Leikitääs Tukiaista ( ja ne ei avaa, kellä menee herne nenään toisten pilkkaamisesta)

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja LisaMarie
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

LisaMarie

Aktiivinen jäsen
06.04.2005
21 832
7
38
Eli jokainen kertoo nyt itsestään aitoon tukais-tyyliin. Muistattehan siis puhua paljon ulkomaan matkoistanne -ja se naapuriläänihän on jo melkein ulkomailla- ja käyttää sanoja glamour ja jet set.

Mä tykkään hirveesti matkustela ja shoppailla. Varsinkin tykkään shoppaila matkoilla. Suomesa on niin huonot valikoimat eikä nää kaupoissa mitään jetset ihmisii tai ei oo mutenkaan mitään glamourii valikoimissa.
Bangokissa on paljon kaikkee aivan ihanaa! Mun oma suosikki on ehdottomasti toi MBK. Se ei kyl oo niin kauheen glamour, et jet settii ei käy siellä, mut siellä näkee mitä paikaliset ihmiset ostaa ja mihin hintaan ja muutenkin on silai ninku aito meininkin.
Sit tietty Italia on ihan muodin mekka. Mul oli kyl niin kiire viimeks kun mä kävin siellä, etten ehtiny ostan kun ihanan glamourit lasihelmi korut, Veronan lasia. Ihanat pinkit, tosi tyttömäiset riippuvat korvikset ja kaulakoru ja rannekoru. Olis siellä ollu kaikkee ihanaa, mutta ku ei aika riittäny milään, ku piti ehtiä viellä kotimatkalla Köpikseen, vaikka ei me kyl sit ehditty. Harmi. Se on niin tosi makee paikka. Siel on paljon jet set ihmisii, siel asuu kuninkaallinen perhekin ja sit siellä näkee tosi makeita autoja.
Mut Tukholmassa me oltiin Ötermalmilla kunn odotettiin et laiva lähtee ja hei siellä mä näin jotain jetset porukkaa. Jonkun Ferrarista oli rengas hajonnu ja ne sit kännykkä kädes iinä ihmetteli, et soitasko iskälle tai jotain.
Mulla kävi hei tosi hyvä tuuri! Mä ajoin mun Mersun rusinaksi kevättalvella ja nyt mula oli vaan semmonen tosi epäglaouri pieni Fiatt, no on se sentään italialainen, etä kai ne osaa tehdä autoja, jo ne osaa tehdä kenkiäkin. Mut joku peruutti sitä päin ja nytmä saan sit tiettekste vakuutuksesta rahaa. Mä ostan sit jonkun vähän isomman auton, kun toi on vähän huono shoppailuauto kun se on niin pieni.
Siis nyt mun pitää lopettaa, kun me ollaan lähdössä bileisiin ja mun pitää mennä paketoimaan lahja. Mä tykkään hirveesti mun lapista ja ne huutaa jo tuolla keittiössä, kun mä lupasin et kun tiskikone on tyhjä, voidaan paketoida lahja. Mulla on aivan ihana aitoa käsityötä, tuotu jostain, mä en nyt muista, mutaThaimaasta se oli. Mut siis nyt on pakko mennä, noi muksut ei enää jaksa odottaa.

No jo...tosta tais tulla sekotus Krisseä ja Tukiaista...

ja mun mies hoitaa keittiön meillä kokonaan, samoin kun mun siskoni mies , Julian mies on kans keittiön kunkku, me vaan ollaan niin erikoisii että jätetty keittiöt miehillemme.....
:laugh: :laugh: :laugh:
hyi ällö se video esittely sen kodista, huh huh, mikä ääliö muija.
Miten voi olla noin BLONDI tosiaan ja kenen se kämppä on kun siellä oli siskonsa käynyt kylpee miehensä kanssa ja voi taivas minkä näkönen kämppä, esim. takkahuone jossa "ihania" Barbi-mekkoja(yök)
ei voi ymmärtää miten joku voi olla noin pinnallinen, eiköhän ukkoonsa hävetä se video tai sitten on ite samaa kastii. :x

