Hae Anna.fi-sivustolta

Lemmen viemää (Sturm der liebe) 2

Viestiketju osiossa 'Leffa- ja tv-friikit' , käynnistäjänä puhdas pöytä, 06.09.2011.

1. Eva-Hannele Tunnettu jäsen

Saadut tykkäykset:
    1 498
    Mä olen tykästynyt kovasti Lindaan. Sarja on mielestäni kaivanut aikuista "kypsää" naista, jota ei ole Charlotten jälkeen ollut.:)

• Tykkään Tykkään x 2
    • Hauska Hauska x 1
  2. Karhe Tunnettu jäsen

Saadut tykkäykset:
    2 092
    Kauniit ja rohkeat, uskoisitko ;)
    Väitti myöhemmin, että hänen 'pirttihirmu' ei antanut vaihtaa kanavaa ... Mutta peukutus meni silloin työkaverille, kun uskalsi tunnustaa.

• Tykkään Tykkään x 1
    • Hauska Hauska x 1
  3. Karhe Tunnettu jäsen

Saadut tykkäykset:
    2 092
    Linda on todella rehti, reipas sekä sympaattinen, mutta tarpeen tullen myös 'tesmakka' :)

• Tykkään Tykkään x 2
  4. Saksanpähkinä Besserwisser

Saadut tykkäykset:
    509
    Minulla on Dallasista ihana muisto, kun olin synnyttämässä ja Dallas alkoi kuudelta, ja minut kärrättiin osastolle vauvan kanssa 17.50. ja karkasin seurusteluhuoneeseen katsomaan telkkaa, hoitajat etsivät minua hullun lailla ympäri sairaalaa, luulivat että olin pyörtynyt vessaan mutta olinkin vain lempisarjani parissa... vauvansänky tietty mukana.

• Ihana! Ihana! x 2
    • Tykkään Tykkään x 1
  5. Eva-Hannele Tunnettu jäsen

Saadut tykkäykset:
    1 498
    Peukku täältäkin:) Muistan ihmetelleeni 90- luvulla kaunareiden alkua. Ensin näytettiin alkua ja ykskaks alkoikin tunnusmusiikki ja kuvat:LOL: Siihen aikaan otin hirmu raskaasti Taylorin ja Brooken kinat Ridgestä ja olin Taylorin puolta. Nyt en ole seurannut enää vuosiin. Dynastia oli mulle eka ohjelma jonka näin värilähetyksenä. Kuinka hienolta näyttikään Kryslen ( Linda Evans) vaaleansininen mekko:)

• Tykkään Tykkään x 1
    • Ihana! Ihana! x 1
  6. Amurrr Vierailija

En kestä miten usein sarjassa jätetään juomat juomatta. Usein jopa juuri tilatut. Kerran, olikohan Christoph, lähti juuri baarista, kun sai juoman eteensä ja yllätyin suuresti, kun hän otti sen kuitenkin mukaansa.

Mihinköhän nuo kaikki kaadetut juomat lopulta menevät. Vai onko tähän joku järki syy, jos otto joudutaan ottamaan uudestaan niin juoma on jo valmiina, kun siihen ei ole kajottu...

• Tykkään Tykkään x 3
  7. Eva-Hannele Tunnettu jäsen

Saadut tykkäykset:
    1 498
    Jos sielläkin tarjottaisiin teetä/ kahvia niin, ehkä se tulisi juoduksi. Tosin sitä näytetään kaadettavan pieni liru kupin pohjalle:rolleyes:

• Hauska Hauska x 1
  8. Saksanpähkinä Besserwisser

Saadut tykkäykset:
    509
    Ja aina kun tullaan huoneeseen tai istahdetaan, kaadetaan vettä siitä valtavasta pullosta. Yksi kulaus saatetaan ottaa, hyvin pieni siemaus, ja loput jää aina lasiin. Ruoatkin jätetään lautaselle, paitsi Werner syö aina jälkiruoat loppuun.

• Tykkään Tykkään x 2
    • Ihana! Ihana! x 1
  9. Amurrr Vierailija

Tuo on totta, että Werner sentään syö jälkiruuat loppuun :D
    Onkohan tuotantoyhtiöllä diili jonkin catering palvelun kanssa vai mistähän ruuat ja leivokset aina tulevat.

