Hae Anna.fi-sivustolta

Lemmen viemää (Sturm der liebe) 2

Viestiketju osiossa 'Leffa- ja tv-friikit' , käynnistäjänä puhdas pöytä, 06.09.2011.

1. Karhe Tunnettu jäsen

Saadut tykkäykset:
    1 326
    Jos tiedät, mikä oli Robertin ikä silloin, kun Valentina syntyi, lisäät siihen Valentinan nykyisen iän.
    (Jäävään itseni tuosta laskelmasta... En seurannut sarjaa silloin, kun Valentina syntyi, eikä minulla ole tiedossa Robertin silloista ikää.)

2. Eva-Hannele Tunnettu jäsen

Saadut tykkäykset:
    913
    Robert täytti "hiljattain" 40v ja Valentina on nyt 18 eli Robert olisi silloin ollut 22 . En muista onko siskosten ikää kerrottu, mutta oletan heidän olevan Joshuaa nuorempia. Teini tarkottaa mielestäni alta 18v (silloinhan ollaan jo aikuinen;) ) Jos ajattelisi, että Robert olisi ollut 16-17v saadessaan Joshuan, joka olisi nyt 23-24-vuotias. Meniköhän tämä nyt edes sinnepäin:) :) luin tarkemmin, eli 15v niin Joshua olisi mun matikkapääni, (joka ei ole häävi) mukaan Valentinaa seitsemisen vuotta vanhempi.

Last edited: 26.07.2019
    • Tykkään Tykkään x 1
    • Hauska Hauska x 1
  3. Karhe Tunnettu jäsen

Saadut tykkäykset:
    1 326
    Kiitos Eva-Hannele, erinomainen ja mainio perustelu :) Nyt nolottaa, kun olin jo unohtanut Robertin nelikymppiset :oops:

• Tykkään Tykkään x 2
  4. Eva-Hannele Tunnettu jäsen

Saadut tykkäykset:
    913
    Suotta nolottaa:)

• Tykkään Tykkään x 2
  5. Scarlett Aktiivinen jäsen

Saadut tykkäykset:
    232
    Mielestäni tämä uuden kauden alku on ollut koruryöstöä ja Henningin kohtaloa lukuun ottamatta aika tylsä. Minua ei yhtään kiinosta seurata Paulin ja Romyn imelää hempeilyä, tämä pari saa ihan liikaa ruutuaikaa. Mieluummin katsoisin vaikka Andren toilailuja.:LOL:
    Aliciaan ja Viktoriin verrattuna uusi pääpari on tylsä, Denise on liian kiltti nyhverö minun makuuni ja Joshua saisi käydä parturissa. Annabellestä on taas tehty liiankin ilkeä ja katkera, odotan mielenkiinnolla jos hänestä vielä paljastuu pehmeämpi puoli. Tinan rakastuminen Robertiin tapahtui jotenkin liian äkkiä, kuin puun takaa. :eek:

• Tykkään Tykkään x 4
  6. Scarlett Aktiivinen jäsen

Saadut tykkäykset:
    232
    Minulla on sellainen muistikuva että Robert ja Eva makoilevat sängyllä ja juttelevat Robertin yllätyspojasta ja Robert mainitsee Joshuan olevan 27-vuotias. Muistaako joku muu paremmin?

• Tykkään Tykkään x 3
  7. Eva-Hannele Tunnettu jäsen

Saadut tykkäykset:
    913
    Multa on jäänyt muutama jakso välistä mutta Robert voi olla jo 42v, sarjassa kun ollaan:) Silloin tuo 27v pitäisi kutinsa.

• Tykkään Tykkään x 2
  8. Marelain Tunnettu jäsen

Saadut tykkäykset:
    630
    Kylläpä puhut n i i n totta! Olen n i i n samaa mieltä kanssasi Paulista ja Romysta, Denisestä ja Joshuasta ja Annabellestä! :rolleyes: Myös Natascha on nostanut verenpainettani tasaiseen tahtiin :alien: Ensimmäisen kerran vuosiin on tullut välillä täysi kyllästyminen koko sarjaan näiden henkilöiden ja juonikäänteiden vuoksi! Jessica on ollut välillä ainoa piristysruiske mekkoineen ja korkokenkineen liehutessaan ja sympatiaa kerätessään :)

• Tykkään Tykkään x 2
  9. Saksanpähkinä Besserwisser

Saadut tykkäykset:
    298
    Miriam täytti 25 tultuaan hotelliin Barbaran kanssa. Robert oli silloin häntä hieman vanhempi. Joten Valentinan syntymä ei oikein nyt natsaa tuohon.

