Leikkauksen maksusitoumuksesta tietävät apuja!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Miten on?
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
M

Miten on?

Vieras
Lapsi menossa korvien putkitukseen, johon hain maksusitoumuksen. Päätös tuli ja siinä luki, että pitää maksaa omavastuuosuus 84 e. Jos menen ilman maksusitoumusta, niin eikös silloin makseta koko lasku vakuutusyhtiöstä kuitteja vastaan, kunhan vaan ensin maksan sen itse?

Vai olenko ymmärtänyt jotain väärin? Jos ymmärrän oikein, niin toi maksusitoumus tulee mulle 84 e kalliimmaksi kuin suoraan maksaminen???

Niin mutta kun mulla on sellainen vakuutus, että jos lähettää korvaushakemuksen netissä, niin ei mene omavastuuta kuin ekalla kerralla! Ja tänä vuonna on ollut jo 10 haku kertaa, joten tällä logiikalla myös tuosta leikkauksesta ei menis omavastuuta, jos haen netissä korvaukset..

Kyllä mie uskosin, että jos sitä et joutus maksaan, niin se ei olis siinä maksusitoumuksessakaan, valitettavasti.

Mikäs se muuten tuommoinen vakuutus on? En ole koskaan kuullutkaan tuollaisesta käytännöstä.

Ok!

Tapiolalla on nyt ihan uutta tää, että jos lähetät verkossa korvaushakemuksen, niin vaan ekalla kerralla menee omavastuu ja sit saa loppuvuoden laittaa vaikka joka päivä menneen hakemuksen ja se maksetaan saman tien. On hyvä systeemi, jos rahasta tiukkaa, ei tarvi koko vuotta odotella korvauksia!

Yhteistyössä