Hae Anna.fi-sivustolta

leuan aluksen rasvaimu

Viestiketju osiossa 'Kropan kohentajat' , käynnistäjänä liisa, 18.02.2006.

1. liisa Vierailija

Moikka, olen viimein uskaltautunut varaamaan ajan leuan aluksen rasvaimuun.Onko kellään kokemuksia asiasta?Operaatio tehdään Helsingin keskustassa, kestää n. 40min.Otan lomaa 2 viikkoa sen jälkeen, mahtaako riittää,onko mustelmat ja turvotus poissa sinä aikana edes osittain??
    Imu tehdään paikallispuudutuksessa, onko ihan kamalaa?
    Kertokaa pliis kokemuksistanne!!Kiitos!! =)

2. jenny Vierailija

Paljo maksaa? ite meinaan samaa kunhan rahaa tulee.

3. Liisa Vierailija

Nordströmillä 1500e, varmasti joka pennin arvoista, sen verran kauan kaksoisleuka on häirinnyt.

4. kokenut Vierailija

Ei todellakaan ole kamala toimenpide. Paljon kamalampaa on kun kosmetologi poistaa mustapäitä.

5. Tuula Vierailija

Olin lokakuussa ko toimenpiteessä. Olin sairaalassa sisällä noin pari tuntia. Kipua ei toimenpiteessä tuntunut ollenkaan, puudutuspiikkien laitto oli ikävintä. Ja särkyä oli sitten muutama päivä mutta sairaalasta sai hyvän särkylääkereseptin.

Minulla oli viikon loma töistä ja se riitti mainiosti, tikit ehdittiin ottaa pois ja viikon verran olin lähes sisätiloissa kun pään ympärillä on idealsiteen tapainen kiristysmyssy yötä päivää. Tikkejä minulla oli 3, molempien korvien takana ja leuan alla. Nyt ei näy enää mitään.

Mustelmia ei juuri tullut mitään. Tuota myssyä kannattaa todella käyttää, mitä pitempään sen parempi. Pidin sitä vielä öisin tuon viikon jälkeenkin.

Maksoi 1256 euroa ja joka euro kannatti sijoittaa. Olen paljon virkeämmän näköinen ja moni työkaveri ja tuttava on kysynyt, että ""mitä sulle on tapahtunut, oletko laihtunut, oletko ollut etelässä, miten sä olet niin hyvän näköinen"". Näitä kysymyksiä on kuullut moneen kertaan ja aina on kiva katsoa peiliin nykyään. Suosittelen.

6. Tuulalle! Vierailija

Hei Tuula, minkä ikäisenä teetit toimenpiteen? Tuliko sulle vain rasvaimu vai ""nosteltiinko"" myös lihaksia paikoilleen. Miten kauan meni että nahka palautui suppuun.
    Tuo ikä juttu arveluttaa itseäni.

7. Tuula Vierailija

Olen 46-vuotias. Vain rasvaimu tehtiin ja jo viikko leikkauksen jälkeen kun tikit otettiin pois leuan alus näytti paljon paremmalta ja lopullisen tuloksen näkee n. 3 kk:n kuluttua kun on lopputarkastus. Mutta jo viikon päästä näki, että hyvin palautuu ja ilme oli ihan uusi. Poolopaitaa pidin töissä ekalla viikolla, hiukan oli keltaista mustelmaa. Juuri tuon myssyn pitäminen sinnikkäästi auttaa huomattavasti asiaa vaikka sen kanssa oleminen ja nukkuminen onkin vähän outoa.

Lääkäri sanoi, että tämän ikäisellä on riski, että nahka jää pussiksi leuan alle mutta otin riskin. Eli hän sanoi, ettei voi taata tulosta.

8. minttu Vierailija

pitääkö itse kustantaa tuo ""idealside"" pään ympärille, vai saako sen sairaalasta?

