Hae Anna.fi-sivustolta

Lemmen viemää (Sturm der liebe) 2

Viestiketju osiossa 'Leffa- ja tv-friikit' , käynnistäjänä puhdas pöytä, 06.09.2011.

1. Marelain Aktiivinen jäsen

Saadut tykkäykset:
    185
    Olisi koko Natascha saanut vaihtua :LOL: Olen hiukka kyllästynyt häneen edelleen:alien: Katsotaan, jospa nuo Ella ja R vielä pääsevät yllättämään :)

2. vierailija Vierailija

Minä puolestani olen tykännyt Adrianin ja Claran rakkaustarinasta. He sopivat hyvin toisilleen. Minulla on heitä ikävä jo ja olisi ihana jos he palaisivat joskus käymään Tokiosta. Tuntuu oudolta katsoa, kun Adrian ei tulekaan johtajan ovesta... Pakko vain tottua tähän.

• Tykkään Tykkään x 3
  3. Marelain Aktiivinen jäsen

Saadut tykkäykset:
    185
    Niin ne on niin makuasioita nuo keistä pitää ja keistä taas ei. Minä pidin alussa myös tuosta parista ja ajatuksesta, että heistä pari tulee, mutta sitten tuo Clara alkoi jotenkin tökkimään. Mielestäni hän oli naivi ja lapsellinenkin välillä. Adrianiin tökkäännyin vasta loppumetreillä. Hän oli hyvä johtajatyyppinä ja muutenkin mutta "ei hyvä" sitten Claran parina.

4. vierailija Vierailija

Juu, makuasioita kyllä. Claran rooli oli tosiaan paikoitellen lapsellinen, mutta kuului varmaan juonen kulkuun. Adrian pitikin häntä siksi pikkusiskonaan. Mielestäni Claralle antoi särmää kuitenkin rohkeus uudelleen rakastua Adrianiin, vaikka oli menossa naimisiin Williamin kanssa. Myös ihan viimeisissä jaksoissa Clara vastasi muutaman kerran napakasti Desireen kommentteihin. Adrian oli huipputyyppi koko ajan.

• Tykkään Tykkään x 2
  5. evvy Vierailija

Todella surulliset jaksot Ankan kuolemasta. Heräsi omat kokemukset pintaan :cry::cry:

Olin niin toiveikas Ellan suhteen. Mutta ei, en vaan jaksa. Persoonaton, hiljainen ja jokaisen sanan saa lypsää suusta, ärsyttävää o_O Beckyn näyttelijä taas ei miellytä yhtään, mut luonteen puolesta katselen mieluummin häntä :ROFLMAO: Next kausi ->

• Tykkään Tykkään x 1
  6. Marelain Aktiivinen jäsen

Saadut tykkäykset:
    185
    Minäkään en voinut oikein katsoa noita Ankan "kohtauksia" vaan hyppelin yli. Tuli myös oma koira mieleen :( Olet kyllä oikeassa tuon Ellan suhteen. Alun vaikutelma hänestä on muuttunut minulla. En ymmärrä miten on niin tuppisuu ja vetäytyvä. Hohhoijaa. Minua ei tuo Becky vielä ainakaan häiritse. Charlottesta on mielestäni kadonnut jotain aiempaa särmää. Ärsytti ensin muistin menettäneenä kun aina hymyili ja oli autuaan tyytyväinen kaikkeen. Ihan koko persoonallisuuden muutos tapahtui. Ja nyt sitten ei edelleenkään löydy sitä vanhaa kunnon Charlottea enää hänestä. Ja hänenn tukkansa on ihan luuhka nykyisin :alien:

7. Scarlett Jäsen

Saadut tykkäykset:
    33
    Oli kyllä surullinen jakso kun Anka kuoli.:cry::cry: Minullekin tuli oma koira mieleen. Luulenpa että tuon juonenkäänteen oli tarkoitus tuoda William ja Becky lähemmäksi toisiaan. Ella vaikuttaa vähän samantyyppiseltä naiivilta ja pyhimysmäiseltä hahmolta kuin Clara.

