Lekurit ja hoitsut tappavat Suomessa joka vuosi jopa 1700 ihmistä...

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Lehdestä luettua tänään
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
L

Lehdestä luettua tänään

Vieras
huolimattomuudellaan ja taitamattomuudellaan. Se on noin kuusi kertaa enemmän kuin mitä tieliikenteessä kuolee ihmisiä! Olen järkyttynyt!:O

Joka tuhannes potilas kuolee lääkäreiden ja hoitsujen osaamattomuuden sekä toheloinnin takia! Helvetti mitä amatöörien tunarointia ja kukaan ei tietenkään joudu vastuuseen, vaan tappaminen saa jatkua!

Näin siis kerrottiin päivän Helsingin Sanomissa.

[QUOTE="Vieras";24567652]Kuinkakohan moni kuolisi, jos ei olisi yhtään hoitsua tai lääkäriä?[/QUOTE]

Niinpä. Ja mihin sen rajan voi vetää, että missä ihminen kuolee hoitovirheeseen vai tautiinsa?

Löytyypä täältä paljon tappajahoitajien ja ja tappajalääkäreiden puolustajia. Taitaa monella palstalaisella olla oma lehmä ojassa. Varastetaan sairaaloista, omalta työpaikalta, keskushermostoon vaikuttavia lääkkeitä ja sitten pillerihumalassa hutiloidaan ja aiheutetaan potilaille kärsimystä ja kuolemaa.

Voisiko olla Ruotsi, Norja ja Tanska, tuskin kuitenkaan Valko-Venäjä tai Uzbekistan.

Lähinnä tarkoitin, että jos siinä Hesarissa, jossa juttu kokonaisuudessaan on, olisi jonkinlainen tarkempi selitys asiasta. Voihan sitä toki arvailla mitä haluaa, mutta ei se mua varsinaisesti tuollaisessa asiassa vakuuta.

EDIT: Siis kun tuossa nettijutussa viitataan, että maanantain paperi-Hesarissa lukee aiheesta lisää.

Viimeksi muokattu:
[QUOTE="Vieras";24567842]Löytyypä täältä paljon tappajahoitajien ja ja tappajalääkäreiden puolustajia. Taitaa monella palstalaisella olla oma lehmä ojassa. Varastetaan sairaaloista, omalta työpaikalta, keskushermostoon vaikuttavia lääkkeitä ja sitten pillerihumalassa hutiloidaan ja aiheutetaan potilaille kärsimystä ja kuolemaa.[/QUOTE]

Niin varmaan juu.

En ole ko. juttua lukenut, mutta olen sitä mieltä että on ihme että Suomessa saa näinkin hyvää hoitoa niillä resursseilla, jotka terveydenhuollolle annetaan. Ei kukaan ole erehtymätön kun työtaakka on valtava. Sijaisia palkataan jos satutaan saamaan, ja sijainen luonnollisesti tekee helpommin virheitä.

Juu juu. Muutama päivä sitten kerrottiin siitä kuinka paljon hoitohenkilökunta varastaa lääkkeitä päihdekäyttöön. Ei ollut mikään pieni määrä, tiedä sitten käyttävätkö itse vai meneekö myyntiin...

Yhteistyössä