Ihmettelen kyllä myös miten Lucy pr-ammattilaisena ilmeisesti ihan tosissaan keksii noin hölmöjä tempauksia Lindan kahvilalle. Minä en olisi kyllä palkannut häntä sen haastattelun perusteella mitä kävivät Lindan kanssa. Tai eihän Lindakaan häntä ihan vielä palkannut. Antoi vain mahdollisuuden. Olen muutaman jakson jäljessä, joten ehkä tämä vielä tästä.

• Tykkään Tykkään x 3
  10. Amurrr Vierailija

Huvittaa myös Annabellen muodonmuutos, kun hän tyylikkäästä hotellin omistajasta muuttui hetkessä sarjamurhaajan stereotypiaksi löysine housuineen ja huppareineen. Ymmärrän ettei hän juokse korkokengissä ja silkkipaidassa metsässä, mutta ehkä vaikka juoksutrikoot ja kireämpi huppari olisivat olleet enemmän hänen tyyliään. Ja todennäköisesti olisi hotellin alueellakin kiinnittänyt vähemmän huomiota hieman tyylikkäämpänä kuin noissa vaatteissa, aurinkolaseissa ja peruukissa.

• Tykkään Tykkään x 3
  11. Saksanpähkinä Besserwisser

Saadut tykkäykset:
    509
    Tämä ilmiö on sama kuin Kauniissa ja rohkeissa on ollut jo vuosikymmenet... kun Ridgen vaimo kuoli, olikohan Caroline, miehelle kasvoi yhdessä yössä risuparta ja hän pukeutui mustaan jättiläisvillapaitaan. Ja kun joku Brooken mies kuoli tai jätti hänet, hänelle ilmestyi valtava harmaa villapaita ylle.

• Tykkään Tykkään x 3
    • Hauska Hauska x 1
  12. Amurrr Vierailija

Miten tuolla Boriksellakin on nyt älytön risuparta ja tukka aivan ylipitkä?! Hänkin oli niin tyylikäs ollessaan hotellisaa töissä.

• Tykkään Tykkään x 1
  13. Karhe Tunnettu jäsen

Saadut tykkäykset:
    2 092
    Paha sanoa, kun "Boriksella" saattaa olla, että tuon filmauksen ajalla hänellä oli työ ihan jossain muualla, rooli on saattanut olla ties mitä... tai esitti teatterissa rokki-kukkoa :cool:

• Tykkään Tykkään x 1
  14. Karhe Tunnettu jäsen

Saadut tykkäykset:
    2 092
    LISÄYS edelliseen kommentiini...
    Katsojan on paljon helpompaa, kun edes jostakin pystyy erottaa kumpi on kumpi...;)

• Tykkään Tykkään x 3
  15. Scarlett Tunnettu jäsen

Saadut tykkäykset:
    313
    Näin se varmasti on.:)Kaksosten erilaisuutta korostetaan erilaisella hius ja pukeutumistyylillä. Timillä on karski armeijatyyli ja lyhyet hiukset kun taas Boriksella on siisti kauluspaita ja pidemmät hiukset.

• Tykkään Tykkään x 3
  16. Karhe Tunnettu jäsen

Saadut tykkäykset:
    2 092
    Olenkohan liian usein katsonut sarjaa huolimattomasti, kun olen kaipaillut jaksojen 'kevennyskohtauksia'.
    Perjantain jaksossa kuitenkin Christoph oli yhtä hymyä ja muutenkin rennompi.
    Ja se jakson päätteeksi Andrén ja Lindan hersyvän hauska kohtaus.... (Olisikohan onnistunut jopa ekalla otolla :ROFLMAO: <3

Last edited: 14.06.2020
    • Tykkään Tykkään x 2
  17. Amurrr Vierailija

Mitä mieltä olitte Denisen ja Joshuan häistä? Itseäni ei oikein sykähdyttänyt. Puuttuiko näistäkin se parin välinen kemia.. Denise oli kyllä oikein kaunis morsian, mutta itse tilaisuus ei ollut erityisen ihmeellinen. Ehkä syynä oli kun aikaa oli niin vähän järjestää se. En pitänyt myöskään kakusta ja varmaan Boris-Tim kuvio vei huomiota.

Fabienin opiskelupaikka ja kouluun lähtö tulivat myös melko puskista ja yllättäen.

