LEIPOMISIDEOITA!

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja HERKKUSUU
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
H

HERKKUSUU

Vieras
Mitä mä leivon?
EI MITÄÄN PIIRAKKAA; en halua mitään jauhomäskiä.
Keksejä löytyy, saisko niistä jotain herkkua?
EI JUUSTOKAKKUA, kun ei ole tuorejuustoa, enkä malta odottaa hyytymistä!
 
Viimeisimmässä Pirkassa on aivan ihanaa sellast suklaa juttuu mihin tulee pähkinä, suklaarouhetta ja vadelmii päälle. Sit sitä nauttii viel vähän lämpösenä kermavaahdon kera, Nam nam
 

Yhteistyössä