L
lähetä n
Vieras
Naapurin 17 tyttö on menossa naimisiin vl pojan kanssa. He eivät ole kuulemma suudelleet, eikä mitenkään hyväileet ja siksi mennään kovaa naimisiin ettei saastuta
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:onnea heille! saako 17 v mennä naimisiin?
Alkuperäinen kirjoittaja Rollolainen:ei nyt sentään pussaamnen ole kieletty lessuilta. höpöä phuvat.
Alkuperäinen kirjoittaja tiiru:Jes...kohta alkaa synnytyskone käymään..sääliksi käy tuota nuorta tyttöä![]()
Alkuperäinen kirjoittaja tiiru:Jes...kohta alkaa synnytyskone käymään..sääliksi käy tuota nuorta tyttöä![]()
Alkuperäinen kirjoittaja LisaMarie:No mitä eroa sillä on, meneekö naimisiin vai asuuko muuten yhdessä? Helpompihan se on avioliitosta tarvittaessa erota, kun laki määrää miten ositus käy, ei tarvi tapella.
Ite oon muuttanu 16v miehen kanssa yhteen ja en näe kyllä mitään eroa siinä, ollanko naimisissa vai asutaanko muuten yhdessä.
Alkuperäinen kirjoittaja gg:kyllä eräillä harmittaa nää vl.. on se kumma.. kateutta sanon minä![]()
Alkuperäinen kirjoittaja ex-vl:Alkuperäinen kirjoittaja gg:kyllä eräillä harmittaa nää vl.. on se kumma.. kateutta sanon minä![]()
Todellista kateutta joo
Siinä ei oo mitään ihannoitavaa... :/
Alkuperäinen kirjoittaja kiire kiire:kauheella kiireellä naimisiin, että pääsee panemaan... tää se pää osallinen motiivi on.
Alkuperäinen kirjoittaja aurinko:Alkuperäinen kirjoittaja tiiru:Jes...kohta alkaa synnytyskone käymään..sääliksi käy tuota nuorta tyttöä![]()
hah sääli vaan ittees..
Alkuperäinen kirjoittaja ..:Alkuperäinen kirjoittaja ex-vl:Alkuperäinen kirjoittaja gg:kyllä eräillä harmittaa nää vl.. on se kumma.. kateutta sanon minä![]()
Todellista kateutta joo
Siinä ei oo mitään ihannoitavaa... :/
omatunto kolkuttaa..??
Alkuperäinen kirjoittaja aurinko:Alkuperäinen kirjoittaja tiiru:Jes...kohta alkaa synnytyskone käymään..sääliksi käy tuota nuorta tyttöä![]()
hah sääli vaan ittees..
Alkuperäinen kirjoittaja LisaMarie:Helpompihan se on avioliitosta tarvittaessa erota, kun laki määrää miten ositus käy, ei tarvi tapella.
Alkuperäinen kirjoittaja hoya bella:Alkuperäinen kirjoittaja LisaMarie:Helpompihan se on avioliitosta tarvittaessa erota, kun laki määrää miten ositus käy, ei tarvi tapella.
Mutta kun lestadiolainen ei saa avioerota![]()
Ja mua säälittää tuollaiset lestadiolaislain lapsiavioliitot![]()
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:onnea heille! saako 17 v mennä naimisiin?
Saa erityisluvalla=)
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:onnea heille! saako 17 v mennä naimisiin?
Saa erityisluvalla=)
Joskus ennen sai, ja syy oli se että morsian oli raskaana. Nykyisin ei enää onnistu.