Mä tilasin jo valmiiks seuraavan matkan ettei sitten tartte odotella kun tarve uusiin kuteisiin saattaa tulla joskus ihan yllättäen, jos esim joku frendi pitää jotkut jetset bailut jonne sit pitää kyl laittaa glamourii ja kaikkee ihanaa pitsii ja sellasta sexyy vaattetta jota ei todellakaan Suomest löydy joten on ihan PAKKO lähtee taas. Mut ei se sillain mua kyllä rasita kun mä ihan oikeesti nautin shoppailusta ja on niin ihanaa kun voi olla niin tyttömäinen ja kun löytää ihan itsensä näköisiä mekkoja ! Joistakin mekoista tulee mulle ihan kuin ystäviä kun me ollaan niinku tavallaa yhdessä koettu joku ihana hetki tai sit joku ihana ihminen on ollu mun kanssa just kun mulla on ollu se mekko päällä. Ehkä mä joskus myynkin sit kun joku välttämättä haluu mun mekon.
Muutenkin ulkomailla ymmärretään jotenki paremmin mua kun mä oon kuitenkin tälläinen Suomen mittakaavas aika näyttävä henkilö. Kun mä oon viel tottunu tähän glamouriin niin etten kyl enää osais elää minkään maajussin kans.

Mut hei mun täytyy mennä kun toi mun manikyristi huutelee tuol eikä sillä oo paljoo aikaa ennen seuraavaa asiakasta !

tulin aamul miamist ja mul oli 12 matkalaukullista glaumourvaatteita joita ostin miamista hienostobutiikeista, kun ne oli niin glamourii. mun sisko oli siellä mukana ja me nukuttiin samassa samassa sängyss, kun siellä miamissa on niin ihanan glamouria, enkä osaa nukkua yksin. rakastan, miamia, matkustamista, glamouria ja julkisuutta. ihanaa kun mut tunnistetaan helsingin keskustassa, siks mä asunkin vähän kauempana keskustasta, että saan olla rauhassa ilman julkisuutta, kun mä olen niin kuuluisa, koska tunnen b.diddyn ja monta muuta julkkista tuolta miamista. haluan tyttövauvan jolle voin pukea ihania glamourmekkoja ja jota voin opettaa tanssimaan, mun tyttö voisi tulla sitten isompana mun tolsss tanssiryhmään.

joo mä nyt esittelen vaan nää pari kolttua, ne kaikista hienoimmat ja kalleimmat tyllimekot ja esiintymisasut ovat tuolla autotallissa tai matkalaukussa miamissa. Niitä ei nyt tietenkään näin kameran edessä kehtaa esitellä, on niin glamuröösejä. Riittäköön nää pari mekkoa nyt vaan. Tän hienon shanelin asukokonaisuuden ripustin ihan vaan tähän kätevään, kevyeen muoviseen halpishenkariin. Joo ja kenkiä mulla on kätevästi tälleen ihan joka nurkassa ja käytävien varrella pitkin taloa. Niitä on tosi ihana katsella ohi kulkiessaan ja voi vaihtaa kenkäparia siinä lennossa. Suurin osa hienoimmista ja kalleimmista disainerkengistä on tietenkin autotallissa tai matkalaukussa miamissa.

Moi vaan... sori jos mun isot tissit on sun mikin tiellä... ikekin niistä tykkäs.. niin mä oon käyny ihan lontoossa, se on niinku sen ison irlannin pääkapunki ja eklannin esikaupunki, nii siel mä samois juhlis niinku tapasin ton James Bondin, ja vähän silleen myöhemmin miesten veskissä sen veljen Jeims Pondin, ne niinku on aika paljon samannäkiöisiä paitsi James. Oli siel toi sean konnerykin niinku sellaisessa skottimekossa, seki ihme pervo kun mekkoo päällä pittää, mut se ei kyl ollu mittään niitten bondien rinnalla.