• Tykkään Tykkään x 1
  8. Marelain Aktiivinen jäsen

Saadut tykkäykset:
    185
    Näin varmaan onkin. Tuo Ellan hahmo on kyllä naiivi, olet oikeassa! Ei kyllä paljon innostuta noiden kahden touhut täytyy sanoa :alien:

9. Taletatius Jäsen

Saadut tykkäykset:
    39
    Olen aivan samaa mieltä Charlotten suhteen. Hänestä on kuin kadonnut "puhti" ja se särmä. Charlotte on nykyään välillä kuin osa kalustoa, että se vaan on ja välillä takavasemmalla. Olen iloinen että hän ja Werner ovat vihdoin taas yhdessä, mutta siihen se sitten päättyikin. (n)
    ja Ankan kuolemaa mä en edes pystynyt katsomaan, kelailin koko ajan. :cry:

10. Marelain Aktiivinen jäsen

Saadut tykkäykset:
    185
    Minä kelasin kanssa! Surullista ... Minä toivoin joskus kauan sitten, että Werner ja Charlotte menisivät vielä yhteen. Nyt kun se tapahtui sitten niin on melkein oikeastaan ihan sama kun tuo Charlotte muuttui tuolla lailla. Mutta ennakkoon kävin joskus You Tubessa katsomassa jaksoa niiden häistä ja Charlottella on mielestäni onnistunut ja kaunis hääpuku! :)

Last edited: 30.04.2018
  11. evvy Vierailija

Tykkään Desireen ja Nilsin ystävyydestä :giggle:

• Tykkään Tykkään x 1
  12. Marelain Aktiivinen jäsen

Saadut tykkäykset:
    185
    Minä myös! Meinasin tässä aiemmin just kirjoittaa, että kerrankin on mukavia ja mielenkiintoisia tilanteita kun on nämä kaksi "kuvissa" :)

• Tykkään Tykkään x 2
  13. Taletatius Jäsen

Saadut tykkäykset:
    39
    Minäkin pidän heistä kahdesta yhdessä. :LOL: se on mielenkiintoinen ja hauska yhdistelmä.

• Tykkään Tykkään x 2
  14. Taletatius Jäsen

Saadut tykkäykset:
    39
    Onko teillä muuten muita pareja joista pidätte tai ette pidä? Tuli mieleen kun puhuimme Nilsistä ja Desireestä:D

• Tykkään Tykkään x 2
  15. Timontti [timantti]

Saadut tykkäykset:
    1 001
    Tähän tuli vahingossa kuva Nilsin ja Desireen lähtöä edeltävästä jaksosta. Siirsin sen ketjuun "Lemmen viemän tulevat jaksot".

16. Marelain Aktiivinen jäsen

Saadut tykkäykset:
    185
    Minä olen kyllästynyt Nataschaan, Michaelista pidän :) Sonnbichlerit kyllästyttää myös :rolleyes: Tina ja David olis olleet "ihannepari" myös Nilsin ja Desireen ohella. Williamkin on kiva, kumman nyt sitten lie valinnee ...

• Tykkään Tykkään x 2
  17. Scarlett Jäsen

Saadut tykkäykset:
    33
    Tina ja David olisi tosiaan ollut hyvä pari, vaikka pidin Tinasta myös Oskarin kanssa. Tällä hetkellä Nils ja Desiree on paras pari, iloitsen myös että Werner ja Charlotte palasivat yhteen. Kierot Friedrich ja Beatrice sopivat tavallaan hyvin yhteen, mutta minua ärsyttää kun Friedrich ottaa aina Beatricen takaisin teki tämä mitä pahoja tahansa. Älysi sentään vaatia avioehdon.
    Se uusi pappi on muuten tosi tutun näköinen, taisi näytellä aikoinaan Marienhoffissa.

