Hae Anna.fi-sivustolta

Lemmen viemää (Sturm der liebe) 2

Viestiketju osiossa 'Leffa- ja tv-friikit' , käynnistäjänä puhdas pöytä, 06.09.2011.

1. vierailija Vierailija

No beatrice tulee paksuks juonittelija ukolleen joka kuolee ennen lapsen syntymäö. Tina tulee raskaaks samoihin aikoihin bean.kans mutta tinan lapsi kuolee. Clara ja adrian.menee naimisiin. Desiree menee yhteen.nilsin kans.
    https://m.youtube.com/watch?t=51s&v=fR8UGiCC_Ws

2. vierailija Vierailija

Sori kirjoitus virheet. Olen valvonut koko yön

3. vierailija Vierailija

4. Timontti [timantti]

Saadut tykkäykset:
    678
    Tuo on vain osittain totta, mutta keskustellaan tässä ketjussa mieluummin vain niistä jaksoista, jotka on Suomessa jo esitetty, ja myöhemmistä tuossa toisessa ketjussa ("Lemmen viemän tulevat jaksot").

5. Marelain Aktiivinen jäsen

Saadut tykkäykset:
    104
    Linkki on hyvä mutta tämä viesti on väärässä viestiketjussa. Tänne ei mielellään juonipaljastuksia. Nyt vasta näkyi minulle tuo Timontin teksti kun olin jo kirjoittanut ...

6. Marelain Aktiivinen jäsen

Saadut tykkäykset:
    104
    Eihän tuollainen tilanne todellisuudessa ole mukava mutta minä en paljon kyllä sympatiseeraa Beatricea tuossa tilanteessa kuitenkaan! On se sen verran katala tyyppi ollut!

7. Timontti [timantti]

Saadut tykkäykset:
    678
    [QUOTE="vierailija55, post: 12077377" ] asiaan liityen = ... [/QUOTE]

Ei tuota linkkiä uskalla avata, jos et kerro, miten se liittyy tämän ketjun aiheeseen ja vakuuta, että sieltä ei tule virusta koneeseen!

Last edited: 03.12.2017
    • Tykkään Tykkään x 1
  8. Marelain Aktiivinen jäsen

Saadut tykkäykset:
    104
    Minä ajattelin ihan samaa! Joku taitaa vedättää nyt, eli ei kannata aukaista! :alien:

9. Timontti [timantti]

Saadut tykkäykset:
    678
  10. evvy Vierailija

Pakko avautua...tuo Gertin kampaus, hiustyyli :alien: miksi :confused:

11. vierailija Vierailija

Minusta Clara on varsin siedettävä verrattuna Luisaan, joka tuntui erityisen tyhmältä Toisaalta, Friedrich isänä, joten minkäs sitä geeneilleen mahtaa. ..

12. Marelain Aktiivinen jäsen

Saadut tykkäykset:
    104
    :LOL: Gerti olikin aikamoinen persoona tyyleineen, vaan eipä oo enää :)

13. Marelain Aktiivinen jäsen

Saadut tykkäykset:
    104
    Minä olen yhä enemmän kyllästynyt Claraan sarjan edetessä, joten odotan todellakin pääparin vaihtumista! Tuo Adriankin on menettänyt itsestään jotain jaksojen myötä, joten tervemenoa molemmille! Eipä tule ikävä :alien:

Last edited: 19.03.2018
  14. Marelain Aktiivinen jäsen

Saadut tykkäykset:
    104
    Kiinnitittekö huomiota eilisessä jaksossa siihen, kun Desiree vei Claran vaatetankoa hissiin: tanko oli tosi pitkä ja ajattelin heti kun hän lähti sitä työntämään, että hissiin tuo ei ainakaan mahdu. Mutta niin vaan Desiree veti sen perässään hissiin ja vielä niin, että jäi ainakin metrin verran tilaa vielä hissin oven ja tangon väliin! :LOL: Selvästi täytyi olla ns. hissin takaseinässä aukko! :D

15. Timontti [timantti]

Saadut tykkäykset:
    678
    Se hissin takaseinä rakentuu levyistä, jotka voi ottaa osittain tai kokonaan pois. Useinhan hissikohtaus kuvataan hissin sisäpuolelta, jolloin pitää olla tilaa kameramiehelle ja kaapeleille.

16. Marelain Aktiivinen jäsen

Saadut tykkäykset:
    104
    Jep. Tarkoitin vaan, että eipä ollut kovin "uskottava kohtaus". Niihinhän pitäisi noissa kuitenkin aina pyrkiä, että olisi mahdollisimman luonnolliset tilanteet. Tosin voihan olla että suurin osa katselijoista ei ollenkaan ajatellut asiaa, mutta minä yleensäkin tykkään syynätä tarkkaan eri tilanteita :)

17. Timontti [timantti]

Saadut tykkäykset:
    678
    Niissä vanhoissa kulisseissa, joita käytettiin siihen saakka, kunnes Barbaran pommi räjähti, hissin ovi oli aulassa rappujen alla! Hissi ei olisi siis mitenkään voinut lähteä aulasta mihinkään suuntaan.