9. Tuulalle vielä Vierailija

Hei, kuka oli sinun lääkärisi, kerrothan! Paikan nimeä ei tarvitse mainita jos se sinua vaivaa.Itse olen samoissa ikälukemissa ja olisin kyllä vielä halukas menemään ja ottamaan riskin.
    Minttu hei, tuo ideaaliside ei varmaan paljoa maksa muihin kustannuksiin verrattuna

10. Tuula Vierailija

Kaikki ""tykötarpeet"" kuuluvat tuohon hintaan, jonka maksoin. Lääkärikäynti ennen toimepidettä, itse toimenpide kaikkine juttuineen (päähine myös) sekä lääkärin toimesta tikkien poisto viikon kuluttua ja lopullinen jälkitarkastus 3 kk:n kuluttua. Palvelu oli kaikinpuolin ensiluokkaista.

Siluetissa tehtiin ja Kai Lassila oli lääkäri.

11. ...niin Vierailija

Minulla on hänen palveluistaan ikävämpi kokemus. Mutta tasan ei käy onnenlahjat. Ei ollut kyse leuanalusesta.

12. Huolestuttaa aina kuulla tuollaista. Rohkaise toki itsesi ja kerro mikä meni pieleen. Tarkoitan oliko vika persoonassa vai oliko huolimaton tai taitamaton työssään.Voit auttaa monia.

13. tuollainen Vierailija

heitto on ärsyttävää, ellei perustele sanomaansa. Kerro siis meille muillekkin, eivätkö kemianne vaan kohdanneet vai menikö joku operaatio pieleen? Ja jos meni, niin mikä ja miten?

Muuten tuollaisilla kommenteilla ei ole mitään arvoa ja ne voi yhtä hyvin jättää sitten kirjoittamatta!

14. Linda Vierailija

Et tarvitse tosiaan kahta viikkoa lomaa. Viikko riittää mainiosti.
    Mulle tehtiin tammikuussa leuan rasvaimu. Poisto oli minimaalinen, mutta tulos hyvä. Ei ole enään leuassa lulleroa kohtaa ollenkaan. Arpikin on jo nyt tosi näkymätön.
    Hintaa oli noin 1200 €.

15. Hei Linda Vierailija

Poistettiinko sinulta vain keskiosasta leuan alta rasvaa vai myös sivuilta leukaluiden alta? Selvisitkö siis yhdellä arvella? Miten se sinun ""lullero"" kohta sitten supistui? Voinko vielä kysyä, kuka toimenpiteen suoritti?
    Olen itse menossa konsultaatioon ja kiinnostaa niin kovasti.
    Kiitos jos jaksat valistaa meitä uteliaita.

16. joskos rohkenisin Vierailija

kiinnostaisi kovasti tietää onnistuuko rasvaimulla leuan alta saada myös ns. hamsteri-pussit pienennettyä. Minulla ikää 40 ja minimaalisesti 'hamsteria' alkanut näkyä ja ajattelin, että voisi olla järkevää hoitaa tuo pois rasvaimulla nyt ettei sitten pahene. Onko jollain tehty juuri leuan sivulle minimaalinen rasvanpoisto ja minkälainen tulos odotettavissa ? Tietysti kiinnostaa kuinka kauan mustelmat näkyvät

17. minäkin tahtoo Vierailija

Minä myös olen varannut ajan leuanaluksen minimaaliseen rasvaimuun. Toisaalta olen kyllä miettinyt lipolyysistä injektio tekniikalla toisena vaihtoehtona. Sitä ei vaan nyt juuri tällähetkellä taideta tehdä Suomessa.
    Onko teille kelle tehty lipolyysis pistoshoitoa? Auttoiko se?
    Jännittää vaan tuo normaali imutus, kun ei tiedä miten se iho sitten kiinteytyy. Tosin ei ole tarkoituskaan ottaa paljoa rasvaa.

18. M Vierailija

Olisi kiva kuulla vielä niiden lääkäreiden nimiä, joiden tekemiin ""töihin"" olette olleet tyytyväisiä.

Toisaalta olisi kiva kuulla, miten tulos on kestänyt eli sellaisen kokemus, jonka toimenpiteestä on jo vähän aikaa. Käsittääkseni rasvasolut poistuvat lopullisesti tältä alueelta, iho toki voi roikkua.

