Hae Anna.fi-sivustolta

Lemmen viemää (Sturm der liebe)

Viestiketju osiossa 'Leffa- ja tv-friikit' , käynnistäjänä Uusi saksalainen "telenovela", 22.12.2007.

1. Ihana sarja, olen siitä niin riippuvainen että viikonloppu tekee tiukkaa!
    Onneksi jatkuu maanantaina. Jaksoja tainnut tulla 12.

Mitä te pidätte sarjasta?

2. Skylla Jäsen

Saadut tykkäykset:
    0
    Minä olen katsonut jokaisen jakson. Pidän saksan kielestä, jota tulee kylläkin puhuttua harvoin, ja siistä syystä seuraan saksalaisia sarjoja.

Ekasta jaksosta jäi alku näkemättä, ehkä 30 min, kun en älynnyt koko sarjaa lehdestä. Viitsitkö kertoa mulle, kuinka Laura ja Alexander tutustuivat? Kiitos! Katsoin siitä lähtien, kun Laura odotteli Alexanderia jossain müncheniläisessä puistossa.

3. Laura lähti Muncheniin tapaamaan Tanjaa, ja yritti saada häntä kiinni kännykällä, mutta Tanjan kämpällä oli vastassa tyhjät huoneet ja ulosottomies. Laura alkoi haahuilemaan pitkin kaupunkia kunnes joku japsituristipariskunta pyysi häntä ottamaan kuvan heistä puistossa. Samalla Alexander kulki ohi, puhui kännykkäänsä ja pudotti jotain, olikohan se nyt kynä vai mikä. Laura kumartui nostamaan sen ja heidän katseet kohtasivat. Japsipariskunta halusi ottaa Lauran kameralla myös heistä molemmista kuvan. Laura kuuli Alexanderin puhuvan kännyyn että missä hänellä on tapaaminen ja näki hänet kyseisellä paikalla jonkun rakennuksen edessä myöhemmin. He kulkivat pitkin kaupunkia naureskellen ja suudellen. Sopivat että tapaavat puistossa seuraavana aamuna.

4. Skylla Jäsen

Saadut tykkäykset:
    0
  5. fannny Vierailija

Aikooko Subtv näyttää koko sarjan , sillä kävin lukemasssa saksalaissta wikipediasta että sarja on vieläkin kesken saksassa ja jaksoja tulee olemaan yhteensä 670......hu huh

6. Tanja = Tinka ? Vierailija

Onko se kerrossiivoja-"Tanja" sama näyttelijä kuin Marienhofin "Tinka"?

7. Skylla Jäsen

Saadut tykkäykset:
    0
    Kyllä hän oli Tinka. On sarjassa muutama muukin Marienhoffista tuttu: ainakin Laura ja Charlotte Saalfeld. Katsoin Marienhoffia aika vähän, koska se tuli mulle niin hankalaan aikaan. Muista saksalaisista sarjoista tuttuja naamoja myös vilahtelee Fürstenhoffin hotellissa.

8. Tämä on hyvä sarja, ei niin sekava eikä niin täynnä typeriä tai yksinkertaisia ihmisiä mitä Tuhkimitarinassa joka oli pelkkää huitomista ja parodiaa. Siinä sarjassa riitti että vedit pipon silmille tai rillit päähän niin kukaan sukulainen ei tunnistanut enää :-D Nämä hahmot on paljon älykkäämpiä eivätkä nimittele toisiaan rumasti.

9. Juonittelu alkaa! Vierailija

Jännäksi menee!

Saas nähdä mitä se mustasukkanen Cora keksii lauran pään menoks!

10. ^ up Vierailija

Onko sarjalla suomalaista fanisivustoa?

11. Skylla Jäsen

Saadut tykkäykset:
    0
    En ole ainakaan löytänyt. Sarja on tullut niin vähän aikaa, ettei varmaankaan ole vielä faneja ilmaantunut. Jos fan club perustetaan, niin tulen mukaan.

12. Aloittaja Vierailija

Ollaanko me Skylla ainoat suomalaiset jotka enää katselee tätä sarjaa? ;-D

13. kyllä ainakin mä ja koko mun kaveri porukka katotaan sarjaa joka arkipäivä ja puidaan sitten edellisen päivän jakson tapahtumat seuraavana päivänä keskenämme.

14. Corasta kysymys???? Vierailija

Miksi Cora näyttää transvestiitilta? Johtuuko naaman kiristysleikkauksista vai mistä? Onko se näyttelijätär aina ollut yhtä miehekäs?

15. Skylla Jäsen

Saadut tykkäykset:
    0
    Mä olen ainos työ- ja kaveriporukoissa sarjaa seuraava. Heh heh, mua katsotiin hiukkka kieroon, kun kerroin seuraavani näin imelää sarjaa. Johan sitä katsoo maisemienkin takia!

16. Jo koukussa Vierailija

Aloitin vasta viidennestä jaksosta, kun en aiemmin huomannut. Kiva sarja ja saa harjoitella saksaa. Wikipediassa (Saksalaisten) on kivasti juttua, tosin jos ei halua juonipaljastuksia niin kannattaa jättää väliin. Monella näyttelijällä on omia fanisivuja ja kävin katsomassa mm. mielenkiinnosta minkä pituinen "Tanja" on .... 147 cm.

17. ja... Vierailija

18. Mike <3 Laura Vierailija

Laura ja Mike olis tosi söde pari!

Se lammaspäinen pikkolo-poika on ällöttävä!

19. Skylla Jäsen

Saadut tykkäykset:
    0
    Eilen löysin pari keskustelupalstaa. Kumpaankaan en ole vielä ehtinyt tutustumaan, koska vaativat näköjään kirjautumisen.

http://www.phpbb88.com/lemmenviem/

http://www.soapland.eu/lemmenviemaa/

20. .Miriam Uusi jäsen

Saadut tykkäykset:
    0
    Kirjauduin tonne soaplandin sivustolle. Siellä on joka viikko etukäteen seuraavan viikon tapahtumat kerrottu ja kahden seuraavan viikon lyhyet ennakkotiedot.

Oon ihan koukussa tähän sarjaan. Vähän helpottaa, kun tietää etukäteen tapahtumia. Nytkin on tapahtumassa paljon, surullistakin.

21. eijlksd Vierailija

Hih lammaspäinen pikkolo...joo se tosi yököttävä! Mike on sen sijaan ihku.

22. No nyt ne pääsi sänkyyn!!!!!!
    Yllättääkö Katarina tänään heidät? Mitä luulette????

23. Skylla Jäsen

Saadut tykkäykset:
    0
    Toivotavasti Katharina yllättäisi ne, että saataisiin vähän vauhtia sarjaan. Alexander ei osaa itse tehdä päätöstä, mutta jos kiinni jäävät rysän päältä, niin toivon Katharinan tekevän eropäätöksen. Jännä jakso tänään tulossa!

24. Pakenee sängystä? Vierailija

No nyt näyttää siltä että Laura pääsee Katharinan silmien alta pois, sieltä sängyn pohjalta.

Hyviä ne jakson jälkeen näytettävät ennakkopätkät niin tietää mitä voi odotella seuraavalla kerralla.

25. ooppeli Vierailija

Ihanaa saksankielen kertausta! En muuten katsoisi, mutta kiva kuunnella taas saksaa. En lue tekstejä lainkaan.

Kaikki kentät ovat pakollisia
Luonnos tallennettu Luonnos poistettu

Jaa tämä sivu

Alibi
Anna
Deko
Dome
Erä
Hymy
Kaksplus
Kippari
Kotilääkäri