Ä
äitinen
Vieras
meillä on aina välillä tuon vajaa 4v kanssa sellaista kuin eilen: iltapalan jälkeen pestiin hammpaat, sovittiin että jos se menee nätisti äiti lukee yhden kirjan enemmän ennen nukkumista. no pesu meni nätisi ja kaikki muukin siihen asti ku viimeinen kirja oli luettu. sitten pääsi piru irti.. lapsi alko pomppii sängyllä, ei meinannut millään uskoo että pää pistetään tyynyyn, lopulta minä sitten otin lapsen ja laitoin hänet sänkyyn pään tyynylle ja sanoin että NYT nukutaan, ei ku lapsi nousi pystyyn, minä siihen totesin että jää sitten itseksesi nukahtamaan kun pelleilet, niin eiköhän tämä karannut nauraen olohuoneeseen, kannoin hänet varmaan yli 15kertaa sänkyyn ja sanoin nyt nukkumaan(en mitään muuta), mies kantoi varmaan ainakin yhtä monta kertaa, häntä vieläpä löi ja potki! sillon mies aina piti kiinni niin että rauhottui, mutta karkasi hetken päästä uudestaan ja uudestaan! :kieh:
millä mä saan kitkettyä ton pois??? siis kokonaan! (ei onneksi ole jokailtaista) mutta ah niin raivostuttavaa! :kieh: eilen loppu siihen kun miespiti makkarin ovea kii tältä puolelta ja lapsi mesosi 15min! uhkasi jopa rikkoa oven! lopulta rauhottu ja huusi meille että rakastaa meitä! meinasi tulla tippa linssiin, menin sitten hänen viereensä ja hetken päästä nukkui.
ei varmaankaan ole oikea tapa teljetä makkariin, mutta mikään muu ei sitä lopettanut. joten miten te olette tälläsestä selvinneet?
syksyllä on vielä vauva tähän lisäksi ja mies 50% itatöissä..
millä mä saan kitkettyä ton pois??? siis kokonaan! (ei onneksi ole jokailtaista) mutta ah niin raivostuttavaa! :kieh: eilen loppu siihen kun miespiti makkarin ovea kii tältä puolelta ja lapsi mesosi 15min! uhkasi jopa rikkoa oven! lopulta rauhottu ja huusi meille että rakastaa meitä! meinasi tulla tippa linssiin, menin sitten hänen viereensä ja hetken päästä nukkui.
ei varmaankaan ole oikea tapa teljetä makkariin, mutta mikään muu ei sitä lopettanut. joten miten te olette tälläsestä selvinneet?
syksyllä on vielä vauva tähän lisäksi ja mies 50% itatöissä..