• Tykkään Tykkään x 1
  10. Saksanpähkinä Besserwisser

Saadut tykkäykset:
    298
    Minusta tämä kausi on ollut oikein kiva. Olen tykännyt Boriksen ja Tobiaksen söpöilystä, samoin Paulista ja Romystä. Tosin Paulin muuttuminen raikulipojasta naimisiin halajavaksi nyhveröksi tapahtui samalla tavalla puun takaa kuin Tinan ihastuminen Robertiin. Nataschaan olen täysin kyllästynyt. Andre saisi puolestani jäädä sinne pakettiautoon loppuiäkseen.

11. vierailija Vierailija

Tinalla on sitten aina niin järkyttäviä vaatteita. Eikö ne nyt löydä mitään parempaa hänen vartalolle, tätä olen jo pitkään ihmetellyt.

• Tykkään Tykkään x 1
  12. vierailija Vierailija

Olen kans samaa mieltä! Olen niin kiitollinen, et Alicia ja Viktoria poistuivat. Tykkään paljon enemmän nykyisestä pääparista, vaikka tällä hetkellä mitään ei tapahdu. Tinan ihastuminen on mielestäni täysin turha käänne, mut kai sitä draamaa on pakko väkisin jostain hakea ja Natascha saisi poistua jo takavasemmalle :D

13. Eva-Hannele Tunnettu jäsen

Saadut tykkäykset:
    913
    Muistaakseni Miriamin piti mennä naimisiin tietyn ikäisenä perinnön takia (oliko se juuri tuo 25) (tai muistanko ihan väärin ;) )Olisko Robert voinut olla Miriamia vuoden nuorempi. Sarjassa taitaa iät olla vähän sinne tai tonne päin kallellaan :)

Last edited: 30.07.2019
    • Tykkään Tykkään x 4
  14. Eva-Hannele Tunnettu jäsen

Saadut tykkäykset:
    913
    Hänen upea kroppansa peitetään useinmiten liian löysiin vaatteisiin. Puvustamo: Herätys! :)

• Tykkään Tykkään x 4
  15. Eva-Hannele Tunnettu jäsen

Saadut tykkäykset:
    913
    Muutoin samaa mieltä, mutta olisi tylsempää ilman Andren ja Nataschan tempauksia

• Tykkään Tykkään x 2
    • Hauska Hauska x 1
  16. Karhe Tunnettu jäsen

Saadut tykkäykset:
    1 326
    Minusta Tinan vaatetus on ollut nuorelle äidille ihan ok, voisihan vaatteiden 'väljyyden' laskea synnytyksen jälkeen olotilaan. Käsittääkseni kaikilla vartalo ei palaudu hetkessä ennen odotusta vastaavaan tilaan.
    Hassumpaa minusta olisi, jos Tina käyttäisi samalaisia korkkareita ja minimekkoja kuten esim Jessica odotusaikana. Varmasti myös Tinan oma vaatetusmaku saattaa olla kaikkea muuta kuin maailman muodin tophitit ;)

• Tykkään Tykkään x 4
  17. Anne Aktiivinen jäsen

Saadut tykkäykset:
    160
    Olen kanssasi aivan samaa mieltä. Tosin en tykkää tuosta Tobiaksen pelijuonesta. Toivon B ja T kaikkea hyvää. Riidat, valehtelut ja pelit saisi
    lopettaa. Tuo pelijuoni on kamala.