• Tykkään Tykkään x 3
  18. Taletatius Jäsen

Saadut tykkäykset:
    39
    Tina ja David on oli myös mun ykköspari. hassu juttu oli, kun näin sen jakson jossa David ja Tina näkivät toisensa ensi kerran naureskelin, että "tuossa olisi hyvä pari" :LOL: Mutta harmi ettei se loppu ollut semmoinen kuin ajattelin. Minä myös pidin paljon Xaverista ja kirasta, vaikka kira otti välillä aivoon, kun hän ei osannut päättää. :mad: Tässä sarjassa onkin se, että he antavat aikalailla anteeksi melkein mitä tahansa, mitä toinen on tehnyt. Kuten Friedrich aina vaan huolii Beatricen takaisin, en tajua mitä hän siinä naisessa näkee, vaikka omalla tavallaan he sopivatkin yhteen. Alussa pidin kovasti kun Charlotte ja Friedrich oli yhdessä, mutta lopulta kyllästyi näkemään, kuinka he riitelivät ja Friedrich aikalailla aina haki sitten seuraa muualta.

• Tykkään Tykkään x 1
  19. Taletatius Jäsen

Saadut tykkäykset:
    39
    Minä sanon suoraan, että minulle ei nappaa kumpikaan tyttösistä, ei Ella eikä Rebecca. En tiedä mikä siinä on, ehkä vaan näyttelijät eivät vaan ole sopivia tai jotain. Minä katsoin tuohon kauteen asti aina youtubesta, mutta tuon kauden hyppäsin aivan yli, katsoin vain Tinan ja muiden hahmojen tarinoiden kulut. :rolleyes:

• Tykkään Tykkään x 1
  20. Marelain Aktiivinen jäsen

Saadut tykkäykset:
    185
    Jos noita aiemmin olleita pareja miettii niin Xaver ja Kira oli kiva pari myös. Minäkin tykkäsin Charlottesta ja Friedrichistä ja Friedrich oli parempi tyyppi aina siihen asti kunnes hän rupesi menemään mukaan Beatricen juoniin. Nyt nuo kaksi sopivat yhteen, tosin ärsyttää se kun Beatrice saa aina kaiken anteeksi. Eikös se David tule lopulta sarjaan takaisin, olin lukenevinani jostain sellaista. Oskarista en hirveesti tykkää joten hänen lähtönsä ei harmita :rolleyes: Ella ja Rebecca ei tällä hetkellä oikein kumpikaan hetkauta suuntaan jos toiseen, tosin en tykkää että Rebecca valehtelee tunteistaan Ellalle vaikka ymmärränkin siihen syyn.

• Tykkään Tykkään x 1
  21. Taletatius Jäsen

Saadut tykkäykset:
    39
    Rupesin miettimään, että olisipa hienoa, jos Victoria tulisi takaisin sarjaan. En muista muuten miksi hän edes lähti pois. Vaikka hän ei olekaan biologisesti Saalfed hän olisi hyvä päähahmo seuraavalle kaudelle. ;):LOL:

• Tykkään Tykkään x 1
  22. Marelain Aktiivinen jäsen

Saadut tykkäykset:
    185
    Minä en meinannut muistaa Viktoriaa :rolleyes: Olikos se Felixin sisko? Ihan hyvä tyyppi, takaisin sarjaan vaan :ROFLMAO:

23. Timontti [timantti]

Saadut tykkäykset:
    1 001
    Viktoria Tarrasch oli tietääkseni sen perheen tytär, johon Felix oli adoptoitu, kun äiti Elisabeth oli joutunut luopumaan pojastaan. Kun minä löysin tämän sarjan, Viktoria oli jo poistunut. Tietääkseni hän sai ensin leukemiahoidon ja muutti sitten New Yorkiin. Muistaakseni näin hänet Emman ja Felixin häissä ja olen katsonut myöhemmin netistä sen jakson, jossa Nils tuli sarjaan. Viktoria hänet sinne palkkasi. Hän oli silloin Fürstenhofin toimitusjohtaja.

• Tykkään Tykkään x 2
  24. Taletatius Jäsen

Saadut tykkäykset:
    39
    Muistin väärin sitten koko jutun, muistelin että Victoria oli se jonka Felixin perhe adoptoi. :LOL:

25. evvy Vierailija

Mitä mieltä oliko taukotilan remppa onnistunut?:LOL:

• Tykkään Tykkään x 1
Kaikki kentät ovat pakollisia
Luonnos tallennettu Luonnos poistettu

Jaa tämä sivu

Alibi
Anna
Deko
Dome
Erä
Hymy