Lempiruokasi

Alkuperäinen kirjoittaja ananaskirsikka:
Alkuperäinen kirjoittaja Peppi1981:
Suosikki ruokani on äidin tekemä poron kuivalihakeitto.. :p

Yöks, toi on pahaa tuo kuivaliha. 'Pehmeneekö' se yhtään keitossa? Sellaisenaan syötynä on aivan kuin purukumia pahalla maulla varustettuna :/

Niin tosta ruuasta voi olla montaa mieltä.. mun veli ja toinen sisko ei tietääkseni vieläkään pidä tosta ruuasta, mutta mie ja sit nuorempi isosisko rakastamme sitä.. kait se liha vähän pehmenee siinä keitettäessä, mut kyl se aika kovaa viel silti on.. parasta siinä keitossa on ne ryynit mitä siihen laitetaan ja se maku.. :p

Minä syön käytännössä lähes mitä vain, kunhan ei käärmeitä tai muita tarvitse syödä. Tulinen aasialainen ruoka on esimerkiksi tosi hyvää, mutta kuten sanottua: lähes kaikki käy ja on hyvää. =)

Sisäfilepihvi (hyvästä lihasta, sitäkin voi löytää sitkeenä... ) mediumina salaatin ja vihannesten kanssa :p
Tai karitsan sisäfile vuohenjuustolla :p
Ja Virgin Oilin imperiale-pitsa, se missä on ilmakuivattua kinkkua ja rucolaa. Sitä syön maanantaina :D :p :p

Alkuperäinen kirjoittaja ananaskirsikka:
Alkuperäinen kirjoittaja Peppi1981:
Suosikki ruokani on äidin tekemä poron kuivalihakeitto.. :p

Yöks, toi on pahaa tuo kuivaliha. 'Pehmeneekö' se yhtään keitossa? Sellaisenaan syötynä on aivan kuin purukumia pahalla maulla varustettuna :/

Mä tykkään kuivaloihasta, mutten ole ikinä ruokana sitä syönyt, muuten vaan napostellu. Enkä poroakaan kuivana ole maistanu, tavallista lehmää vaan :whistle:

Poron kuivaliha maistuu ihan saippualle :$

Mutta kanaceasar on kyllä iki suosikki, hyvä pihvi missä on vieressä hyvää punkkukastiketta ja vuohenjuustoa :p

ja kana sillä barbequekastikkeella ja vuohenjuustolla :p

Nälkä |O

Alkuperäinen kirjoittaja ResuMehiläinen:
Epäterveellisistä pizza

Terveellisistä meidän koulun punajuurikroketit perunamuusilla ja kastikkeella. Uunilohi on myös herkkua.

Onko pizza epaterveellista? Milla tavalla? Nuo punajuurikroketit on luultavasti eineksia eli kaikenlaisia lisaaineita varmaan loytyy.....

Yhteistyössä