• Tykkään Tykkään x 2
    • Ihana! Ihana! x 1
  18. Eva-Hannele Tunnettu jäsen

Saadut tykkäykset:
    913
    ...mutta kun Tinan tyyli on pidetty aina samana. Jessican vaatteet ovat pirtsakoita korkkkareineen ja hopeasaappaineen, mutta ne eivät sopisi Tinalle. En ole vielä tämän päiväistä katsonut, ehkä siinä Tinalla on hame ja jokin värikäs pusero:)

• Tykkään Tykkään x 2
  19. Karhe Tunnettu jäsen

Saadut tykkäykset:
    1 326
    Kyllähän nuo riitelyt ja valehtelut nostavat verenpaineita niin sarjassa kuin elävässä elämässä.
    Tuo peliriippuvuus on varmaan mukana sarjan juonikuvioissa, koska sarja on eri kausilla tuonut tietoa harvinaisista sairauksista ja niiden hoidosta. Peliriippuvuusongelmia on pitkään pidetty vähän toisarvoisena eikä apua ollut juurikaan saatavilla, ainakin Suomessa nykyään pelaajalle sekä hänen läheisilleen. Infon tavoitteena lienee tieto, että riippuvuudesta voi toipua.

• Tykkään Tykkään x 3
  20. vierailija Vierailija

Pitikö tuon Joshuan ja Annabellan alkaa kuherrella Denisen ateljeessa. Annabellan vielä ymmärtää, mutta Joshuaa vietiin kuin pässiä narussa. Moniko omalla työpaikalla antautuu lemmen leikkiin, kun pomo voi tulla paikalle koska vain. Voi huah. Miksei Denise vain komentanut molempia ulos välittömästi. Tämä jos mikä nostaa verenpainetta. Denisestä on tehty ihan nyhverö, joka on pää pilvissä heti kun Joshua vähän vilkaisee ja Annabel on pahin kieroilija aikoihin. Olisi hänelle annettu edes vähän myös hyviä puolia niin olisi mielenkiintoisempi hahmo, nyt vain ärsyttää.
    Pahoittelut kaikille, jotka näistä hahmoista pitävät :D Minua eivät ole vielä saaneet puolelleen. Muutenkin sarjassa on nyt sellainen vire, että ei oikein innosta. Vanhoja juonia venytetään liikaa ja uudet eivät oikein ota tuulta alleen.

• Tykkään Tykkään x 2
  21. Anne Aktiivinen jäsen

Saadut tykkäykset:
    160
    Kiitos Karhe. Olet oikeassa ja sait rauhoitettua verenpaineeni.

• Tykkään Tykkään x 1
  22. Scarlett Aktiivinen jäsen

Saadut tykkäykset:
    232
    Luulenpa että sekä Valentinaa että Fabienia on saippuatyyliin vanhennettu muutamalla vuodella. Jos sarja alkoi v. 2005 eikä kumpikaan heistä ollut silloin vielä syntynyt...:rolleyes:

• Tykkään Tykkään x 4
  23. Timontti [timantti]

Saadut tykkäykset:
    3 906
    Molemmat ovat kasvaneet Italiassa. Siellä hedelmätkin kypsyvät nopeammin kuin pohjoisessa! :)

• Hauska Hauska x 3
    • Ihana! Ihana! x 1
  24. Scarlett Aktiivinen jäsen

Saadut tykkäykset:
    232
    Nataschan ja Tohtorin alati jatkuva aviokriisi kyllästytti välillä myös mutta nythän se näyttäisi olevan ohi. Fabienin kanssa he kyllä muodostavat kivan perheen.:) Jessica on kyllä välillä todellinen piristysruiske, hänellä on värikkäitä ja kivannäköisiä vaatteita.(y) Paul ja Romy syyttävät Jessicaa milloin mistäkin, se välillä ärsyttää.

• Tykkään Tykkään x 3
  25. Eva-Hannele Tunnettu jäsen

Saadut tykkäykset:
    913
    Christoph teki kyllä kurjan tempun pojalleen ja tämän rakastetulle. Unohti vissiin sen, että itsekin kärsi kovasti isänsä peliriippuvuudesta.

• Tykkään Tykkään x 2
Kaikki kentät ovat pakollisia
Luonnos tallennettu Luonnos poistettu

Jaa tämä sivu

Alibi
Anna
Deko
Dome
Erä
Hymy
Kaksplus
Kippari