Mä käyn niinku yleensä shoppailemassa tuolla ulkomailla, sieltä niinku usein saa ulkomaalaisia vaatteita, ku tääl suomes on vaan ihan kiinassa tehtyi, niin mä sit kävin kerran pariisissakin ostamassa vaatteita, sieltä niinku tarttu käteen patonki ja baretti, ne mä vaan vetäsin päälle kun menin ranskan diktaattorin butros butros ghalin juhliin, se ihan ite mut niinku kutsu.. tosin hieman kummallista ett se piti ne Pihtiputaalla ja osas suomee mut ihan varmaan vaan mun takii senkin opetteli.

Mä ajattelin hommata sellaisen chanelin vauvan, ostin jo kaupasta siemeniä ja ruiskautin sitä chanelii niiden päälle ja työnsin siemenet niinku tonne toosaan ja muutaman nenäänkin varmuuden vuoksi, nyt vaan ootan koska niinku alkaa lasta pukkaamaan.. sanoin mahalle et pitäis niinku sen muksun syntyy marraskuun 13. päivä, kello 17-18 välillä, silloin mul on niinku vapaata.

mut nyt mun niinku pitää lähtee.. tää lähteminen tapahtuu aina hitaasti kun rintojen kääntäminen kestää sellaiset 10 minuuttia.. mut mua jo ootellaan, mennään niinku siwasta hakee kuuluisan ranskalaisen kokin, Jalostajan, hernekeittoo.. se pitää olla niinku syödessäkin klaamoria.

Saavuin juuri ihastuttavaan asuntoomme josta monet ovat ehkä kateellisiakin; lähiössähän yhdistyvät sekä kaupunkiasumisen että maalaiselämän parhaat puolet. Huoneistomme on sijainniltaan aivan upealla paikalla kukkulan päällä, varjottomalla parvekkeellamme päivää paistatellessa näkee yhdellä vilkaisulla koko naapuruston ihastuttavat pihamaat trampoliineineen ja parinkymmenen vuoden päästä lähes museotavaraa olevine autonröttelöineen, ja kotiin tullessa saa näppärästi ja vaivatta extrakuntoilua kun ensin työntää lastenrattaat (ulkomaalaista merkkiä!) mäen ylös ja sitten vielä kantaa shoppailureissulla täyteen ahdetut merkkiostoskassit (toisessa lukee s-market, toisessa citymarket) rappuja pitkin tänne ylös lukaaliimme. Shoppailuhetket ovat kotiäidille aina mielenkiintoista ja ennalta odotettua viihdettä joihin sisältyy aina myös ripaus eksoottista jännitystä; saa yrittää arvata aloittaako taapero mankumiskonserttinsa leluosastoa ohittaessamme vai vasta kassalla karkkihyllyn edessä! Lähikaupassamme kaikki myyjät ja monet vakituisista asiakkaistamme tuntuvat tunnistavan meidät jo pelkästä äänestä ja seuraavat menoamme uteliaina, varsinaista julkkiksen elämää siis elämme vaikkei meitä kukaan nimeltä tunne!

Mutta nyt takaisin kuvaamaan kotiamme.. Heti eteisessä vastaan tulee perheemme mittava kenkäkokoelma; taiteellista silmää omaava taaperomme on asetellut sekä arki- että juhlakengät erikoiseen sommitelmaan lattialle kenkäkaapista (joka on ostettu tunnetusta saksalaisesta liikeketjusta Lidlistä ), siitä voimme jatkaa matkaamme keittiöön, jonka vielä puhdistamattomia astioita notkuva tiskipöytä sekä mielenkiintoiset ruokaläiskät syöttötuolissa ja sen vieressä lattialla todistavat että kotiäidin elämäntyyli voi olla hyvinkin kiireistä. Nyt lähinnä erilaisista second hand shopeista sekä internetissä sijaitsevasta kuuluista huutokaupasta ostettuihin vaatteisiin puettu lapsemme osoittaa heräilemisen merkkejä, joten täytyy rientää!

Yhteistyössä