Lennot ja hotelli Riikaan maksaisi mulle ja lapselle vajaa 400e

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja ap
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
sää samanlainen kuin etelä-suomessa ja virossa. ja riika on edullisempi paikka kuin että matkailisitte suomessa. 3?:lla per pää saa vatsan täyteen esim. keitto- ja pelmenipaikoissa. suosittelen!

Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Alkuperäinen kirjoittaja Äiti:
Juuri kävimme miehen kanssa Riiassa ja lennot ja hotelli kahdelle yötä maksoivat vain 200 ?. Eli halvemmallakin pääsee. Rahaa mulla ei mennyt kuin pari sataa.

Lennot ja hotelli mitä kautta tilattu?

Ryan airilta lennot ja niiden sivujen kautta myös hotelli.

Me lennettiin viime kesänä Ryanairilla, heinäkuussa. Kolmihenkisen perheen lennot 30 euroa, hotelli 45e/yö (olimme 4 yötä). Hotelli oli Revals hotel Elizabete: http://www.revalhotels.com/fi Varasin huoneen suoraan hotellin nettisivuilta (sivut suomeksi).

itse olen käynyt autolla Riikassa. matkaa Tallinnasta reilu 300 km ja laivamatkat ilman hyttiä maksoitat joitakin kymppejä. hostelli varattiin hostelworld.com kautta. edullisimmat majoitukset 10-20?/yö/hlö. autolla voi myös kätevästi liikkua kaupungissa, ja polttoaine edullisempaa kuin Suomessa.

Asiasta kukkaruukkuun, onko kenelläkään kokemusta hotellin varaamisesta esim. booking.comin tai hotels.comin kautta visa debit -kortilla? Onko onnistunut ja onko hotelli varannut katteen etukäteen?

Olin Riikassa viime marras-joulukuun vaihteessa ja kävin myös tuossa sirkuksessa. Suosittelen ehdottomasti! Liput tosiaan ihan älyttömän halvat!

Rahaa ei kulunut juuri mitään, mitä nyt ruokaan. Edullisemmat vaatteet olivat niin neuvostotyylisiä, muuten hinnat ihan samoissa kuin Suomessa.

Yhteistyössä