". jouduin vaan maksaa postikulut, jotka oli silti yli 30?. :headwall: :headwall: :headwall: .laitoin netin kautta maistraatiin ettei mun yhteystiedot saa niin sen jälkeen ei oo tullu soittoja vaikka ennen tuli ainakin 5krt/vkossa. |O

Eilen mulle yritettiin puoliväkisin myysä jotain Suuren suomalaisen Kirjakerhon suomalaisia klassikoita. Aika monta kertaa piti sanoa EI, ennenkuin nainen antoi periksi.
Ja heti perään tarjottiin Tieteen Kuvalehden historia -lehteä. Sitä kauppasi kanssa yli-innokas naisihminen, joka väitti mua liian ennakkoluuloiseksi, kun en suostunut tilaamaan lehteä, jollaista en ole koskaan edes missään nähnyt.
Sitten vielä tuli puheli tuntemattomsta numerosta, en viitsinyt edes vastata, kun joku kaupustelija olisi kuitenkin ollut.

Koitan juuri soittaa ja laittaa puhelinkaupustelukieltoa päälle.Mulle soitellaan parhaimmillaan useita kertoja päivässä eri firmoista ja kaupataan eri lehtiä.Tosi aggressiivista myyntiä nykyään ja ei meinaa millään päästä eroon vaikka kuinka sanot EI.Mulle riittää!

Yhteistyössä