Leipomis apuja =)

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Bouli
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

Bouli

Aktiivinen jäsen
18.05.2007
4 072
0
36
Mulla on kaksi Creme Bonjour tuorejuustoa mistä molemmista otettu vähän ja mietin että mihin mä ne tungen muualle kun kohta roskiin?Voisko niistä leipoa jotain,vinkkejä..piirakkaa tai mitä vain mihin noi sais käytettyä.Meillä ne ei muuten mene kun emme käytä leivän päällä tuollaisia.

voisarvien väliin voi laittaa, tai esim kinkkupiirakkaan sekoitat sen sinne täytteeseen, ruoanlaitossa noi on kans hyviä, esim pastakastikkeeseen..ja sosekeittoihin, ja laatikkoruokiin :laugh: (eli ihan mihin vaan ;) )

uuniperunan täytteeks ne sopii kans, pihvin päälle nokare on kans hyvää, esipaistetuista sämpylöistä/patongeista saa hyviä täytettyä patonkeja kun vaan halkaisee ne ja tunkee sinne juustoa + kaikkea muuta, kietoo folioon ja sit uuniin..lämpimiin leipiin sopii myös tuorejuustot :D

Alkuperäinen kirjoittaja keppälerttu:
uuniperunan täytteeks ne sopii kans, pihvin päälle nokare on kans hyvää, esipaistetuista sämpylöistä/patongeista saa hyviä täytettyä patonkeja kun vaan halkaisee ne ja tunkee sinne juustoa + kaikkea muuta, kietoo folioon ja sit uuniin..lämpimiin leipiin sopii myös tuorejuustot :D

:p Vesi tulee kielelle kun lukee näitä mutta ei olisi pitänyt kysyä mitään kun meillä ei näköjään ole mihinkään aineita juuri nyt :whistle:

Alkuperäinen kirjoittaja Monsoon:

:p Vesi tulee kielelle kun lukee näitä mutta ei olisi pitänyt kysyä mitään kun meillä ei näköjään ole mihinkään aineita juuri nyt :whistle:

mulla iski himo noihin täytettyihin sämpylöihin, mut arvaa vaan onko meillä sitä tuorejuustoa |O :saint: kaikkea muuta kyllä löytyy..no, pitää tehdä ilman sitä :D

Pasteijoihin käy kans! Just tein pasteijoita joissa välissä on jauhelihaa, sulatejuustoa ja sipulikeittojauhetta. Namskis, on hyviä :p

Lopusta täytteestä tein piirakan, ketsuppi-muna-maito päälle ja juustoraastetta vielä ja se on siinä =)

Alkuperäinen kirjoittaja Monsoon:

mulla iski himo noihin täytettyihin sämpylöihin, mut arvaa vaan onko meillä sitä tuorejuustoa |O :saint: kaikkea muuta kyllä löytyy..no, pitää tehdä ilman sitä :D

Mä voin lahjoittaa nuo sulle niin saat tehtyä ;)

Alkuperäinen kirjoittaja ananaskirsikka:
Pasteijoihin käy kans! Just tein pasteijoita joissa välissä on jauhelihaa, sulatejuustoa ja sipulikeittojauhetta. Namskis, on hyviä :p

Lopusta täytteestä tein piirakan, ketsuppi-muna-maito päälle ja juustoraastetta vielä ja se on siinä =)

Käytätkö omaa ohjetta vai valmista taikinaa siis noissa pasteijoissa?Mulla kun ei ole intoa tehdä sitä taikinaa,mutta meillä on tuollainen joku pakaste piirakka pohja joten voisko sen tehdä siihen :p

Yhteistyössä