Lestdiolaisille kyssäri?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja mietin
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
M

mietin

Vieras
Ja toivin ettei tule mitään haukkumisketjua, asiallista keskustelua vaan!

Kuulin täs juttua yhdeltä uskovaiselta et merkkivaatteilla näyttäminen menny usealla jo ihan yli! Siis miten teillä varaa, usealle lapselle ostaa viimesen päälle merkkivaatteita? Enää kuulemma benettonikaa ei kelpaa vaan pitää olla lacostea, hilfigeriä ym.

Mietin vaan ku mulla itsellä kaksi lasta eikä todellakaan ole rahaa pistää lasten vaatteisiin älyttömiä summia, eikä ole tarvekkaan. Lindexin vaatteet kelpaa hyvin!

meillä ei ainakaan juosta merkkien perästä. Ostetaan vaatetta silloin kun sitä tarttee mistä tahansa. Käytetään marketeiden vaatteita,h&m, lindexiä, kappahlia. Minusta tuntuu että tuttavasi kuuluu siihen vähemmistöön joille kaikki pitää olla vimpan päälle. Mutta ikävä kyllä minusta tuntuu että kaikki on vaan kulissia.

Alkuperäinen kirjoittaja nih:
Alkuperäinen kirjoittaja pienenhetken:
Alkuperäinen kirjoittaja muuten:
kyllä isoja perheitä löytyy muiltakin kuin lestadiolaisilta...

eikä kaikilla lestadiolaisilla ole kahtakymmentä lasta...

Niin, ei meilläkään ole kuin kaksi ja tuskin tulee enempää :)

Niin ja meillä on kolme eikä enempää tule. Itse asiaan, mä en raski ostaa merkkivaatteita, vaikka lapsia on vain kolme :D

Miksiköhän tämä kysymys on kohdistettu juuri lestadiolaisille? Meillä on 8 lasta, eikä olla lestadiolaisia. Itse ostan lapsille vaatteet käytettynä, ostan hyvä kuntoisia ja sievän näköisiä en mitään tietyn merkkisiä. Yhden lapseni kummi ostaa hänelle lahjaksi aina jonkun merkkivaatteen ja sitä sitten kierrätetään pienimmillekkin.

Olen vl ja alkoi kyllä kiehuttamaan tämä aloitus :/ En tiedä tällähetkellä ketään jolla olis kyseisiä merkkejä käytössä ja jokatapauksessa mieti ensin kun laitat tänne tallisen avauksen, aivan ihme juttu!

Olen myös vl, ja minä ajattelen että tuo ei ole uskonnosta kiinni. Toiset tykkää panostaa vaatteisiin, toiset ruokaan jne. Uskonnosta riippumatta... Ja sinulle nimimerkki anteeksi, älä suotta kiivastu, siihen ei ole mitään aihetta.

Yhteistyössä