19. Ode Vierailija

Kavojen kohotukselle ne oikenevat, ei rasvaimulla.

20. Josefiina Vierailija

No hei ketjun aloittaja! Joko sinä kävit ja miten se meni.? Itse olin vasta täällä keski--Somessa operaatiossa ja tulosta odotellaan.... Kaikki toistaiseksi hyvin.

21. sartsu Vierailija

Kaipaan myös vastausta tähän eli saako leuan rasvaimulla pois myös molempien poskien ns. harmsteripussit? kaiketi ne kuuluvat kaksoisleukaan ja ovat muodostuneet samasta rasvasta vai?

22. Iloinen Vierailija

Huomaan että vanha viestiketju, mutta ehkä joku vielä näitäkin lueskelee kun etsii tietoa. Minulle tehtiin vajaa viikko sitten toimenpide. Jännitin kauheasti. Kyllä se tunnin verran kesti ja vaikutti aika rajulta puuhalta, parempi etten kauheasti katsellut, jopa nukahdin välissä. Olin toimenpiteen jälkeen aivan JÄRKYTTÄVÄN näköinen, mutta hyväntuulinen. En tiedä mikä minut sai luottamaan siihen että kyllä se tästä. Käärin päähäni kaulaliinan ja pipon että kehtasin lähteä sieltä ulos. Näky on tuossa vaiheessa hyvin hurja. Jo seuraavaan päivään mennessä alkoi turvotus huomenna auttavasti laskea ja jo seuraavana päivänä näki, että kyllä on muutosta tullut. Nyt on kulunut jokunen päivä. Olen erittäin tyytyväinen ja kiitollinen!!!!! Tavaraa lähti leuan alta aika paljon, ihan mahtava juttu, nyt on ihan eri profiili. Huom. en ole ylipainoinen, vaikka pyöristynyt olenkin (169/53) ja ikää on 39.

23. Pullokala ???? Vierailija

Kirjottelempa minäki tähän ketjuun jos kirvottas vielä keskustelua.
    10 v sitte otin leuan kärkeen implantin ja nyt varattu aika konsultaation wal-rasvaimusta leuan alle. Jyväskylään sairaalakl.
    Pitkään yritin kaksoisleuasta päästä kotikonstein mutta kun ei auta jumpat eikä rajumpikaan laihdutus. Kaikki kyllä kokeiltu.
    Nyt operaatioon kun ikää 37.
    Muilla jakaa tuoreita kokemuksia?
    Missä tehty ja onko tulokseen tyytyväinen?

24. vierailija Vierailija

Vanha ketju, mutta vastailen silti. Tänään kävin kaksoisleuan ja leukslinjan rasvaimussa. Melkoinen turvotus on poskissa nyt mutta jo nyt leuka näyttää pienemmältä. Plastic surgery centerissä kävin. Kuinka lsuvan piditte ideaalisidosta? Sain mukaan kaksi itselaitettavaa liinaa ja tekisi mieli vaihtaa jo niihin kun tää sidos on niin kökkö ja kireä. Laitan lisää viestiä kun turvotus laskee ja näkee kunnolla lopputuloksen.

25. vierailija2 Vierailija

Minulla samassa paikassa sama toimenpide. Idealsiteen otin jo illalla pois kun kotiin pääsin ja laitoin mukana tulleen sidoksen. Minulla vielä mustelmaa kaulan alaosassa ja turvotusta aika vähäisesti omasta mielestäni ainakin :) Vaikka ei vielä lopputulos nähtävissä niin olen tyytyväinen kun näkee että on se kaulanalusrellukka lähtenyt.

Miten sinulla "vierailija" toipuminen edistynyt?

Kaikki kentät ovat pakollisia
Luonnos tallennettu Luonnos poistettu

Jaa tämä sivu

Alibi
Anna
Deko
Dome
Erä
Hymy
Kaksplus
Kippari
Kotilääkäri