Leikkanko mä mun hiukset lyhyeksi?*kuva uusista hiuksista*

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja jassåå
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

jassåå

Aktiivinen jäsen
17.04.2010
13 096
12
38
Turku
Mä olen niin kyllästyny näihin joka suuntaan harottaviin luonnonkihariin että!
Tossa kuva, älkää välittäkö silmäpusseista :D mallejakin saa ehdottaa(profiilissa on lyhkäsemmät hiukset)

sulle kävis sellanen rihanna tyylinen, et toiselta puolelta pitkä ja toiselta vähän lyhyempi.
Mut LUOJA ET OLET KAUNIS :o

Celebrity+Rihanna+Hair+Style+Ideas3.jpg

tän tyyppinen

no ei tuollainen koskaan toimi noin kiharissa hiuksissa, ellet jaksa joka aamu vetää suoristusraudalla...

leikkaa vaan enemmän kerroksittain, kevenee ja tulee liikettä tukkaan.

juu ehdottomasti! Nuo pitkät (kuivat) latvat eivät ole mitenkään niin nätit enään!
Suosittelisin värin vaihtoakin ehkä rusehtavampaan (ei tummemmaksi) ja mahdollisesti raidotusta/muutamaa raitaa. En kuitenkaan leikkaisi ihan ihan lyhkästä mallia sillä kasvoillesi sopii että sitä kehystää hiukset. Eli tarkoitan että pituutta jää 10-15cm ainakin (takaa voi olla lyhyemmät)
Toivottavasti löydät kivan mallin ja värin

:flower:

Riippuu vähän, mistä tykkäät. Jos haluat pitää pitkänä, niin onhan niitä siloitustuotteita kaupat väärällään. Kampaamotuotteista löytyy vaikka mitä, joilla hapsotus saadaan pois. Kaikki pituudet ovat kivoja oikein hoidettuna :)

Alkuperäinen kirjoittaja :/:
Riippuu vähän, mistä tykkäät. Jos haluat pitää pitkänä, niin onhan niitä siloitustuotteita kaupat väärällään. Kampaamotuotteista löytyy vaikka mitä, joilla hapsotus saadaan pois. Kaikki pituudet ovat kivoja oikein hoidettuna :)

mun hiukset on niin raivostuttavat,että mitkään maailman tökötit ei auta :| suoristusrautaa kun näyttää hiuksille saa mukavan kiiltävät ja sileät. Mut näillä ilmoilla ei toivoakaan kun on kuumaa ja kosteaa :(

En minäkään suosittele ihan lyhyttä, Jotain 15 cm pituudesta poissa, hieman kerrostusta ja tummempi väri. Joku kiva revitty ja lyhyt otsis vois olla aika rock... muutama punainen ohut raita tumman värin keskelle...

ei.....
vähän kerroksellinen ja hieman lyhyempi. Älä vedä lyhyeks. Noi on ihan karmeen näkösiä noi ehdotetut ja sopii aniharvalle, vaikka sulla hoikat ja kauniit kasvot onkin. Sun nykynen värikin on hyvä, hieman voit syventää sitä.
Mikä vika pitkässä tukassa? Luonnonkihara ei kokemuksella pysy kivana lyhkäsenä.

Alkuperäinen kirjoittaja toinen samanlainen:
ei.....
vähän kerroksellinen ja hieman lyhyempi. Älä vedä lyhyeks. Noi on ihan karmeen näkösiä noi ehdotetut ja sopii aniharvalle, vaikka sulla hoikat ja kauniit kasvot onkin. Sun nykynen värikin on hyvä, hieman voit syventää sitä.
Mikä vika pitkässä tukassa? Luonnonkihara ei kokemuksella pysy kivana lyhkäsenä.

Tuo ap:n tukka nyt vaan näyttää tosi kärsineeltä,sitä ois niinku vähän pakko leikata.
Tuo mikälie laulaja ja sen tukkamalli ei tule toimimaan luonnonkiharassa sitten niin ollenkaan.Riippuen tietenkin siitä kuin kiharalle hius menee.

jos tahot niist suorat ja sileet, käy silkkisuoristukses. mul on luonnostaa sellane korkkiruuvvipehko, kyllästyin ja kävin suoristuttamas enkä koskaa luovu. kallis, yli 200e, mut kasvaa pois. ite oisin maksanu lisääki ku lopputuloksen näin.

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Tosi nätit, hyvä ettet kyniny lyhyeks. Kaikki aina koittaa pitkähiuksisia saada leikkaamaan tukkansa ihan lyhyeks :/

puhut asiaa!
aina kuulee märinää että leikkaa lyhyeksi, hyi hitsi, naisella kuuluu olla kauniit pitkät hiukset ja ap on saanut loistavan kampauksen.

Yhteistyössä