• Tykkään Tykkään x 1
  18. evvy Vierailija

Joo. Itsekin olen niin kyllästynyt nykyiseen pääpariin. Heidän koko rakastuminen oli niin epäuskottava. Clara olisi sopinut Williamille, mutta olkoot. Tylsät juonikuviot, jotka toistuvat kaudesta kauteen. Arvasi että Clara sijoittuu nimenomaan toiseksi. Oon ihan kyllästynyt :D Tästä syystä en ole lukenut ollenkaan juonipaljastuksia, että säilyisi edes jotain mielenkiintoa. Ikävöin Robertin ja Evan kautta :rolleyes:

• Tykkään Tykkään x 2
  19. Marelain Aktiivinen jäsen

Saadut tykkäykset:
    104
    Joo minä muistan sen! Ja ihan ihmeen kauan aina hississä "matkustavat" kun talossa on vaan "pari" kerrosta! :ROFLMAO:

20. Marelain Aktiivinen jäsen

Saadut tykkäykset:
    104
    Koetetaan kestää evvy! :) Jos olis edes ollut joku toinen nainen Adrianille kuin tuo naiivi Clara, hänessä olisi ollut ainesta enempään. Taitaa olla ainut pari tähän asti joka ollut näin tylsä. Tervemenoa vaan heille!

• Tykkään Tykkään x 1
  21. Scarlett Uusi jäsen

Saadut tykkäykset:
    14
    Olen täysin samaa mieltä tuosta kaikesta evvy! Täällä näyttääkin olevan useampi joka ei tästä ällöparista tykkää. Onneksi poistuvat kohta sarjasta.Varsinkin Adrian ärsyttää kun on aina niin tyly Desireelle ja muutenkin. Desiree tekee välillä typeryyksiä mutta jostakin syystä tykkään hänestä.

Marelain, en ensin tajunnut että täällä on toinenkin ketju pelkästään Suomen jaksoista keskustelemiseen. Olipa hyvä kun mainitsit tuolla toisessa ketjussa. Pitää sitten kirjoitella tännekin.:)

• Tykkään Tykkään x 1
  22. Marelain Aktiivinen jäsen

Saadut tykkäykset:
    104
    No hyvä juttu kun tuli mieleeni :) Nimittäin sain joskus Timonttilta pyyhkeitä kun tuolla juonipaljastus puolella kirjottelin "tämän puolen" asioita :LOL: Ja nyt olet sitten laittanut avattarenkin, kiva!

• Tykkään Tykkään x 1
  23. Marelain Aktiivinen jäsen

Saadut tykkäykset:
    104
    Nyt on "ällöpari" poistunut, jeeeeee! :LOL: En ehtinyt eilen katsoa ohjelmaa joten kelasin tuossa pikaisesti pääkohdat. Onko Natascha vaihtanut tukkatyyliään?? Vaikuttaa sille, että voisi lopultakin tulla vähän enemmän mielenkiintoisia käänteitä sarjaan. Olisihan tuo jo aikakin. En kyllä oikein ymmärrä miten Tina noin äkkiä antoi Oskarille tämän syrjähypyn anteeksi! No taitaa tuokin suhde nyt mennä kuitenkin katkolle ...

• Tykkään Tykkään x 1
  24. Scarlett Uusi jäsen

Saadut tykkäykset:
    14
    Ällöpari tosiaan poistui, jippii!:LOL: Ja Williamin kausi voi vihdoin alkaa. Minäkään en aina ehdi katsoa uusinta jaksoa iltapäivällä, katson sitten aamulla Casualtyn jälkeen tai koneelta.
    Nataschalla tosiaan näyttäisi olevan uusi hiustyyli, jospa nyt pääsisi sopuun Michaelin kanssa. Aikamoinen diiva tuo Natascha. Taitaa tosiaan tulla ero Tinalle ja Oskarille kun Beatrice alkaa juonimaan...

25. evvy Vierailija

Ihmettelin jo pari kautta sitten, että miksei Natascha vaihda välillä hiustyyliään. Onneksi nyt sitten (y)

En ole vaakuuttunut uusista naispääosista. Eikö parempia näyttelijöitä löydetty? Ehkä tää tästä :rolleyes:

• Tykkään Tykkään x 1
Kaikki kentät ovat pakollisia
Luonnos tallennettu Luonnos poistettu

Jaa tämä sivu

Alibi
Anna
Deko
Dome
Erä
Hymy
Kaksplus
Kippari