Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja Texas Flame:Mä en oo mikää kranttu noitten juomisten suhteen..Kaikki menee alas ja osa saattaa jopa tulla ylös. :xmas:
Alkuperäinen kirjoittaja Rapanhapakko:Alkuperäinen kirjoittaja Texas Flame:Mä en oo mikää kranttu noitten juomisten suhteen..Kaikki menee alas ja osa saattaa jopa tulla ylös. :xmas:
Hei! Saitko seuraa? Vai oletko sittenkin täällä seurana kuten päivällä pysin? B)
Alkuperäinen kirjoittaja Texas Flame:Alkuperäinen kirjoittaja Rapanhapakko:Alkuperäinen kirjoittaja Texas Flame:Mä en oo mikää kranttu noitten juomisten suhteen..Kaikki menee alas ja osa saattaa jopa tulla ylös. :xmas:
Hei! Saitko seuraa? Vai oletko sittenkin täällä seurana kuten päivällä pysin? B)
Täällä mä kuules olla möllötän... Saunas kävin, mut nyt ei enää huvita alkaa meikkaamaa ja laittamaa tukkaa, et kehtais mennä ihmistenilmoille. :/
Alkuperäinen kirjoittaja Rapanhapakko:Alkuperäinen kirjoittaja Texas Flame:Alkuperäinen kirjoittaja Rapanhapakko:Alkuperäinen kirjoittaja Texas Flame:Mä en oo mikää kranttu noitten juomisten suhteen..Kaikki menee alas ja osa saattaa jopa tulla ylös. :xmas:
Täällä mä kuules olla möllötän... Saunas kävin, mut nyt ei enää huvita alkaa meikkaamaa ja laittamaa tukkaa, et kehtais mennä ihmistenilmoille. :/
Arvasin =) Sano nyt edes että kalsarikännejä edes vedät.
Alkuperäinen kirjoittaja Texas Flame:Alkuperäinen kirjoittaja Rapanhapakko:Alkuperäinen kirjoittaja Texas Flame:Alkuperäinen kirjoittaja Rapanhapakko:Alkuperäinen kirjoittaja Texas Flame:Mä en oo mikää kranttu noitten juomisten suhteen..Kaikki menee alas ja osa saattaa jopa tulla ylös. :xmas:
No, mistä sä sen arvasit ?Mies mua kovasti usutti baarii, mut kun ei oo kaverii...Johon ukko tokas, et mene vaan baariin siellä sinulla on aina ystäviä.
Kyllä mä täs parit meinasin ainakin juoda...
Alkuperäinen kirjoittaja Rapanhapakko:Alkuperäinen kirjoittaja Texas Flame:Alkuperäinen kirjoittaja Rapanhapakko:Alkuperäinen kirjoittaja Texas Flame:Alkuperäinen kirjoittaja Rapanhapakko:Alkuperäinen kirjoittaja Texas Flame:Mä en oo mikää kranttu noitten juomisten suhteen..Kaikki menee alas ja osa saattaa jopa tulla ylös. :xmas:
No, mistä sä sen arvasit ?Mies mua kovasti usutti baarii, mut kun ei oo kaverii...Johon ukko tokas, et mene vaan baariin siellä sinulla on aina ystäviä.
ParitHyvä yritys ystäväiseni. Niin minäkin tässä, parit B)
Alkuperäinen kirjoittaja Texas Flame:Alkuperäinen kirjoittaja Rapanhapakko:Alkuperäinen kirjoittaja Texas Flame:Alkuperäinen kirjoittaja Rapanhapakko:Alkuperäinen kirjoittaja Texas Flame:Alkuperäinen kirjoittaja Rapanhapakko:Alkuperäinen kirjoittaja Texas Flame:Mä en oo mikää kranttu noitten juomisten suhteen..Kaikki menee alas ja osa saattaa jopa tulla ylös. :xmas:
ParitHyvä yritys ystäväiseni. Niin minäkin tässä, parit B)
Parit, parit...Enhän mä sille mitää voi jos jossain vaihees sekoon laskuis ja otan TAAS toisen. B)