Leveäperseinen nainen

  • Viestiketjun aloittaja Pervo
  • Ensimmäinen viesti
Pervo
Edellisen työpaikkani pomolla oli sihteeri, jolla oli todella leveä perse. Hän oli nuori ja kasvoiltaan tosi kaunis. Miehet jostakin syystä eivät häntä mitenkään jahdanneet. Minähän tietenkin päätin kokeilla ja se kävi tosi helposti. Tarjosin kapakassa muutamia drinkkejä ja eikun jatkoille tytön asunnolle.

Oli todella upeaa riisua tämä kiimainen nainen, jonka pikkuhousut eivät todellakaan olleet pienet. Mutta niistä löytyi kaunis ja pikkuinen pillu, oikeastaan kaunein mitä olen nähnyt. Ja se perse, se oli upean mallinen, eikä mitenkään läskinen, vaan kiinteää lihaa. Hän suorastaan vapisi ja valui nesteitään. Tyttö antoi tehdä mitä vain ja minähän tein. Levitin hänen mahtavat reitensä ja nuloin vähän pientä, märkää pillua. Tyttö uikutti ja tarttui kulliini ja veti minut päälleen. Pillu oli tosiaan pieni ja kullin työntäminen sen ahtauteen oli niin nautinnollista, että molemmat huusimme. Ja sitten alkoi ratsastus, säälimättä rynkytin pikkuista vittua. Tyttö vain kiljui lisää käski naida aina vain lujemmin. Kauan ei kestänyt, kun selkäni köyristyi ja ruiskutin pillun täyteen.

Kohta alkoi seistä uudestaan ja asetin tytön polvilleen ja käskin pyllistää kunnolla. Ja niin hän teki. Voi mikä näky, pikkuiset huulet levisivät vähän. Suuri perse vain korosti pillun pienuutta. Hirveässä kiimassa nousin tytön selkään kuin sonni ja junttasin kyrpäni syvälle vittuun. Se oli niin nautinnollinen tunne, että olin seota. Iso perse läiskähteli ja tyttö kiljui ja puhui rivoja. Se oli sellainen nainti, jota en ikinä unohda. Ahdas pillu ja iso perse olivat sellainen kontrasti, että olen ollut sen jälkeen vähän koukussa leveäperseisiin naisiin. Olen kokeillut muitakin samankaltaisia tapauksia ja minun kokemusteni mukaan kaikilla oli kaunis ja pieni pillu. Mutta ensimmäiseni oli yliveto.

Mehän naitiin aina, kun vain oli tilaisuus. Kerran nain häntä jopa työhuoneessani takaapäin. Piti sitten lopettaa, kun pomokin alkoi katsella vähän alta kulmain. Lisäksi tyttö alkoi likistellä julkisilla paikoilla, enkä halunnut oikein seurustelua aloittaa. Mutta eipä hän siitä suuttunut, antaa vieläkin, kun käyn sielläpäin.

Noin pitkään piti kirjoittaa, että saan sanotuksi: Leveäperseiset naiset ovat ihania naitavia!
 
olettamus
Ilmeisestikin neitokainen häpesi ja käsi isosta perseestään ja oli onnellinen saadessaan itsetuntonsa kohenemaan sillä, että joku halusi jyystää häntä ja tehdä hänet onnelliseksi.

Olettaisin, että ns. isoperseisellä naisella on tiukka pimppa siksi, että sitä ympäröivät liha- lihasmassat puristavat pimppaa tiukaksi.

Vastaavasti langanlaihalla anorektikolta puuttu tätä liha- lihasmassaa ja hänen pimpsansa tuntuu väljältä ja horolta.

Summa summarum. Olitte molemmat onnellisia ja tyttyväisiä. Hän oli täydellinen nainen, joka antoi arvoa sinun uutteralle terapeuttiselle työskentelyllesi hänen itsetuntonsa ja identitteetin kohottamiselle naisena. Pillunpieksännällä on naisen itsetunnolle merkittävä vaikutus.
"Aina ei ole koiraa karvoihin katsominen".
 

Yhteistyössä