Hae Anna.fi-sivustolta

Lemmen viemän tulevat jaksot

Viestiketju osiossa 'Leffa- ja tv-friikit' , käynnistäjänä Timontti, 27.01.2015.

1. Marelain Aktiivinen jäsen

Saadut tykkäykset:
    104
    Ellan käytös ärsyttää todella, mutta eihän hänen tilanteensa kovin kaksinen ole kun miettii sitä, että paras ystävä toistamiseen meinaa viedä hänen rakastamansa miehen :alien:

2. Tina Uusi jäsen

Saadut tykkäykset:
    8
    Olen Beckyn kannattaja mutta luulen että valituksi tulee lopussa Ellan. Eikös se ollut niin että mennään ensin naimisiin väärän kanssa.

3. vierailija Vierailija

Toistamiseen?

Ella on aika tyypillinen ei-tykättävä suttura, itse pidän ainakin huomattavasti enemmän luonnollisemmasta Rebecasta.

Sen sijaan naurattaa se, että kyllä on esittäjä Viktoria Reichin vasta täytynyt olla aikamoinen suttura ja huithapeli, jotta hänen myöhästelyjen takia koko kausi lopetettiin kolmen kuukauden jälkeen. Aika erikoista, sillä kyllähän näyttelijöitä ja hahmoja vaihdetaan aiemminkin kesken kaiken. Siinä on täytynyt olla muitakin syitä, luulen.

4. Marelain Aktiivinen jäsen

Saadut tykkäykset:
    104
    Toistamiseen= Ellan nuoruuden rakastettu, poikaystävä Marcel.

5. Timontti [timantti]

Saadut tykkäykset:
    678
    Mistä olet tuollaisen tiedon saanut, että hän olisi myöhästellyt? Ihan muita syitä on kerrottu. Eikä kautta lopetettu kolmen kuukauden jälkeen vaan se kesti Saksassa 23.5.2017 - 17.11.2017 eli melkein 6 kuukautta, tasan 120 jaksoa.

Last edited: 09.07.2018
  6. Timontti [timantti]

Saadut tykkäykset:
    678
    ENSI VIIKON HENKILÖVAIHDOKSET

AVA:
    - Maanantaina 16.7.2018 jaksossa 2764 Tinan ja Bean vauvat syntyvät.
    - Tiistaina 17.7.2018 jaksossa 2765 Fürstenhofissa alkavat harjoittelijoina nuoret veljekset Johannes ja Leopold Sendler (Jo ja Leo) esittäjinä Roman Lochmann ja Heiko Lochmann. Heidän musiikkiesityksiään on Youtubessa nimellä "Die Lochis". He ovat sarjassa 8 jakson ajan.
    - Keskiviikkona 18.7.2018 jaksossa 2766 toinen vauva todetaan yöllä kuolleeksi.

Tina katselee ylionnellisena vastasyntynyttä vauvaansa jaksossa 2764.
    Foto: ARD / Christof Arnold

ARD:
    - Ei henkilövaihdoksia.

Alicia toivottaa Viktorille onnea länsiratsastus-kilpailussa, johon tämä osallistuu Taifunilla. Kuva on jaksosta 2958, jonka ARD lähettää keskiviikkona 18.7.2018.
    Foto: ARD / Christof Arnold

Last edited: 11.07.2018 klo 12.44
    • Tykkään Tykkään x 1
Kaikki kentät ovat pakollisia
Luonnos tallennettu Luonnos poistettu

Jaa tämä sivu

Alibi
Anna
Deko
Dome
Erä
Hymy