• Tykkään Tykkään x 2
  18. Karhe Tunnettu jäsen

Saadut tykkäykset:
    2 092
    Kyllä varmaan häiden ajankohta varsinkin juhlan päähenkilöiden kohdalla vaikutti fiilikseen.
    Eipä taida olla kovin monta päivää siitä, kun Annabella yritti tappaa Denisen, onneksi Joshua pelasti Denisen. Minusta Denise pärjäsi siihen nähden ihan OK. Eikä ihan huumoria mennyt Denisen ja Joshuan lähtö Fürstenhofista... se avainjuttu oli ovela ;)

• Tykkään Tykkään x 2
  19. Karhe Tunnettu jäsen

Saadut tykkäykset:
    2 092
    Jatkoa tuohon aiemmin Denisen ja Joshuan lähdöstä Pariisiin ...
    Ei joka päivä näekään tuollaista 'dollarihymyä'...

https://www.daserste.de/unterhaltun...g/bildergalerie-sturm-der-liebe-3264-100.html

Lainaan aiemmin tuolla toisella palstalla ollutta omaa kommenttia:

P. S. Pahoittelen, ei oikean kuvan Denise ja Joshuan avoauton kuvan kopioiminen tänne palstalle onnistunut tällä kertaa :confused:(n)

Last edited: 18.06.2020
    • Tykkään Tykkään x 2
  20. Amurrr Vierailija

Olen menossa vasta häiden jälkeisessä jaksossa, mutta eipä antanut Tim kyllä kovin hyvää kuvaa itsestään. Tiuskii kaikille, mutta Franzin kanssa oli ihan pohjanoteeraus. Franzina siirtyisin välittömästi katselemaan muita miehiä :D

• Tykkään Tykkään x 1
  21. Karhe Tunnettu jäsen

Saadut tykkäykset:
    2 092

Osa Timin kiukuttelusta saattaa johtua perityistä sukugeeneistä, kuten viimeaikoiset tapahtumat kertoivat. Varmasti myös viimeaikaisten tapahtumien sulattaminenkin pistää pinnan kireälle :unsure:

• Tykkään Tykkään x 2
  22. Eva-Hannele Tunnettu jäsen

Saadut tykkäykset:
    1 498
    Tykkäsin erityisesti Denicen ja isänsä lämpimistä väleistä. Oli kiva kun hän haki tyttärensä kotoa ja saattoi alttarille♡

• Tykkään Tykkään x 1
    • Ihana! Ihana! x 1
  23. Eva-Hannele Tunnettu jäsen

Saadut tykkäykset:
    1 498
    Ihme örmy oli alkuun. Aattelen, että silläkin tehtiin eroa Boriksen luonteeseen. ( Boris kyllä vastoin omaa luonnettaan tinttasi häntä) mutta nyt on Tim pyytänyt anteeksi puheitaan ja Franzilta myös:)

• Tykkään Tykkään x 1
    • Hauska Hauska x 1
  24. Nekku Vierailija

Itse en ole oikein vielä tykästynyt Timiin... Eikä Franzikaan ole herättänyt kiinnostusta. Tuntuu että nuo pääparien miehet menee koko ajan huonompaan/tylsempään suuntaan, kun taas naisilla on vaikka mitä erityistä meneillään.

• Tykkään Tykkään x 2
  25. Nekku Vierailija

Henry ja Jessica on varmaan tällä hetkellä mun lempi pari. Jessica tuo paljon huumoria ja Henry ihanan rauhallinen persoona eikä mikään rämäpää. Harmi että sen äiti on ärsyttävä. Sellane "Kaikki poikani kumppaniehdokkaat ovat vain rahan perässä." tyyppi. Just joo.:rolleyes:

Mukavaa että Christoph on nyt hiukan rauhoittunut. Harmittaa että hylkäsi Annabellen, joka oikeasti tarvitsee apua.:(

Kai se pitää tunnustaa, että en ole erityisemmin pitänyt Evasta. En tiedä, mutta jotenkin siinä on sellaisia ärsyttäviä piirteitä. Varsinkin kun oli sitä säätöä Christophin kanssa. Enkä pitänyt siitä miten Robertista tehtiin se ongelma, kun eihän se halua kenellekään automaattisesti mitään pahaa.

Herättää niin paljon tunteita tämäkin sarja.;)

• Tykkään Tykkään x 1

Tilaa Annan uutiskirje!

Annan uutiskirje tuo sähköpostiisi uusimmat artikkelit, testit ja kilpailut.

Kaikki kentät ovat pakollisia
Luonnos tallennettu Luonnos poistettu

Jaa tämä sivu

Alibi
Anna
Deko
Dome
Erä
Hymy
Kaksplus
Kippari
Kotilääkäri