lentäen ja autoillen EteläNorjassa?

äiti 40plusplus

Aktiivinen jäsen
28.05.2005
10 811
0
36
Onko kukaan ollut EteläNorjassa niin että lentänyt ja sitten vuokrannut auton? Millaisia majoitusjuttuja? Hotelleissa ei näytä perhehuoneita juuuri löytyvän ja muutenkin hotellihuoneet maksaa mansikoita. B&b paikat? Voitko suositella jotakin niistä Oslo - Stavanger - Bergen - Trondheim linjalla (ja siinä välillä)? Sellaisia mihin mahtuu yhden alle kouluikäisen ja yhden pienen koululaisen kanssa ja mieluummin samaan huoneeseen vielä.
Mitä näkemistä ja tekemistä lapsille? Se Vigelundin veistospuisto Oslossa vaikuttaisi mielenkiintoiselta ja ne viikinkilaivat. Joku huvipuisto näytti olevan ei niin kamalan kaukana Oslosta myös. Vinkkejä otetaan vastaan. kiitos!

Olen äskettäin lukenut jostakin jutun tuollaisesta matkasta. Luen Matkaopasta ja Mondoa suht säännöllisesti, joten luultavasti jommassa kummassa niistä ja luultavammin Matkaoppaassa. Jos löydän lehden laitan tänne tiedon mikä numero se oli, mutta löytyisiköhän kirjastosta?

En ole itse Etelä-Norjassa koskaan käynyt, mutta eiköhän tuollakin mölkit ole edullisin vaihtoehto, kuten pohjoisessa. Mökeissä on aina 4 vuodetta, ylensä 2 kerrossänkyä ja jääkaappi+keittolevy. Muuten taso vaihtelee ihan laidasta laitaan, halvimmillaan ne maksavat siinä 300 kruunua, jopa alle voi löytyä. Ylärajaa ei sitten NBorjassa uskalla edes ajatella...maa on KALLIS! Kahvit+kahvileivät kahdelle voi hyvinkin maksaa 25 euroa!

\
Alkuperäinen kirjoittaja 08.06.2005 klo 11:17 LisaMarie kirjoitti:
Olen äskettäin lukenut jostakin jutun tuollaisesta matkasta. Luen Matkaopasta ja Mondoa suht säännöllisesti, joten luultavasti jommassa kummassa niistä ja luultavammin Matkaoppaassa. Jos löydän lehden laitan tänne tiedon mikä numero se oli, mutta löytyisiköhän kirjastosta?

En ole itse Etelä-Norjassa koskaan käynyt, mutta eiköhän tuollakin mölkit ole edullisin vaihtoehto, kuten pohjoisessa. Mökeissä on aina 4 vuodetta, ylensä 2 kerrossänkyä ja jääkaappi+keittolevy. Muuten taso vaihtelee ihan laidasta laitaan, halvimmillaan ne maksavat siinä 300 kruunua, jopa alle voi löytyä. Ylärajaa ei sitten NBorjassa uskalla edes ajatella...maa on KALLIS! Kahvit+kahvileivät kahdelle voi hyvinkin maksaa 25 euroa!

Minä kyllä lähinnä bed and breakfast paikkoja enkä mitään leirintäaluemökkeja. 300 kruunun mökki norjassa kyllä kuulostaa kaikelta muulta kuin siltä tasolta mitä haen. Kiitos kuitenkin vastauksestasi.
hotellimajoitusta olen katsellut ja olisin toki valmis maksamaan 100 euroa per yö ja vähän enemmänkin mutta kun ei noita perhehuoneita näy oleavan.

Yhteistyössä