Hae Anna.fi-sivustolta

Lentäjä

Viestiketju osiossa 'Unien tulkinta' , käynnistäjänä ihana tunne, 12.09.2019.

1. ihana tunne Vierailija

Näin taas tätä samaa unta, olen yleensä vieraassa ihmisjoukossa, nyt Kiinassa, toki en seutua tunne mutta siellä oli joku tapahtuma meneillään ja ihmisiä kulki kaduilla, minäpä taas ojensin käteni ja lensin minne halusin, lento tapahtui noin pari metriä maan yläpuolella ihmisten yllä, siinä ne töllistelivät minua. Laskeuduin alas, yksi ihminen pyysi että lennättäisin hänen lastaan, otin lapsen selkääni ja lenneltiin sinne ja tänne. Lapsikin pysyi hyvin selässä. Lennettiin niin jonkun aikaa.
    Edellisen lentounen näin Venäjän seuduilta, muistan kadut tarkkkaan, siellä oli köyhää väkeä ja minun oli tarkoitus katsoa ja tuoda sinne hyvää... hengellisesti siinä unessa. Huomasin että täällähän on paljon hyviä ihmisiä, heillä oli kaunis lootuskukka päänsä päällä. Kaikilla ei ollut, unessa lähetin heille hyvää energia... sielläkin lentelin ja katselin paikkoja kunnes heräsin. Oli se hieno tunne kun vain ojensin käteni eteenpäin ja silloin mentiin...
    Mitähän tällä sanomalla on tarkoitettu minulle.,Kiitos vastauksesta

2. uni-valokki Jäsen

Saadut tykkäykset:
    1
    Unessasi lensit, lentouni kertoi uudesta näkökannasta ja siitä että tarkastelet asioita laajemmasta perspektiivistä. Unesi kertoo myös vapauden tunteesta, toivosta,, koet että kaikki on nyt mahdollista.
    Unesi on myös heijastumaa henkisestä kasvustasi.

Uni voi myös kuvata henkilöä, joka ikäänkuin asettuu toisten yläpuolelle, sillä ylhäältä katselit alaspäin väkijoukkoja.

Venäjä-unessasi näit lootuskukkia ihmisten päällä eli unesi kuvasi ihmisten henkistäminää, joka ei liity kansallisuuteen. Lähetit unessasi hyvää energiaa ihmisille joilla eivät asiat olleet hyvin, kuvaa sitä kuinka haluat jakaa henkistä hyvinvointia toisille.
    Kenties unesi viestittää siitä että voisit konkreettisesti tehdä hyvää kanssaihmisille, itse tiedät mitkä olisivat sinulle sopivimmat keinot..
    Unessasi lennätit lapsia selässäsi, voisi kuvata lasta sinussa itsessäsi, viattomuutta, mielikuvitusta, huolettomuutta, hetkessäelämistä.

Tässä ajatuksia, joita unesi minussa herätti, voit poimia tästä itsellesi sopivia asioita.

3. ap.kiittää Vierailija

Olen lentänyt unessa monessa maassa ja saanut/huomannut/antanut ns. hyvää energiaa ja huomioinut miten maailmassa mennään, tuleeko katastrofeja vai mitä ja kaikki on joko sanottu suoraan unessa tai annettu ns. tehtäväksi kuten tämä hyvän energian lähetys...
    Arkielämässä olen juuri tällä saralla, henkisellä, laittanut kaikille hyvää eteenpäin, milloin on sanoma suoraan annettu, esim. menin työhöni sairalaan ja vastaan tuli juuri pääoven edessä hyvin huonossa kunnossa oleva ihminen, heti tuli selvä viesti"rukoile hänen puolestaan", minä rukoilin samassa. Menin siitä työyksikköön ja koetin siunata sitä ihmistä kaikin tavoin. Aivan kuin sanana se tulee. Kuten kerran kun työkaveri sairastui ja olin tiskaamaassa, minulle sanottiin ihan ääneen, että tämä hlö on sairaalassa, oli sunnuntai-ilta klo oli 19.00, ja maanantaina hän ei tullut työhön ja minä tiesin missä hän on. Kaikki ihmetteli kun hän ei saapunut työhän. Keskiviikkona hänen sisar ilmoitti asian, juuri niin kun sen sain tiedoksi.
    Näistä voisi kirjoittaa kirjan, elämäni omituisista asioista, olen kyllä siinä mielessä onnellinen että saan olla tälläisessä mukana, auttamassa muitakin niin kuin sen osaan ja oivallan, pienessä asiassa tai suuremassa mukana.
    Siunausta kaikille.

Kaikki kentät ovat pakollisia
Luonnos tallennettu Luonnos poistettu

Jaa tämä sivu

Alibi
Anna
Deko
Dome
Erä
Hymy
Kaksplus
Kippari