H
herkkusuu
Vieras
Ei siis ole mitään juhlia tiedossa, mutta omaksi ilokseni olisi mukava jotain leipoa, suolaista, makeaa, mitä tahansa
Ideoita? Reseptejä?
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja NellaLinnea:Mie aattelin leipoo raparperi-mansikkapiirakkaa ja kyytipojaksi vaniljakastiketta ja jäätelöö![]()