Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja ap:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Niin ja mitä muuta minä kotona tekisin? Tuijoittaisin telkkaria?
Mitä muuta tekisit kotonasi??
Mitä teit ennen kun sinusta tuli äiti?!
Kyllä minulla ainakin on tekemistä kotona vaikka poika olisi viikonlopun isänsä kanssa reissuillaan..
-teen itselleni jalkahoidon
-kuorin ihoni
-värjään hiukseni
-leivon
-neulon
-siivoan
-luen
-katson elokuvan
-olen tietokoneella
-laitan irto valokuvia albumeihin
- juoruan kavereiden kanssa
lisääkin keksisin mut ymmärsit varmaan pointin?
Alkuperäinen kirjoittaja v:Alkuperäinen kirjoittaja ap:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Niin ja mitä muuta minä kotona tekisin? Tuijoittaisin telkkaria?
Kyllä minulla ainakin on tekemistä kotona vaikka poika olisi viikonlopun isänsä kanssa reissuillaan..
-kuorin ihoni
-värjään hiukseni
-leivon
-neulon
-siivoan
-luen
-katson elokuvan
-olen tietokoneella
Tää kyllä suorastaan järkyttää minua!!! Eli sen sijaan että antaisit aikaasi lapselle, teet kaikkea tuota ja muutakin!!! Yleensä en harrasta seuraavan kysymyksen kysymistä, mutta pakko: Miksi sinulla on lapsia, jos et halua heille aikaasi antaa?
Alkuperäinen kirjoittaja v:Alkuperäinen kirjoittaja ap:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Niin ja mitä muuta minä kotona tekisin? Tuijoittaisin telkkaria?
-kuorin ihoni
-värjään hiukseni
-leivon
-neulon
-siivoan
-luen
-katson elokuvan
-olen tietokoneella
Tää kyllä suorastaan järkyttää minua!!! Eli sen sijaan että antaisit aikaasi lapselle, teet kaikkea tuota ja muutakin!!! Yleensä en harrasta seuraavan kysymyksen kysymistä, mutta pakko: Miksi sinulla on lapsia, jos et halua heille aikaasi antaa?
Alkuperäinen kirjoittaja no en:En minä ole leikkimistä varten, sitä varten ovat kaverit ja sisarukset. Meidän lapset ovat tottuneet leikkimään yksinkin. Aika ajoin olen vain "aloittamassa" leikit ja sitten jatkavat itsekseen. En ymmärrä vanhempia, jotka istuvat lastenhuoneen lattialla monta tuntia ja antavat lastensa pomottaa heitä leikkimään. EIhän siinä pääse mielikuvitus kehittymään ollenkaan!
Alkuperäinen kirjoittaja v:Alkuperäinen kirjoittaja no en:En ymmärrä vanhempia, jotka istuvat lastenhuoneen lattialla monta tuntia ja antavat lastensa pomottaa heitä leikkimään. EIhän siinä pääse mielikuvitus kehittymään ollenkaan!
Ei yhteisessä tekemisessä ole kyse pomottamisesta, ei ainakaan meillä! Ja nimenomaan lapsen leikki kehittyy, kun esim. aikuinen antaa leikimallia ja ohjaa leikin aloituksessa. Keskustelu leikin lomassa ja aidosti läsnäoleminen, on parasta läheisyyttä ja välittämistä mitä aikuinen voi lapselleen antaa. Meillä toimitaan näin ja toki jokainen tavallaa... Ja jos joskus äiti tai isi ei halua tai jaksa leikkiä lasten sitä pyytäessä, aikuinen on se joka asian silloin päättää.
Alkuperäinen kirjoittaja Kaalimaan vartija harmailee:Alkuperäinen kirjoittaja v:Alkuperäinen kirjoittaja no en:En ymmärrä vanhempia, jotka istuvat lastenhuoneen lattialla monta tuntia ja antavat lastensa pomottaa heitä leikkimään. EIhän siinä pääse mielikuvitus kehittymään ollenkaan!
Ei yhteisessä tekemisessä ole kyse pomottamisesta, ei ainakaan meillä! Ja nimenomaan lapsen leikki kehittyy, kun esim. aikuinen antaa leikimallia ja ohjaa leikin aloituksessa. Keskustelu leikin lomassa ja aidosti läsnäoleminen, on parasta läheisyyttä ja välittämistä mitä aikuinen voi lapselleen antaa. Meillä toimitaan näin ja toki jokainen tavallaa... Ja jos joskus äiti tai isi ei halua tai jaksa leikkiä lasten sitä pyytäessä, aikuinen on se joka asian silloin päättää.
Peesi! Mä jopa tykkään leikkimisestä. Nyt kun lapset on isompia niin eivät oikeastaan enää leiki tai pojat leikkivät omia leikkejä joissa olen kolmaspyörä... Onneksi kuopus pikkuhiljaa alkaa jo ihan oikeasti leikkimään että saan taas leikkikaverin![]()
mä muuten leikin pihallakin lasten kanssa. Siis koko pihan lasten kanssa. Välillä meitä on useampi aikuinen siellä leikkimässä tai pelaamassa... Ja on kivaa kaikista![]()
itse en ikinä katso tvtä kun lapset hereillä. Tai katsotaan luonto ohjelmia tai lasten ohjelmia. Meillä tv on päällä muutenkin vain jos sitä katsotaan lasten kanssa. Omia ohjelmia katson sitten kun muksut nukkuu tai ovat muualla. Tv passivoi. Kun tv on päällä ja sitä puolella silmällä seuraa niin ei voi sanoa olevansa läsnä lasten touhuissa.